Mode & Beauty alle pijlers

Slecht geklede Nederlandse vrouwen, wat jij?

24-07-2014 18:42 210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het net in een ander topic weer voorbij komen.

En aangezien het vakantie is en ik me een beetje appelig voel...een melig topic.



Wij zijn dus slecht gekleed.

Schijnbaar.



Wat is jullie slechtste outfit die je in je kast hebt hangen?
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Nu een kaki-kleurige worker met een rode zijden overhemdblouse met korte mouwen, zwarte sneakers die ik ooit in Frankrijk heb gekocht, merkloos maar ze lopen geweldig.
verba volant, scripta manent.
Kleding is een noodzakelijk goed





*rent snel uit dit topic*
Alle reacties Link kopieren
Dus, geen lelijke/slechte/koude mannen topic begrijp ik hier uit?
Een legging van leatherlook, kan ik nog winnen?



Wings (eyeliner), is dat ook fout?



hartjes tattoo...



Teennagels andere kleur rood dan vingernagels
Alle reacties Link kopieren
Spijkerjasjes...check!



Vlinder... dat is ook wel erg ja
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Mizlady



Open er één en ik ben present. Breek me de bek niet open
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Ben ik even blij dat ik geen slecht geklede vrouw ben.
Ik vind niets mis met sneakers.

Je kunt beter sexy op sneakers lopen, dan half mank op te hoge geile hakken.

Hakken zijn prachtig, maar soms zie je vrouwen die er niet op kunnen lopen. Dat ziet er slechter uit dan bijvoorbeeld een Nike Air.
Alle reacties Link kopieren
Keausje



Dat is helemaal waar!



Maar zeg eens eerlijk...jij hebt ook vast wel een oeps-outfit in je kast.

Toch?
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
het is niet alleen slecht gekleed. Ik zie de Nederlanders in het buitenland al van verre (ook de mannen) ze zijn lang en daardoor lopen ze voorovergebogen met te lange, slungelige ledematen. Vanaf de 40 bijna allemaal te dik en daardoor vormeloos. Tel daarbij op bermuda's, teva's, grote witte T-shirts en een rugzak, dan weet je dat je heel snel overschakelt op swahili om maar niet de indruk te wekken dat je er ook 1 bent.
quote:sinnombre schreef op 24 juli 2014 @ 18:57:

Ik vind niets mis met sneakers.

Je kunt beter sexy op sneakers lopen, dan half mank op te hoge geile hakken.

Hakken zijn prachtig, maar soms zie je vrouwen die er niet op kunnen lopen. Dat ziet er slechter uit dan bijvoorbeeld een Nike Air.en om gekeerd, ja echt raar maar ik kan niet op sneakers of sandaaltjes lopen, ik snap de verdeling van gewicht dan niet en ga reuze door mijn enkels. Op hele hoge hakken gek genoeg geen probleem, misschien daar door juist.
Alle reacties Link kopieren
ha ha, ik zie er eerder Zuid-Europees uit mbt kleding. Ik word in het zuiden van europa ook gewoon in de taal van het land aangesproken zoals voor promotie op het vliegveld terwijl men verder om alle slecht gekleede rood verbrande Nederlands heen loopt.



Maar ik heb wel slechte kleding in de kast, zoals hele snollerige salsa jurkje. Niet dat ik die vaak aan heb. En wanneer ik zeg fout dan bedoel ik ook faut.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 24 juli 2014 @ 18:57:

Mizlady



Open er één en ik ben present. Breek me de bek niet open Eentje? Denk niet dat we daar genoeg aan hebben
Ik heb een paar van die instapsloffen met harde zool, van die dingen van ribfluweel die oma draagt.



Ik ga er niet mee shoppen, maar loop er wel gerust mee naar buiten om de container ad straat te zetten. Icm een losvallend jurkje een beetje Ma Flodder look
Het is vooral in de winter dat ik in huis een onaanzienlijk outfit aan heb. Joggingbroek voor een man en een werkersfleecetrui in een kleur roze waar je lasogen van krijgt. Daaronder draag ik nepuggs als pantoffels.

Ik durf er niet eens mee naar de brievenbus.
Alle reacties Link kopieren
Sinnombre



Eens!



Meds



Toch denk ik stiekem dat jij ook vast wel iets heel slechts in je kast hebt.

Biecht eens op?

Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Wat doet iemand die vindt dat nederlandse vrouwen slecht gekleed zijn op een forum van/voor nederlandse vrouwen?
quote:jools241 schreef op 24 juli 2014 @ 19:02:

Wat doet iemand die vindt dat nederlandse vrouwen slecht gekleed zijn op een forum van/voor nederlandse vrouwen?getting some sense in them
quote:BellatrixVanDetta schreef op 24 juli 2014 @ 19:02:

Sinnombre



Eens!



Meds



Toch denk ik stiekem dat jij ook vast wel iets heel slechts in je kast hebt.

Biecht eens op?

Een roze, glitter, fitnesspakje met hoog opgesneden pijpjes. De bedoeling om te dragen met een witte legging (onder!! het pakje) en beenwarmers als knipoog naar de jaren 80.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor.



Dat is teveel eer Meds.



Gewoon een simpel topic met een knipoog omdat ik bouwvak heb en er al even geen topic over gepost was.

Tot nu toe vermaak ik mij kostelijk!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Meds



I knew it!!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een flodder jurkje en dat zit heerlijk met dit warme weer.

Heb net de hond uitgelaten en toen ik thuis kwam gelijk de flodder weer aan gedaan - want durf er echt niet mee de straat op.

Jogging broeken in verschillende kleuren van de Zeeman en dan crocs eronder. Heb daar ook slippers van maar dat valt niet echt op dat het crocs zijn en die draag ik wel als ik de hond uitlaat of boodschappen ga doen. En zo ligt of hangt er vast nog wel iets wat echt niet kan. Door dit topic denk ik eraan om de kasten weer eens onder handen te nemen en de ouwe meuk op te ruimen.
Een korte broek (hel!) en een verwassen hemd is denk ik het ergst.



Maar goed, na vakantie in Frankrijk weet ik: slecht gekleed zijn is niet alleen voorbehouden aan Nederlanders...
Alle reacties Link kopieren
Meds, juist leuk met je meest roze hello kitty outfit naar het krachthonk lol



Ivm tropenvakantie heb ik voor 4 euro ook 2 3/4 broeken met ruitjes waar ik een hele dikke kont in heb.



Ik draag thuis vaak een pyama en mijn favo is in 1 stuk met en slapende koe erop a la:
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb ook Uggs, heerlijk in de winter als ik wandel met mijn hond.

Ook heb ik van die gezondheidsslippers, hoe heten ze weer?



Ik heb een witte zwangerschapslegging zat in het pakket wat ik kocht en zit heerlijk thuis op de bank, vooral in combi met een shirt van mijn man.



Verder ook een spijkerjasje, I do not care mode is wat ik leuk vind.



Ik zie er haske leuk uit trouwens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven