overdrijf ik ? of is dit echt niet oke??

24-07-2014 20:07 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,



Ik lees al even mee , maar nu even mijn verhaal , ik heb sinds 4 maand een relatie met een man. ik wist van dag 1 dat hij " aan het scheiden was " hij terug bij zijn ouders woonde en zij in de gemeenschappelijke woonst . oké, geen probleem , ze zijn ook al 10maand uit elkaar ondertussen , er zijn geen kinderen.

In het begin van onze prille relatie , durfde ik niet al te veel vragen over de scheiding maar zo maandje geleden deed ik dat toch en hij zei me dat zijn notaris zei dat het binnen de 3 weken in orde was. Oke , niets meer over gezegd dat vorige week vroeg ik zo hoe het zat want dat die 3 weken toch wel al voorbij waren , hij ging zijn notaris bellen ( wie overiges zijn doopmeter is )

blijkt nu , dat er een paar papieren niet in orde waren , en dat het nog een 3 maand kan duren. eer de scheiding officieel is.

de verkoop van de woonst moest dan weer wachten tot na de scheiding. ik weet dat dit mijn zaken niet zijn , maar toch zit het mij dwars.. het is wel alsof hij niet wil scheiden. mijn ouders zijn op 3 maand gescheiden.

voor de rest zit onze relatie goed. Hij is 5 op 7 bij mij en we doen zeer veel dingen samen maar toch dit voelt niet goed en het is echt een domper op onze relatie
Alle reacties Link kopieren
Geen vaste relatie aangaan met iemand die nog getrouwd is met iemand anders. Ik date zelfs geen getrouwde man. Het is tegen mijn principes. Indien hij in het gunstigste geval niet liegt dan heeft hij de scheiding nog niet verwerkt en ben jij zijn rebound. Indien hij wel liegt dan ben jij gewoon een maitresse tot hij weer terug gaat. En geloof mij dat laatste gebeurt vaker dan je denkt.



Gewoon niet doen getrouwde mannen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 juli 2014 @ 20:31:

Feit dat zijn ouders en vrienden van niks weten zegt eigenlijk al genoeg. Voor hem is het niet serieusdit zet me wel aan het denken , ik dacht dat dit gewoon ja een fase is , we gaan we overal eten , ook in zijn buurt of de buurten waar zijn vrienden komen enz dus ik dacht de rest volgt wel maar inderdaad .
Alle reacties Link kopieren
Dus hij is volgens zijn zeggen een maand of 9 bij zijn vrouw weg en niet een jaar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 24 juli 2014 @ 20:34:

Geen vaste relatie aangaan met iemand die nog getrouwd is met iemand anders. Ik date zelfs geen getrouwde man. Het is tegen mijn principes. Indien hij in het gunstigste geval niet liegt dan heeft hij de scheiding nog niet verwerkt en ben jij zijn rebound. Indien hij wel liegt dan ben jij gewoon een maitresse tot hij weer terug gaat. En geloof mij dat laatste gebeurd vaker dan je denkt.



Gewoon niet doen getrouwde mannen.ja dat heb ik hem gezegd dat hij nog steeds getrouwd is en dit eigenlijk een affaire is , en dan zegt hij dat hij ook wil dat dit snel achter de rug is maar dat het langer aansleept dan gedacht , maar dat hij wel van dag eerlijk is geweest
quote:druifje001 schreef op 24 juli 2014 @ 20:35:

[...]





dit zet me wel aan het denken , ik dacht dat dit gewoon ja een fase is , we gaan we overal eten , ook in zijn buurt of de buurten waar zijn vrienden komen enz dus ik dacht de rest volgt wel maar inderdaad .een scheiding is in een paar weken geregeld tegenwoordig
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 24 juli 2014 @ 20:36:

Dus hij is volgens zijn zeggen een maand of 9 bij zijn vrouw weg en niet een jaar.ja 10 maand , begin oktober en we zijn nu bijna begin augustus
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 24 juli 2014 @ 20:15:

Ik snap er niks van.

Woonst

33 maand

5 op 7

?Belgies mi amor
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 juli 2014 @ 20:37:

[...]



een scheiding is in een paar weken geregeld tegenwoordigzijn uitleg is , dat hij van de notaris eerst 6 maand officieel op een ander adres moest wonen , en dat ze dan maar 1x naar de rechtbank moeten ipv anders 2 maand . En doordat nu die papieren niet oke waren , en met vakantie periode gaat er dus nog een paar maand bij komen eer ze effectief naar rechtbank moeten
Stop met hem daten. Zeg hem dat wanneer de scheiding officieel is, hij weer contact met je op mag nemen. En als jij dan nog vrijgezel bent, heeft hij wellicht geluk. Zo niet, dan is het jammer maar helaas.



Dit is niet leuk, de eerste maanden moeten gewoon leuk zijn en dat is dit niet.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er ook kinderen de dupe van dit duistere sprookje?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 24 juli 2014 @ 20:42:

Stop met hem daten. Zeg hem dat wanneer de scheiding officieel is, hij weer contact met je op mag nemen. En als jij dan nog vrijgezel bent, heeft hij wellicht geluk. Zo niet, dan is het jammer maar helaas.



Dit is niet leuk, de eerste maanden moeten gewoon leuk zijn en dat is dit niet.



misschien is dat inderdaad het beste , en als we samen zijn is het ook leuk , ik mag alleen niet te veel stilstaan bij het getrouwd zijn...

nu , ik vertrek morgen op reis en ik heb mij wel voorgenomen dat ik mijn reis er niet ga door laten beinvloenden
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 24 juli 2014 @ 20:44:

Zijn er ook kinderen de dupe van dit duistere sprookje?nee geen kinderen
Je bent niet bij zijn ouders geweest. Kun je niet een keer langsgaan daar dan kun je zien of zijn spullen daar zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:rebaca schreef op 24 juli 2014 @ 20:47:

Je bent niet bij zijn ouders geweest. Kun je niet een keer langsgaan daar dan kun je zien of zijn spullen daar zijn.en hoe moet ik dat doen ? ik kan toch niet gewoon aanbellen ?
Alle reacties Link kopieren
Waarom mag jij niet stil staan bij zijn getrouwd zijn?



Dat vind ik raar alsof jouw reserves er niet toe doen.



Jawel hoor.



Waarom zou je niet kunnen aanbellen bij de persoon met wie je al 4/5 maanden een relatie hebt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hij belt toch ook al maanden bij jou aan.



Ik denk dat je ergens heel goed weet dat de situatie niet klopt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 24 juli 2014 @ 20:52:

Waarom mag jij niet stil staan bij zijn getrouwd zijn?



Dat vind ik raar alsof jouw reserves er niet toe doen.



Jawel hoor.



Waarom zou je niet kunnen aanbellen bij de persoon met wie je al 4/5 maanden een relatie hebt.



ik vind het gewoon moeilijk , ik had niet verwacht dat ik het zo moeilijk zou hebben met het feit dat hij nog steeds niet gescheiden is . ik heb hem daarnet ook gezegd moest ik geweten hebben dat het zo lang zou duren , ik was hier niet aan begonnen .



en ik is dat niet raar om daar te gaan aanbellen ?
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 24 juli 2014 @ 20:53:

Hij belt toch ook al maanden bij jou aan.



Ik denk dat je ergens heel goed weet dat de situatie niet klopt.



haha feit, maar ik weet altijd wel wanneer hij gaat aanbellen

en mijn buikgevoel zit inderdaad niet ok
Alle reacties Link kopieren
Een slecht gevoel is zeker een alarmsignaal. Maar ouders nog niet ontmoet hebben na vier maanden vind ik dan weer niet zo raar. Dat zou ik ook niet doen, en ik ben niet getrouwd (ook niet stiekem nog een beetje) en ben volledig single en vrij om te doen wat ik wil. Heb je wel vrienden van hem ontmoet, of nog helemaal niemand? Dat laatste is dan weer iets vreemder.

En wij kunnen vanaf hier niet zeggen hoe snel ze gescheiden zouden moeten zijn. Belgie werkt anders dan Nederland, en ook in Nederland is de ene scheiding de andere niet. Omdat er mensen zijn die het in acht weken geregeld hebben, wil dat nog niet zeggen dat dat altijd kan.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoor, hij is getrouwd en woont bij zijn ouders...op welke planeet is iemand met die kenmerken relatiemateriaal.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
[quote]druifje001 schreef op 24 juli 2014 @ 20:50:

[...]





en hoe moet ik dat doen ? ik kan toch niet gewoon aanbellen ?[/quote





Je kunt dat subtiel zeggen. Ja je ouders zijn op Vakantie en wanneer kan ik eens langskomen. Wil wel zien waar jij woont.
Alle reacties Link kopieren
quote:nausicaa schreef op 24 juli 2014 @ 21:05:

Een slecht gevoel is zeker een alarmsignaal. Maar ouders nog niet ontmoet hebben na vier maanden vind ik dan weer niet zo raar. Dat zou ik ook niet doen, en ik ben niet getrouwd (ook niet stiekem nog een beetje) en ben volledig single en vrij om te doen wat ik wil. Heb je wel vrienden van hem ontmoet, of nog helemaal niemand? Dat laatste is dan weer iets vreemder.

En wij kunnen vanaf hier niet zeggen hoe snel ze gescheiden zouden moeten zijn. Belgie werkt anders dan Nederland, en ook in Nederland is de ene scheiding de andere niet. Omdat er mensen zijn die het in acht weken geregeld hebben, wil dat nog niet zeggen dat dat altijd kan.





nee , nog geen vrienden , geen ouders , geen zus niemand.

hij wel mijn vriendin enz dat wel .

en ik ben ook geen kenner in scheiden , ben nog ooit getrouwd geweest , maar ik denk als ik zou scheiden ik het juist zo snel mogelijk achter de rug zou willen en dat gevoel heb ik hier niet
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 24 juli 2014 @ 21:07:

Ik weet niet hoor, hij is getrouwd en woont bij zijn ouders...op welke planeet is iemand met die kenmerken relatiemateriaal. pluto?
Alle reacties Link kopieren
quote:rebaca schreef op 24 juli 2014 @ 21:08:

[quote]druifje001 schreef op 24 juli 2014 @ 20:50:

[...]





en hoe moet ik dat doen ? ik kan toch niet gewoon aanbellen ?[/quote





Je kunt dat subtiel zeggen. Ja je ouders zijn op Vakantie en wanneer kan ik eens langskomen. Wil wel zien waar jij woont.ja kan ik wel doen .
Na 4 maanden terwijl hij nog in scheiding ligt, kan het zo zijn dat hij het rustig aan wil doen. Maar als ze als vrienden uit elkaar zijn gegaan, al 2 jaar als broer en zus leefden en de scheiding slechts een formaliteit is dan vind ik het gek dat jij nog niemand van zijn kant hebt gezien. Ook niet per ongeluk in de kroeg of iets dergelijks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven