Ik wil zwanger worden praatgroepje |||

25-05-2014 13:16 2983 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe, echte frisse topic. Iedereen is welkom om mee te schrijven. Gegevens graag dik gedrukt. Willen de meiden die in de tabel staan met ontbrekende gegevens, die doorgeven? Naam Leeftijd 1e,2e ….kind gestopt sinds ovulatie nod zwanger Bijzondrh.Rieke 1e 28-10 : spruit 21, p 231e jan 14 24-12-14 Myrna150422, p23 1e sept 13 bloempje 25, p30 1e sep 13 8-1-2015Jasmijn83 31, p 351e maart-april 16-11 Mies8330, p331e dec 13 27-7 Lilapie 28, p30 1ejuli 14 start december Evii21, p25 1e Feb 14 27-7 9-8 Missdanii 22, 28 1e Maart 14 25-59-6 Wiennie 23, 24 1e dec 13 29-10 11-11 Dance 26 1e Februari 14 - - laury89 24, p23 1e mei 14 10-11 2x vrg mk valerie 29, p30 1e juni 14 10-8 Lieffies 29, p30 1e dec 13 27-10 Bankie30 33, p33 1e jan 14 15-8 knuffeltijg 29, p 36 1e sept 14

een dikke knuffel voor lion en boederijgeit



update door: wiennie 2-11
Alle reacties Link kopieren
@laury, ik dacht om de dag.

de gyneacoloog raadde aan om dag 10-12-14-16 9 afhankelijk van de duur van je cyclus) van de cyclus gemeenschap te hebben
Alles komt goed
Alle reacties Link kopieren
@bloempje nee nog geen verschijnselen hier ik wacht rustig af. Leuk hoor 20 weken echo, ook wel spannend lijkt mij



@wiennie veel plezier in de dierentuin en fijn dat je er positief in blijft staan



@bankie dit is ronde 8 sinds dec 13.



@laury succes meid!
@bankie dat lees ik ook idd, maar op de dag van je eisprong en dag ervoor ook

ach het zekere voor het onzekere dan maar, vervelend is anders ;)
Alle reacties Link kopieren
@laury, ja om de dag voor, tijdens en na de eisprong

geen probleem toch?



@mies, een ronde verder dan ik.
Alles komt goed
Test gaf net ook nog een dikke streep dus vandaag nog een kans
Alle reacties Link kopieren
Het is rustig hier!



Zijn er nog ergens spannende ontwikkelingen? Of zijn jullie gewoon optimaal aan het genieten van de vakantie en het weer?



Laury zet m op! Beentjes de lucht in!
Alle reacties Link kopieren
Hier wel aan het genieten van het mooie weertje! Savonds veel actiever, stukje fietsen, ff lekker in tuin etc

hoe is het met jou sokje?
Bah sinds gisterenavond erg onrustig in mn lijf, zal met de eisprong te maken hebben..

ben al een onrustige slaper, voordat ik daadwerkelijk in slaap val heb ik al het mogelijke al in mn gedachten voorbij laten gaan zoals werk, vrienden, boodschappen, tv-serie etc etc kan er soms helemaal gek van worden.. Gelukkig morgen vrij

Ik hoop dat mn cyclus nog wel enigszins normaal is ondanks de late eisprong, anders is het zo verwarrend rond mn NOD
Alle reacties Link kopieren
Hoop het ook Laury, hier vorige keer 50 dagen... best verwarrend dan. Ik hoop dat mijn nod deze keer werkelijk rond 27e ligt (adhv ovutesten). Maar ja afwachten maar, so far nog geen kwaaltjes en voel ik me goed





hoe gaat het met de andere dames?
Alle reacties Link kopieren
Fijn Laurie! nu hopen op raak schieten!



@ mies, spannend, nod overmorgen! ik duim voor je.



grappig dat het hier altijd rustiger is tijdens de wachtdagen... hier gaat het zn gangetje, gister last van gevoelige borsten, had ik eigenlijk nooit last van maar vorige cyclus ineens en nu dan dus ook... wachten, wachten, wachten...
Alle reacties Link kopieren
Ik had vandaag ineens een ingeving dat ik moest testen;

zie hier het resultaat



[IMG]http://i58.tinypic.com/11r7ij9.jpg[/IMG]
Alle reacties Link kopieren
Lukt niet :( hoe plaats ik foto?
Alle reacties Link kopieren
http://nl.tinypic.com/r/11r7ij9/8
Wauw mies !!!! Gefeliciteerd ! Na je nod geeft hij vast een knal streep !
mies!!! Wat goed!! gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Dag allen!



als jullie het goed vinden sluit ik me ook graag aan op dit forum.

wij zijn nu 2maand bezig om zwanger te worden. Mijn NOD is 30juli

dus nog een klein weekje geduld. Verder geen klachten behalve 2 dagen steken in onderbuik gehad rechts.



mies gefeliciteerd wat een super gevoel moet dat zijn en goed dat je opje gevoel bent afgegaan om de test eerder te doen.
Alle reacties Link kopieren
thanks wij zijn voorzichtig super blij!
Alle reacties Link kopieren
Wauw Mies! Gefeliciteerd!
Wat goed, Mies, Super Gefeliciteerd!! :D



Hier ben ik een beetje chagrijnig, omdat mijn man er dit keer weer niet de hele vruchtbare periode is. Hij heeft een beroep waarvoor hij vrij plotseling oproepbaar is. Nu is hij van donderdag tot zondag weg. We hebben het wel 3 dagen achtereen op de eerste dagen gedaan die volgens mijn app al vruchtbaar kunnen zijn en zondagavond doen we het weer, dan is - volgens de boekjes - mijn ovulatie. Zal morgen ook eens ovulatietesten halen, ben toch wel benieuwd.



Maar goed, ik vind het jammer dat we het steeds niet op de goede dagen kunnen doen. Dat voelt zo frustrerend, alsof het gewoon niet zo mag zijn. Verstandelijk weet ik dat ik gewoon even geduld moet hebben en dat het vast wel goedkomt, maar gevoelsmatig is het lastiger.



Ach ja, we hebben toch wel weer een kans deze maand, al is die kans dus opnieuw wat beperkt.
Alle reacties Link kopieren
Woohooooo mies



Gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Mies!



@ Valerie



Welkom lieffies!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd mies!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Mies!
Alle reacties Link kopieren
@mies, gefeliciteerd

@valerie, wie weet is het wel voldoende, maar snap dat het niet goed voelt.....

@lieffies, welkom.
Alles komt goed
@valerie om de dag is beter voor kwaliteit van het sperma

En 1 x kan genoeg zijn ! Met testen krijg je wel veel inzicht! Snap dat je baalt, had dit vorige maand ook manlief was toen.precies weg :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven