Entertainment alle pijlers

Devious maids, valt erg tegen.

24-07-2014 18:00 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er niet naar kijken, slecht geacteerde clichematige huisvrouwen fantasieen. Vooral het acteerwerk is echt intens beroerd.



Mijn poll was mislukt, er stond iets van:



- Ja je hebt gelijk het is echt ruk.

- Misschien heb je een beetje gelijk.

- Nee, het is een leuke serie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dan kijk je toch niet?
Home is where your wifi connects automatically.
Alle reacties Link kopieren
Smaken verschillen, ik vind het een leuk en grappige serie.

Beide seizoenen al gezien.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt 50 tinten ook een fijn boek vinden, net zo goed bagger.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
50 tinten zou ik dan weer niet gaan lezen, lijkt me niks.
En nu?
abcdefg
Abcdefg
Heb jij tijd te veel?

Je irriteert me.
Vet leuke serie juist!

Ben al halverwege seizoen 2.
Alle reacties Link kopieren
Ik was aan het schakelen en kwam er langs. Ik dacht 'what is the hype?' Ik kan er nix aan doen en had het liever leuk gevonden, het is echt ruk. En ik ben niet de enige die dat vind, er ook best slechte recenssies. Ik had gehoopt dat het net zo leuk zou zijn als bijv desperate housewifes, het is echt veel slechter.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Blijven kijken, wordt vanzelf leuker....
Ik heb echt een hekel aan mensen die meningen als feiten presenteren.. Jij vindt het ruk, dat is prima. Het is dan niet per definitie ook slecht.. Ik vind het een leuke serie, Desperate Housewifes heeft me dan weer nooit geboeid, tja kan..
Alle reacties Link kopieren
Ik weet zelf ook wel dat het maar mijn mening is en geen feit. Indien ik niet open stond voor andere mening dan had ik geen topic geopend. Sterker nog ik vraag mij af wat jullie zien dat ik niet zie.



Tja, aannames...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook wel leuk. Niet de beste serie ooit maar prima vermaak voor als ik me verveel of tijdens het strijken oid.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een leuke serie ! Vanavond weer kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 24 juli 2014 @ 18:57:

Ach, mooi dat je hier even je frustratie kwijt kunt.



Zijn er hier vrouwen die naar tlc kijken?
Alle reacties Link kopieren
Het kan me overigens niet echt boeien, maar ik ben wel benieuwd waarom die ene nou dood is.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 24 juli 2014 @ 19:41:

Ik weet zelf ook wel dat het maar mijn mening is en geen feit. Indien ik niet open stond voor andere mening dan had ik geen topic geopend. Sterker nog ik vraag mij af wat jullie zien dat ik niet zie.



Tja, aannames...



Niets aannames, het is zoals jij het presenteert in je OP. Je stelt het als feit. Nuanceer dan een beetje en schrijf het als een uitnodiging tot discussie.



Ik ken de serie niet en heb niet de ambitie te gaan kijken...
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Ik vind het leuk! Lekker even niet te moeilijk, niet nadenken, gewoon kijken! Ik vind Desperate housewives ook leuk (ja echt ) en sex and the city bv ook. Ik hou wel van dat soort niet te moeilijke series.
Alle reacties Link kopieren
Een scherpe stelling/mening kan ook een uitnodiging zijn voor een discussie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook eerst een pol gemaakt met meerder mening alleen die is om 1 of andere reden niet mee opgeladen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 24 juli 2014 @ 20:21:

Ik vind het leuk! Lekker even niet te moeilijk, niet nadenken, gewoon kijken! Ik vind Desperate housewives ook leuk (ja echt ) en sex and the city bv ook. Ik hou wel van dat soort niet te moeilijke series.Ik ook! Ik ben sowieso een serie fan.Kijk nu meer series dan films en een paar jaar geleden was dat wel anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook leuk, deze TLC vrouw zit klaar!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ja met een poll wordt het idd heel anders, dan nodigt het idd wel uit tot discussie.

Naja, wij zijn inmiddels dus al ergens in season 2 en ik moet zeggen dat ik laatst dacht, toen ik voorstukjes voorbij zag komen op TLC: 'hmm, tis inmiddels wel beter qua acteren..'



Dus, geef het een kans!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven