Het mooie inrichtingen-topic.

07-08-2013 10:34 2267 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al: ik kijk graag naar mooie interieurs om inspiratie op te doen voor mijn eigen huis(je). Ik zou graag zienw at jullie als forummers nu mooie inrichtingen vinden en hoop vooral dat er veel plaatjes geplakt worden hier.



TO begint: ik hou van brocante, lief en romantisch. En van oudere huizen met balkenplafonds, rare hoekjes en vides.





Schattige studio (al mis ik persoonlijk een beetje kleur)





Alle reacties Link kopieren












usb
Ja, dat bed met dat board aan het hoofdeinde. Dat is al wat.

Met een stof bekleden (kan zelfs een overtrek zijn) en het ziet er weer heel anders uit.
Alle reacties Link kopieren
Fantastische huizen komen er voorbij Hiltje & Tyche!
Alle reacties Link kopieren
Pfffff heb ik na lang zoeken een fijne, mooie, betaalbare fauteuil gevonden... past hij niet door het trapgat en de deuropening.



What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Voor Pumps nog wat kleine slaapkamers









(Instructie hier )



7 tips for a small bedroom
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Balen Tyche...maar heb je dan wel een bank naar binnen gekregen?
Alle reacties Link kopieren
Ja door het raam, met vier man en touwen. Ik wil al tijden een nieuwe bank maar vanwege het gedoe ook nog niet gedaan.



Heb weinig zin om meer geld uit te geven aan het bezorgen dan aan de stoel zelf...maar misschien moet ik dat toch maar doen.
What a nuanced anxiety
@Tyche

Mooi!

Ik krijg spontaan zin om in te kruipen.



usbvind ik nog steeds even mooi als toen ik hem kocht.
Alle reacties Link kopieren
Gerenoveerde woonboerderij, meer dan honderd jaar oud. Ik herken het want het was een aantal weken terug als binnenkijker in EH&T. Daar zei ze dat qua aankleding weinig nodig is, omdat het huis van zichzelf al zo sfeervol is. Ik vind vooral dat underlayment wat telkens terugkomt erg mooi, zoals zijzelf zei een budgetoplossing.













Alle reacties Link kopieren
Nu even een zeer kleurrijk en eclectisch interieur, gedurfd! Het bordjesbehang vind ik heel tof.





















Zulke teksten op de muur. Is een leuk idee voor op mijn wc.

Is dat het bordjesbehang?



Verzamel allerlei spreuken en belangrijk anekdotes, print ze of gebruik een lettersjabloon voor op het behang. Als je kaal behang hebt dan kan je het zo kleuren met telkens weer nieuwe die je in de loop van de tijd verzamelt.
O nee, de bordjes zijn die ronde dingen. Ik ben vandaag een beetje kippig.
En op die teckel uitgevoerd als 3-delig kussen. Die is ook leuk.
Prachtige keuken gezien die volledig is ingebouwd met gekleurde deurtjes. Dus open keuken die gesloten is.
Alle reacties Link kopieren




































Alle reacties Link kopieren
















































Alle reacties Link kopieren








































Dit is ook een kleine keuken, maar een totaal andere.

Het plaatje van de keuken die ik zag was een wand met allemaal gekleurde kastdeurtjes van verschillende formaten.

Als alle deurtjes gesloten waren dan leek het alsof er een schilderij van Mondriaan tegen de muur hing. Er zat ook een soort van lijst om het totaal heen. De basiskleur was minder bont en gewoon een neutrale bruine kleur.



Dit is een andere:

Voor degenen die interesse hebben voor de laatste KLIK HIER In dat stukje staan ook meer tips. Geloof ik wel. Ik heb niet alles gelezen. Ik heb al een keuken.
Alle reacties Link kopieren
Mijn inrichtingsidool Emily Henderson heeft weer een huis ingericht. Dit keer in een heel andere style. Normaal doet ze veel retro, maar dit is veel klassieker. Wel weer echt heel mooi gestyled, vind ik.



















































Alle reacties Link kopieren
En de nieuwe slaapkamer van haar oud assistent. I love blauw! Zo lekker fris.











































Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-08-2014 20:56
Reden: Spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-08-2014 20:57
Reden: Spam
% gewijzigd
De plaatjes zijn wel erg groot.



Het laden duurt erg lang en alle andere functies die tegelijk ook in gebruik zijn. Die worden onderbroken. Ook is het beeld dat je via de browser krijgt onstabiel. Het vliegt over het scherm en het duurt en duurt.

Dergelijke plaatjes kan je ook in mindere kwaliteit bekijken.

Het doet afbreuk aan de overzichtelijkheid.



Hier een enkel plaatje an een gepimpte lamp van Ikea (geloof ik).



Ze gebruiken er koffiefilters voor, maar ik zag ook andere lampen waarvoor stukjes stof zijn gebruikt. Ik denk dat deze geen licht meer door laat.

Er is zo'n hele grote voor 0,99 cent te koop. Maar dan heb je alleen de bol van papier. Is wel een leuke basis voor wie een een lamp wil maken en waarvoor een strandbal of ballon te ingewikkeld is.



EDIT: Ach, er hangt een hele werkbeschrijving aan vast.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!

Ben net nieuw....dus nog even aan t rondneuzen

Ik ben zelf gek op mooie interieurs. Ik word er echt zo blij van!

Even kijken of het lukt om een foto toe te voegen...



[img]http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ ... b31a02.jpg[/img]



Mocht je deze stijl leuk vinden, ik heb een hele verzameling op mijn Pinterest board: http://www.pinterest.com/loveology/heavenlyhome/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven