Man met adhd en sex

22-07-2014 09:59 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek mensen die hetzelfde mee hebben gemaakt als ik. Mijn man heeeft adhd en lijkt geobsedeerd door sex. Ik kwam er achter doordat het leek alsof hij alleen nog maar daar mee bezig was als alles goed ging kwam dat onderwerp weer naar voren.. Ik heb nu 10 jaar een relatie en dit verliep erg zwaar! Het leek alsof alles draaide om de adhd! Ik wilde alles opnieuw opbouwen en het leek alsof hij me de ruimte niet wilde geven. Steeds weer die sex waar ik dus geen behoefte aan had! Tot ik dacht ach, als jij zegt dat dat voor jou het enige issue is.. In een andere reactie gaf ik al aan dat ik stiekem naast hem mee ben gaan mastruberen. En daar volgende niks anders als goeds uit! Door meer seks en wat spanning door oa dat stiekem mastruberen is onze relatie nu helemaal perfect. We hebben een zoon van 3 en een dochter van 5, het is een geweldige vader en man nu. Zijn er mensen die dit ook zo mee hebben gemaakt? Eerst een relatie waar je van weg wil rennen en nu de droom relatie waar nog steeds adhd een plekje heeft maar niet meer overheerst? Daarnaast wil ik iedereen in dezelfde situatie dit adviseren, een man met adhd denkt heel de dag, een man zonder sex is vragen om problemen, bouw de sex op als hij voor de rest zijn best doet. Hij kan het niet los laten en dat snap ik nu ook. In een relatie werk je aan alles en niet wat een van beide belangrijk vindt.. Juist sex heelt alle wonden, ben intiem en dan bedoel ik echt niet extreem! Maar aan een relatie werken waar sex eveb buitenspel staat is alles opschuiven naar wanneer je wel weer wilt, want dan pas heeft een man met adhd rust.. Nu heb ik 3 keer in de 2weken sex en ik vind het geweldig, hij zou vaker willen maar met kids en werken ligt mijn behoefte daar niet.. Toch heeft hij nu respect voor mijn wensen en met stiekem mastruberen (stuk korter en sneller en garantie tot op mijn manier klaar komen haha) is iedereen blij en loopt alles op rolletjes..

Dus.. Wie heeft dezelfde ervaring of zit nu met dit probleem?
Is dit een soort Lief dagboek?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt. Mijn vriend heeft ook adhd maar herken jouw situatie niet. Maar wie weet kom ik ooit wel terecht in zo'n crisis dan zou ik dat kunnen uit proberen. Mijn partner heeft wel meer behoefte aan seks dan ik. Mijn vriend en ik hebben op dit moment meer aan goede gesprekken en dat werkt voor ons goed.
Maak van een mug een vlinder.
Alle reacties Link kopieren
quote:pinkpunk schreef op 22 juli 2014 @ 11:01:

Ik wil ook niet zeggen dat iedereen hetzelfde is, alleen dat ik juist stom ben geweest.. Samen werk je aan een relatie en als het goed gaat waarom alleen met sex wachten? Dan raakt je man wrl gefrustreerd, het was een stomme actie en ik denk dat ik het er juist moeilijker door heb gemaakt.



Ja. Maar je vertelt het alsof er een soort algemene vooronderstelling bestaat dat je problemen kunt oplossen door je partner sex te onthouden. Maar iedereen snapt toch dat je daarmee alleen maar afstand houdt, intimiteit afwijst en relatieproblemen groter maakt?



Het leest alsof je heel opgewonden komt vertellen dat water de dorst lest of zoiets. Daarom snapt niemand de opwinding. En dat seks en intimiteit belangrijk zijn in een relatie heeft verder niks met adhd te maken, in relaties zonder adhd-patient werkt dat niet anders.
vaag verhaal.
quote:loquase schreef op dinsdag 22 juli 2014 10:42 Ik heb een vriend met adhd, maar hij is <i>niet </i> geobsedeerd door seks. Moet ik me nu zorgen gaan maken om onze relatie?Mastrubeertje
Alle reacties Link kopieren
Niet de ADHD is hier het probleem, maar jij die daar het probleem van maakt en dat hangt aan het verlangen (zijn verlangen) naar seks



Niet je man is hier het probleem, maar jij bent het probleem.. hoe dacht jij in hemelsnaam dat iemand pikstraf geven een oplossing zou zijn??



Stop eens om alles bij hem neer te leggen, jij moet niet aan je relatie werken, maar aan jezelf..Daarna gaan JULLIE aan je relatie werken.. niet jij alleen. (broek aan thuis??)
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
3 keer in de 2 weken? En dat noem jij oversekst?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel gelukkig nu en dat is de boodschap! Pikstraf is inderdaad het woord en het slaat nergens op. Nee ik lig niet in een duo mastrubatie, hij lag het uit frustratie naast me te doen als ik sliep. Toen ik hem hetzelfde terug wilde doen omdat ik hrt niet leuk vond vond hij en ik dus ook de spanning. . Ik wil alleen maar aan geven dat ik het anders aan had moeten pakken. Ik hou van hem en hij doet zijn best, het draait niet meer om adhd in onze relatie. Het draait nu om ons. Misschien heb ik het verkeerd verwoord, misschien ga ik van de hak in de tak. Dacht dat je hier onderwerpen aan kon snijden en normale leuke reacties zou krijgen. Ik had meer gehoopt op, ja mens je gaat toch ook niet als alles goed gaat niet aan sex doen. En inderdaad adhd heeft niks met sex te maken, dat maakte ik er van.

Ik ben gelukkig en mijn man ook, met goede sex en adhd op een normale manier en niet meer centraal in de relatie.. Ik was stom en naïef, en aan jullie reacties te zien klopt dat aardig. Jammer dat ze niet in een aardiger jasje zitten........
Alle reacties Link kopieren
Dus de oplossing voor vrouwen met een man met ADHD is hem maar genoeg sex geven, dan word 'ie wel rustig zeg maar
Alle reacties Link kopieren
Blijven er nou mensen hetzelfde zeggen? Dank je wel voor de positieve reacties, maar minder dat er mensen zo hard en raar reageren. . Ik had ook gewoon normaal met sex om moeten gaan. En 3 keer in de 2 weken is weinig. Ja hij heeft het mij moeilijk gemaakt, maar ik hem daarna erg moeilijk gemaakt! Hij doet alles voor me, was, eten maken, kids in bad en naar bed echt alles. Ik ben zelf verkeerd geweest, hij levert al de moeite en ik vond het allemaal wel best. Ik had dit nooit zo moeten doen, ik ben blij dat ik nu ook gewoon denk en niet meer in "straffen".. Sterker nog ik ga hem vanavond bespringen, haha! (reageer even leuk ipv gelijk weer reacties op deze zin, probeer gewoon iets leuks te zetten)
quote:pinkpunk schreef op 22 juli 2014 @ 12:12:

Ik ben heel gelukkig nu en dat is de boodschap! Pikstraf is inderdaad het woord en het slaat nergens op. Nee ik lig niet in een duo mastrubatie, hij lag het uit frustratie naast me te doen als ik sliep. Toen ik hem hetzelfde terug wilde doen omdat ik hrt niet leuk vond vond hij en ik dus ook de spanning. . Ik wil alleen maar aan geven dat ik het anders aan had moeten pakken. Ik hou van hem en hij doet zijn best, het draait niet meer om adhd in onze relatie. Het draait nu om ons. Misschien heb ik het verkeerd verwoord, misschien ga ik van de hak in de tak. Dacht dat je hier onderwerpen aan kon snijden en normale leuke reacties zou krijgen. Ik had meer gehoopt op, ja mens je gaat toch ook niet als alles goed gaat niet aan sex doen. En inderdaad adhd heeft niks met sex te maken, dat maakte ik er van.

Ik ben gelukkig en mijn man ook, met goede sex en adhd op een normale manier en niet meer centraal in de relatie.. Ik was stom en naïef, en aan jullie reacties te zien klopt dat aardig. Jammer dat ze niet in een aardiger jasje zitten........Kan je even samenvatten wat dan de drie succesfactoren zijn? Ik wil dat ook namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook ADHD maar de relatie tot seks gaat nergens over. Ik heb niet tot het einde kunnen lezen wat een warrig verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Ehh TO, je wil erg graag leuke reacties,maar ik snap het echt niet zo goed hoor. Je verhaal komt erg warrig/vaag over, en het verband tussen seks en ADHD vind ik hierin al helemaal niet, al komt het wel over alsof je wil zeggen dat genoeg/veel seks een mogelijke 'oplossing' is mbt adhd..

Vervolgens geef je aan dat dat niet de strekking van je post is,maar dat je alleen aan wil geven dat genoeg seks goed is voor de relatie, klopt dat?

Ehh, en dan?
quote:lamora schreef op 22 juli 2014 @ 12:52:

Ik heb ook ADHD maar de relatie tot seks gaat nergens over. Ik heb niet tot het einde kunnen lezen wat een warrig verhaal.Je moet niet alleen ADHD hebben maar ook seks. Zo begrijp ik het
Alle reacties Link kopieren
quote:pinkpunk schreef op 22 juli 2014 @ 12:46:

Blijven er nou mensen hetzelfde zeggen? Dank je wel voor de positieve reacties, maar minder dat er mensen zo hard en raar reageren. . Ik had ook gewoon normaal met sex om moeten gaan. En 3 keer in de 2 weken is weinig. Ja hij heeft het mij moeilijk gemaakt, maar ik hem daarna erg moeilijk gemaakt! Hij doet alles voor me, was, eten maken, kids in bad en naar bed echt alles. Ik ben zelf verkeerd geweest, hij levert al de moeite en ik vond het allemaal wel best. Ik had dit nooit zo moeten doen, ik ben blij dat ik nu ook gewoon denk en niet meer in "straffen".. Sterker nog ik ga hem vanavond bespringen, haha! (reageer even leuk ipv gelijk weer reacties op deze zin, probeer gewoon iets leuks te zetten)





Jammer dat je zelf niet door hebt dat er weinig leuks in de openingspost en in je reacties te lezen is..



Wat jij verwoord komt op ons erg egoïstisch en op jezelf gericht over. Ik lees een man die zijn stinkende best doet, en de oplossingen die jij bedacht hebt komen niet al te vriendelijk over.. Daarnaast kan ik het me persoonlijk niet goed voorstellen dat hij zich hier nu zo gelukkig mee voelt. JIJ wel.. maar hij? Nee dat denk ik niet...



Je hebt zelf de toon gezet,... en verbaasd je nu over de toon van de antwoorden? Lees dan zelf je eigen openingspost nog eens door..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
Klopt allemaal wat er gezegd wordt, maar nogmaals het gaat om in welk jasje je het steekt.. Ik heb hem onthouden en stinkend zijn best laten doen. Hij heeft kei hard aan zichzelf gewerkt en in die maanden hadden we soms een maand geen sex omdat ik vond dat eerst de relatie weer goed moest zijn. Dat had ik nooit mogen doen, hij werkt eraan en erg hard, waarom dan toch zo doen? Ik was boos op de jaren dat adhd centraal stond. Nog een keer ik wil echt niet zeggen dat je veel sex moet geven, maar opbouwen is niet wat ik heb gedaan maar juist afbreken. Hij ging niet vreemd en werkt zelfs extra bij voor ons. Tuurlijk mag ik even boos zijn, maar als ik verder wil zal ik dat ook moeten laten rusten, dat was mijn keuze om verder te willen. Een man die alles voor je doet, waarom zou je die sexueel gefrustreerd laten worden. En ik was schuldig daar aan. Ik hoopte met mijn "domheids" actie mensen te kunnen bereiken en ook verkeerdde keuzes te laten zien. Niet alleen de positieve dingen, maar ook kwetsbaar opstellen en openlijk toe geven dat het anders had gemoeten. Ja ik ben een trut geweest naar mijn man! Maar nu is dat allemaal recht gezet en hebben we respect voor elkaar..
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 juli 2014 @ 11:19:

[...]



MastrubeertjeMastrubeertjes zijn meestal narcisten. Mensen met een meervoudige persoonlijkheidsstoornis zeer promiscue en doen het elke week met een ander. HSP-ers houden van Tantra. Sociale mannen houden van groepsseks. En iemand met een theatrale persoonlijkheidsstoornis wordt doorgaans stripper.
Alle reacties Link kopieren
Of iemand sex te kort komt..
Volgens mij ben jij een man?!!! Heb je pikstraf door moeilijkheden in je relatie door je adhd en wil je graag dat je vrouw dit doet?

Heb ik gelijk???????
Alle reacties Link kopieren
En wat heb ik er dan aan om dit voor te leggen? Wat een rare redenatie! Er wordt van alles gezegd, of ik adhd heb, of ik dus een man ben en er stonden er nog wel een paar meer in. Als ik een man was had ik wel steun gezocht bij mannen, lijkt mij dat die dit beter begrijpen en er anders op in waren gegaan..
Alle reacties Link kopieren
Nu jullie het 3x in de 2 weken doen lijkt het me dat hij zich nog steeds ligt af te trekken naast je? Of is dat ineens over
Alle reacties Link kopieren
Moraal van het verhaal, er moet meer geneukt worden.
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds.. Hij is "tevreden" maar heeft niet genoeg. Liefst zou hij iedere dag willen. Dat wordt mij te veel.. En ja er zou meer sex moeten zijn, maar dan moet je ook de zin hebben. Heb ik gewoon weg niet, allemaal hetzelfde en dat kan ik ook zelf.. Klinkt egoïstisch, maar zo is het niet bedoeld. Ik zou het graag willen, maar weet niet hoe. .
Maar de kern is dat je hem zichzelf laat bevredigen? En dat mocht hij vroeger niet? En nu wel, waardoor jullie seksleven relaxter is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven