nieuwe mensen ontmoeten in omgeving Nijmegen

18-07-2014 09:02 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben Michelle, ben 26 jaar en moeder van een zoon die 2,5 jaar oud is. Ik woon nu 3 jaar vlakbij Nijmegen maar heb nog geen nieuwe mensen ontmoet. Dus ben heel benieuwd of het via deze weg kan....



Bijna 1,5 jaar verder en heb 2 kinderen , 1 zoon van 4 jaar en 1 van 8 maanden ;)... owja en ondertussen 28 jaar geworden.



groetjes Michelle
Alle reacties Link kopieren
Hoi Michelle,

Het lijkt me leuk om met je in contact te komen.Ik ben 24 jaar en kom uit Arnhem. Als je wil kun je mij een priveberichtje sturen. Volgens mij kan ik jou geen berichtje sturen?
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi

Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen

Kort over mij:



Ben 24 en woon sinds een jaar samen in Nijmegen Noord hiervoor woonde ik in het westen daardoor nog weinig vriendinnen hier.
*
anoniem_63d42f9af242a wijzigde dit bericht op 08-08-2015 10:59
Reden: -
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Mijn mail adres is michelle_tatjana@hotmail.com.

Mssn wat makkelijker

Want volgens mij zijn de prive berichten ook niet aangekomen...
Alle reacties Link kopieren
Ha Michelle, ik ben 25 jaar en heb een dochtertje van 2. Ik heb een mailtje gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Lijkt me leuk om met je in contackt te komen.

Woon zelf in Beuningen en ook weinig contakten hier.

Mail me anders op mellie261@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hey Allemaal!



Ik ben zelf 24 en heb een zoontje van vijf maanden. Ik ben ook opzoek naar contact met andere moeders! Ik wil mijn email graag geven in een prive bericht.



Groetjes Anke
Hoi allemaal,



Ik ben Miranda, 31 jaar, woon bij Arnhem in de buurt en ben ook op zoek om leuke vriendinnen te leren kennen. Het lijkt me gezellig om samen leuke dingen te doen zoals, naar de bioscoop, een wandeling te maken in het bos of een keer uit te gaan enz. Ik zal de meiden die hierboven hun e-mail adres hebben gepost binnenkort even een mailtje sturen. Mochten er nog meer mensen zijn die het leuk vinden om af te spreken dan kun je me een pb-tje sturen.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Michelle,

Mijn naam is Mandy (23 jaar, Nijmegen). Ik zou je graag leren kennen. Stuur me maar een berichtje.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Michelle,



Leuk dat jij iets op hier geschreven.



Ik ben ook op zoek naar vriendinnen hier maar wil wel. Ik heb iets geschreven over vriendinnen maaken ook!



Oke ik woon in Nijmegen sinds okt 2013 en ben ook 26 jaar. Ik werk op dit moment.



Wil jij meer over mij weten?

Misschien wij kunnen iets doen of schrijven?



Ook andere mensen die mij een bericht willen sturen mag want ik vint dat heel leuk en wil nieuwe mensen leren kennen





Oo ga iemand naar de 4 daagse?..ik denk dat ik wil gaan.



Groetjes,

Zoe
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven