Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur.

20-07-2014 20:14 3136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier mee over je gevoelens, angsten, kwaadheid, frustraties, en onmacht.

Er zal nog voldoende te discussiëren zijn.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Scamp schreef op 24 juli 2014 @ 16:43:

[...]

Dat had ik eerst ook geschreven maar ik wist niet of dat een woord was. Maar je hebt helemaal gelijk! Practice what you preach StoraHuntur.
Alle reacties Link kopieren
http://www.elsevier.nl/Bu ... child-voor-Kiev-1566037W/

Schrik hier nogal van.
't Is al met al een heel gedoe
Nou ben eigenlijk de nuchterheid zelf maar moet mij van het ouwe hart, jullie verdienen hier allemaal een dikke knuffel, gewoon omdat het kan, en het allemaal zomaar voorbij kan zijn.

quote:_isis_ schreef op 24 juli 2014 @ 17:01:

Nou ben eigenlijk de nuchterheid zelf maar moet mij van het ouwe hart, jullie verdienen hier allemaal een dikke knuffel, gewoon omdat het kan, en het allemaal zomaar voorbij kan zijn.

Right back at ya
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 24 juli 2014 @ 16:46:

[...]



Dat had ik eerst ook geschreven maar ik wist niet of dat een woord was. Maar je hebt helemaal gelijk! Practice what you preach StoraHuntur.Er was ooit een chauffeuse van het uitvaartcentrum waar ik werkte, die absoluut weigerde iemand (van ons werk) mee te nemen die het een lijkauto noemde
Alle reacties Link kopieren
quote:_isis_ schreef op 24 juli 2014 @ 17:01:

Nou ben eigenlijk de nuchterheid zelf maar moet mij van het ouwe hart, jullie verdienen hier allemaal een dikke knuffel, gewoon omdat het kan, en het allemaal zomaar voorbij kan zijn.

Alle reacties Link kopieren
quote:_isis_ schreef op 24 juli 2014 @ 17:01:

Nou ben eigenlijk de nuchterheid zelf maar moet mij van het ouwe hart, jullie verdienen hier allemaal een dikke knuffel, gewoon omdat het kan, en het allemaal zomaar voorbij kan zijn.

Ik sluit me hier volledig bij aan. Ook bedankt voor alle updates, linkjes en het blijven schrijven, delen en steunen. In gedachten een afgezaagde maar zeer welgemeende groupshug.
Ik zat me gister ook af te vragen of 'lijkwagen' en 'rouwauto' niet twee verschillende dingen zijn; 'rouwauto' als zijnde een volgauto met rouwenden erin of zo.

Weer wat geleerd
Dit voelt niet goed, ik geloofde echt in de goedheid van mensen. Maar kom daar op terug, er bestaan echt hufters.



Cnn journalist ontvoerd, spullen stelen, van alles tegenwerken etc.

Militaire missie ik heb t g3voel dat t allemaal heelerg fout zit daar.

Dit wordt oorlog dan
quote:SuperWijf schreef op 24 juli 2014 @ 17:15:





Cnn journalist ontvoerd nSerieus???
Alle reacties Link kopieren
SuperWijf, wakker worden en je naieviteit afschudden is even schrikken. Goedheid kan alleen als er een wereld is waarin iedereen gelijk is. Armoede en onderdrukking halen het slechtste in mensen naar boven. En zolang het ene deel van de wereld zich verveelt op een 1 miljoen dure jacht en een ander deel 10 kilometer moet lopen voor een emmertje water, houden we deze toestand van oorlogen en wreedheden.



Laten we hopen dat dit geen oorlog wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 24 juli 2014 @ 17:17:

[...]





Serieus???

Helaas wel.



http://edition.cnn.com/2014/07/24/world ... -abducted/
Alle reacties Link kopieren
quote:Pingu schreef op 24 juli 2014 @ 16:59:

http://www.elsevier.nl/Bu ... child-voor-Kiev-1566037W/

Schrik hier nogal van.De inhoud van dit artikel verbaast me eerlijk gezegd niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee, mij verbaast het niet, maar vooralsnog zijn de ogen wel erg veel op Rusland gericht en niet op de misschien wel meer dan kwalijke rol van Oekraine.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
quote:Pingu schreef op 24 juli 2014 @ 17:25:

Nee, mij verbaast het niet, maar vooralsnog zijn de ogen wel erg veel op Rusland gericht en niet op de misschien wel meer dan kwalijke rol van Oekraine.Oh zo bedoel je het. Ok dan begrijp ik je beter.
Alle reacties Link kopieren
Laat me ook erg afleiden door alle nieuws en info die steeds maar binnenkomt. Kan me slecht concentreren op mijn werk, ook nu de tv weer aanstaat met de beelden vanvliegveld Eindhoven. Hebben jullie dat ook? Tenminste,degenen die niet op vakantie zijn?
't Is al met al een heel gedoe
quote:Pingu schreef op 24 juli 2014 @ 17:25:

Nee, mij verbaast het niet, maar vooralsnog zijn de ogen wel erg veel op Rusland gericht en niet op de misschien wel meer dan kwalijke rol van Oekraine.Mm, dit artikel is voor mij wel een eye opener idd, mss schreeuwen ze in de Oekraine wel zo hard om de benoemde zaken in dat artikel.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 24 juli 2014 @ 17:35:

[...]



Mm, dit artikel is voor mij wel een eye opener idd, mss schreeuwen ze in de Oekraine wel zo hard om de benoemde zaken in dat artikel.Eerste verklaring van de Oekraïense president was toch ook dat dit een terroristische aanslag was? Toen ging bij mij al de bullshit-propaganda-alarmbel af. Hij was wel erg snel met zijn conclusie. Te snel zelfs.
Alle reacties Link kopieren
Het blijft indrukwekkend.



Op het journaal zeggen ze dat het zo voorspoedig gaat dat ze waarschijnlijk over een kwartier vertrekken.



En weer de waarschuwing om geen bloemen te gooien en stil te staan op de snelweg.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Dat bloemen gooien vond ik gevaarlijk. Je zult maar net het zicht van de chauffeur belemmeren.
Word de rit ook weer uitgezonden?
quote:Sensy12 schreef op 24 juli 2014 @ 17:38:

[...]





Eerste verklaring van de Oekraïense president was toch ook dat dit een terroristische aanslag was? Toen ging bij mij al de bullshit-propaganda-alarmbel af. Hij was wel erg snel met zijn conclusie. Te snel zelfs.Alles is propaganda...
Het is al 100 keer gezegd maar ik ben echt diep onder de indruk van de hele Charkov-Hilversum operatie. Normaal ben ik niet zo van de militaire protocollen maar wat worden de kisten met lichamen mooi en waardig behandeld. Van chauffeur tot drager tot commandant, hulde.
Alle reacties Link kopieren
quote:_isis_ schreef op 24 juli 2014 @ 17:01:

Nou ben eigenlijk de nuchterheid zelf maar moet mij van het ouwe hart, jullie verdienen hier allemaal een dikke knuffel, gewoon omdat het kan, en het allemaal zomaar voorbij kan zijn.

Voor jou ook
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 24 juli 2014 @ 17:19:

SuperWijf, wakker worden en je naieviteit afschudden is even schrikken. Goedheid kan alleen als er een wereld is waarin iedereen gelijk is. Armoede en onderdrukking halen het slechtste in mensen naar boven. En zolang het ene deel van de wereld zich verveelt op een 1 miljoen dure jacht en een ander deel 10 kilometer moet lopen voor een emmertje water, houden we deze toestand van oorlogen en wreedheden.



Laten we hopen dat dit geen oorlog wordt.Goed verwoord en o zo waar.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven