Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic deel VIII

08-01-2013 10:01 2864 berichten
Alle reacties Link kopieren




Vrekken en besparen is van alle tijden, dus daarom alweer deel 8 waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!



Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Viva Vrekkentopic VII

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:*Ginger* schreef op 12 juli 2014 @ 22:34:

Nou... Maandag besteld en nog steeds niks. Ja, de rekening. En geen mail van PostNL ofzo. Maar even gemaild hoe of wat.



Dat is wel gek. Heb vier verschillende dozen besteld. Drie waren er de volgende dag al. 1 moet er nog komen maar die wijn is nu uitverkocht, kreeg ik netjes een mailtje over dat het later wordt geleverd.



Heb je wel na je bestelling een bevestigingsmailtje gehad?
kan zijn dat die wijn pas per 15 juli ofzo weer leverbaar is. zag ik bij een andere wijn afgelopen week staan.
Ja, wel een bevestigingsmail gehad. En er staat ook dat ze eerst de wijn sturen en dan enkele dagen later de factuur. Buren hebben niks ontvangen. Ik heb een mail gestuurd gisteren, nog geen reactie. Ben benieuwd, misschien heeft de postbode een gezellige avond gehad
Wij hebben ons doosje netjes binnen . Zaterdag besteld. Wanneer/hoe krijg je de factuur?



Alle reacties Link kopieren
3 doosjes binnen ,ik had ze vooraf betaald .

Dit wordt heerlijk vakantie vieren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de afgelopen al twee La Place arrangementen gekocht bij de NS. Dat is een dagretour + lunch bij La Place, normaal 19 euro per stuk. Maar heb je een code van een NS abonnement, dan krijg je nog eens 5 euro korting! Voor 14 euro heb je dus een dagretour voor heel Nederland! te koop tm 3 aug, geldig tm 31 augustus.



De volgende abonnementsvormen vallen onder deze extra aanbieding:

- Altijd voordeel

- Altijd vrij

- Dalvoordeel

- Dal vrij

- Jaartrajectkaart

- OV jaarkaart (m.u.v. studentenreisproducten)

- Voordeelurenkaart

- Weekendvrij



Het kan zijn dat de code niet meteen werkt. Dat is op te lossen met een belletje naar NS, ze geven je een nieuwe code waarmee je de korting wel ontvangt.



Op deze manier is het leuk vriendlief ophalen van werk. En shoppen in de tussentijd
Alle reacties Link kopieren
http://www.nieuws.nl/opme ... te-bezoeken-voor-250-euro



Voor zolang de actie nog geld...
Alle reacties Link kopieren
Voor de vegetariërs onder ons: tot en met morgen nog gratis vleesvervangers bij aankoop van Conimex woksaus a ca. 1,49 bij de PLUS. Maximaal 5 per persoon. Zie http://www.plus.nl/over-p ... 0-gratis-vleesvervangers-
Alle reacties Link kopieren
Gratis 15 cm sub bij de subway bij aankoop van een menu. Eerst de vragen invullen

klik
Wijn is binnen, na dik 1,5 week, maar ze hebben niet de moeite genomen mijn mail te beantwoorden. Das dan weer niet zo netjes. Maar voor die prijs zullen we dat maar vergeten
CHECK
CHECK
omhoog gehaald om bij te lezen voor tips weet niet waarom meerdere keren, sorrry
Alle reacties Link kopieren
We zitten al ver over de limiet qua berichten, dus gaan weer verder in deel IX
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven