Kosten verwarming?

24-07-2014 08:38 35 berichten
Wat betalen jullie per maand aan stookkosten?

Wij hebben stadsverwarming en betaalden 88 euro. Nu kreeg ik gisteren een brief dat de stookkosten omhoog gaan naar 126 euro.

Los van het feit dat dat een belachelijk forse verhoging is vraag ik me af of 126 euro een reëel bedrag is.

Energielabel van ons huis is D.
Ik hoop het
Alle reacties Link kopieren
Hier was de stadsverwarming eerst van de gemeente, enkele jaren terug is het geprivatiseerd. Gelijk dat jaar kreeg ik een naheffing van 500 euro. Bezwaar geschreven nooit meer iets gehoord.



Ik heb ook gas, om te koken.

Van mij mogen ze de stadsverwarming eruit gooien.

Zal thuis jouw link eens bekijken
Alle reacties Link kopieren
29 .. Whaha sorry ,ik bedoel 20
Alle reacties Link kopieren
Als je ook een gas aansluiting heb kun je een gaskachel overwegen en die stadsverwarming kun je vast wel ergens afsluiten (hoofdkraan)



Vroeger ook blokverwarming gehad Ista, betaal je blauw verhuizen was enigste optie en dat maar gedaan.



Hier ook zuinige woningen zonder gas van Begreen heel zuinig je betaald 3x zoveel
quote:slobberbone schreef op 24 juli 2014 @ 12:52:

Als je ook een gas aansluiting heb kun je een gaskachel overwegen en die stadsverwarming kun je vast wel ergens afsluiten (hoofdkraan)



Vroeger ook blokverwarming gehad Ista, betaal je blauw verhuizen was enigste optie en dat maar gedaan.



Hier ook zuinige woningen zonder gas van Begreen heel zuinig je betaald 3x zoveel

Nee dus. Tenzij ik het hele portiek in kou wil laten zitten

Maar hier in huis geen kraan die dicht te draaien is.
Alle reacties Link kopieren
Beetje overdreven om in een huur flatje een gasleiding aan te laten leggen naar de huiskamer. En voor een gaskachel is echt geen plek.



Hier geen blok verwarming. Ieder zijn eigen onogelijke stadsverwarming unit
Alle reacties Link kopieren
Wij betalen ¤145 pm voor een hoek huis dit was ¤224 beter laten isoleren en aan het eind van het jaar krijgen we waarschijnlijk wel geld terug.

Inmiddels ook een baby er bij trouwens. Maar goed een hoekwoning heeft wat hogere kosten.

Als jij warm water pakt komt dat ook bij de warmte rekening is niet alleen je verwarming dus.
Ik sloeg stijl achterover....

we zijn verhuisd, voorschot (obv verbruik oude bewoners) is 220 per maand voor gas en electriciteit....

we hadden 45 voor gas en 45 voor electriciteit.



Nu is dit huis vast slechter geisoleerd.... maar ik verwacht toch stiekum wel dat we over een jaar wat terug krijgen.
wij: groot hoekhuis, betalen aan verwarming en koken 90 euro per maand en krijgen ieder jaar wel iets terug. Moet er wel bij zeggen, het betreft nieuwbouw dus erg goed geïsoleerd.
quote:Derpina schreef op 24 juli 2014 @ 15:51:

Wij betalen ¤145 pm voor een hoek huis dit was ¤224 beter laten isoleren en aan het eind van het jaar krijgen we waarschijnlijk wel geld terug.

Inmiddels ook een baby er bij trouwens. Maar goed een hoekwoning heeft wat hogere kosten.

Als jij warm water pakt komt dat ook bij de warmte rekening is niet alleen je verwarming dus.Was het maar zo. Ons warm water komt van een warmtewisseltapinstallatie (of zoiets). Daar betaal ik apart de huur en het warme water van aan Eneco.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven