single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Wat een tegenvaller zeg.

Goed gevoetbald, onterecht verloren.

Messi hele wedstrijd onzichtbaar, maar helaas het mocht niet zo zijn.

Saaie wedstrijd trouwens.



De controle van de beugel en reparatie tussendoor hoef je trouwens niet extra voor te betalen. Hoort al bij de kosten zeg maar.



Leuk hoor weekendje Haarlem. Is een erg leuke stad.
Ja jammer, dat het nu voor Nederland gewoon "over" is (behalve dan nog de troostwedstrijd, pfff). Ze waren absoluut niet slechter als Argentinië, jammer dat het met de penalties zo fout ging.

Duitsland gaat wereldkampioen worden, ben ervan overtuigd..

Pfoe, het is buiten niet koud! Druk ochtendje, kapper geweest, markt overgestruind. Daar kom ik normaal gesproken nooit. Wel een paar leuke tuniekjes gekocht en voor mijn knul nog een bermuda. Ook zo'n trolleykoffer, op wieltjes met uitschuifbaar handvat. Lijkt me wel makkelijk volgende week. 20 euro op de markt, lekker goedkoop. Daarna naar huis en boodschappen gedaan. Nu afkoelen zeg, haha. Gisteren de wedstrijdkaarten gekocht, zo makkelijk he, dat alles online kan en middels E tickets etc.
Ja jammer, dat het nu voor Nederland gewoon "over" is (behalve dan nog de troostwedstrijd, pfff). Ze waren absoluut niet slechter als Argentinië, jammer dat het met de penalties zo fout ging.

Duitsland gaat wereldkampioen worden, ben ervan overtuigd..

Pfoe, het is buiten niet koud! Druk ochtendje, kapper geweest, markt overgestruind. Daar kom ik normaal gesproken nooit. Wel een paar leuke tuniekjes gekocht en voor mijn knul nog een bermuda. Ook zo'n trolleykoffer, op wieltjes met uitschuifbaar handvat. Lijkt me wel makkelijk volgende week. 20 euro op de markt, lekker goedkoop. Daarna naar huis en boodschappen gedaan. Nu afkoelen zeg, haha. Gisteren de wedstrijdkaarten gekocht, zo makkelijk he, dat alles online kan en middels E tickets etc.
Hoe was het feestje Dolphine? Nog hartelijk gefeliciteerd trouwens!

Als het bij jullie net zulk weer was als bij ons, was het prachtig.

Hier weer genoten van een goede wedstrijd van de jongens, gewonnen met 18-5, top! Ondanks dat mijn knul afgelopen week weer wat last had wat zijn knie, ging het in de wedstrijd prima.

Nu zomerstop, dus wat dat betreft (weer) even rust. Hij wil gaan hardlopen, had ie al mee willen beginnen, maar toen kwam zijn enkel er weer tussen, maar na volgende week, als we terug zijn uit Haarlem, kan hij er lekker tegenaan.

Leuke wedstrijd gisteren he, gelukkig toch nog met een goed gevoel het WK afgesloten, fijn voor de mannen. Maar die scheids was toch wel weer drama he..Ik snap niet dat ze zo'n scheids, die al bewezen had foute beslissingen te nemen, dan nog zo'n wedstrijd geven tijdens het WK.
Eindelijk even tijd om te forummen.

Drukke dagen gehad. Zaterdag was topdag. Mijn moeder is gruwelijk verwend. Het was ook erg druk. Ik was ook helemaal gesloopt. Gisteren dan ook pijn in de rug uiteraard. Maar het was een geslaagde dag voor haar en daar gaat het om.

We hebben zaterdag ook de wedstrijd bij mijn ouders gekeken, en gisteren weer, want het bier moest op.

Vandaag weer gewoon aan het werk. Mijn knul is nu aan zijn laatste schoolweek begonnen. Woensdag vieren wij zijn kinderfeestje en vrijdag gaat hij een week met pleegzoon mee naar Egmond aan zee.

Nog leuke dingen in het vooruitzicht dus.
Fijn dat het zo'n geslaagd feestje was.

Je knul heeft dus bijna vakantie, lekker hoor en dan zo'n leuk vooruitzicht voor hem.

Wat ga je doen met zijn feestje?

Volg je de tour nog een beetje? het is weer spectaculair zeg.

Maar als je werken moet mis je natuurlijk wel veel, zal bij mij ook weer over zijn na deze week. brrr! Eerst nog lekker een paar dagen weg en het wordt heet! Wat dat betreft dan wel fijn dat het avondwedstrijden zijn, anders brand je weg in zo'n stadion. Het gaat helaas niet zo goed met het Nederlandse team op de honkbalweek, al 2 wedstrijden verloren. Hopelijk morgen beter!

Misschien laat ik me hier nog zien, ik neem wel de tablet mee en er is Wifi in het hotel, dus zou moeten lukken lijkt mij!
Woehaha, we zullen zien of het lukt Scarlet. Heel veel plezier in ieder geval.

Het wordt zeker heet de komende dagen.

We gaan morgen naar de avonturenfabriek in Loosdrecht. Daar gaan we eerst bungy voetbal spelen, daarna glow in THE dark golf.

Is erg leuk voor die stuiterballen.

Heb er zelf ook wel zin in. Daarna eten we patat en frikadellen hier en dan kan de hele bups weer naar huis. Gaat best goed komen dus.



Donderdag is er dan echt afscheid van de klim op. Zo heet de school van zoonlief. Ze gaan dan ritueel de vlag laten zakken en de andere vlag van de fuserende school hijsen. Zoonlief boeit het allemaal niet zo, maar goed het hoort er bij.
Zeer geslaagd kinderfeestje van zoonlief gehad. Kinderen hebben zich prima vermaakt, en op dit soort dagen doet de trampoline in de tuin ook wonderen. Heerlijk om die kinderen zo bezig te zien.

Maandagavond heb ik bij een vriendin thuis een verwenavondje. Je kon iemand opgeven via Facebook om dat te winnen. Ik heb haar opgegeven en ze heeft gewonnen. We krijgen een gezichtsbehandeling en daarna make up en zo. Helemaal leuk.

Ook nog minder goed nieuws. 1 oom van C is opgenomen in het ziekenhuis met hartklachten. Een andere is heel ziek en is nu zo ver heen dat ze nog deze week eutenasi willen plegen.

Triest hoor
Ik heb de foto's gezien DOlphine, zag er echt gaaf uit. fYn dat ze zich zo vermaakt hebben. Wat erg zeg, 2 ooms zo ziek, sterkte daarmee. 1 dus zelfs al zo erg dat het eigenlijk al afgelopen is, bah. Op leeftijd of nog jong? Niet dat dat uitmaakt natuurlijk.. het is hier lekker! Prachtig weer,haha, beetje te soms. ik zag dat het in het weekend helemaal erg gaat worden. Was erg gezellig in het stadion gisteren, maar wat was NEderland slecht zeg..Hopelijk vanavond beter. Ze leken niets op het team wat wereldkampioen is geworden. Haarlem is echt een gezellige stad en de kamer is heerlijk, met airco en gratis minibar. Vanmorgen toen mijn knul nog lag te slapen lekker even de stad in geweest, nog een shirt en sneakers gekocht. Echt lekker relaxed dit. Wel eerder naar het stadion vandaag, gisteren was het echt zoeken naar een plekje. Maar om daar dan 3 uur in de zon te moeten zitten wachten..hmmm...
Leuke stad is Haarlem he?

Hoe ging het gisteren, zou wel erg heet zijn geweest in het stadion gok ik zo.

Ik heb gisteren mijn knul weggebracht, die boft maar, die zit lekker de hele week in Egmond aan zee.

Mijn knul had trouwens een fantastisch rapport. Hij is vooruit gegaan en heeft geen enkele onvoldoende.

Ik hoop dat het nog een beetje af gaat koelen straks. Hier is vanaf 7 uur een pop/ rock festival waar we willen gaan kijken. Maar het is nog zo heet, pfffff

Niet klagen natuurlijk, beter dit dan regen, maar toch.....
Ja erg he..echt heel warm! Gefeliciteerd met het rapport van je knul, geweldig hoe hij bezig is! Heerlijk dat hij nu lekker aan zee zit zeg..ben je niet een beetje jaloers, hihi.

Het was heel erg warm in het stadion, ben eigenlijk ook wel blij daar nu niet te zitten. Vooral die wedstrijden om 14.00 uur 's middags, pff, dan zit je toch gewoon te koken!

Eigenlijk waren we nu veel te vroeg naar de wedstrijd gegaan, haha, het was lang zo druk niet als de dag ervoor..nou ja, we hadden een mooie plek. En zo leuk he, die gasten..Interactie met het publiek, wat eigenlijk gewoon heel dichtbij zit. Tja en nu weer thuis in de hitte, pff, mis de airco van de hotelkamer! Het is wel een fikse reis hoor, ik ben eigenlijk blij dat we niet gewoon 1 dagje zijn geweest. Het blijft vanavond erg lang warm hoorde ik op tv, hoop dat het meevalt bij dat concert. Ben wel lekker aan het doorwassen nu, dat droogt al als je je omdraait, haha, maar moet nog even niet denken aan het opvouwen en..erger nog...het strijken!
Pfoeeeee, nog niet echt (echt niet) afgekoeld hier zeg..heb alles tegen elkaar open staan, maar het zuchtje wind wat dan ontstaat is lauwwarm..blehhh.

Net ook nog heel braaf staan strijken, getverdemme. Maar goed, het is weer klaar. Morgen weer aan de bak, ik heb zo geen zin!!

Ik had gisteren nog even een collegaatje aan de lijn, er zou iemand aangenomen worden voor een half jaar, of 2 halven, 1 voor ons en 1 voor de andere afdeling, blijkt er wel iemand te zijn aangenomen voor die andere afdeling, maar niemand voor ons.

Belachelijk, wij werken al maanden met onderbezetting.

Aan de andere kant..ben er stiekem ook wel een beetje blij om, want voor iemand volledig is ingewerkt, ben je heel wat tijd verder. Tijd die we niet kunnen missen (en vanaf morgen helemaal niet, omdat ik er dus 3 weken vrijwel alleen voor sta) en dan iemand die constant van alles vraagt echt wel kan missen. Nou ja, we zullen wel zien hoor. Ik maak me er niet druk om (echt niet, verbazingwekkend, haha). Ik kan niet meer doen dan werken en het is niet mijn probleem. Ben in elk geval niet van plan mezelf over de kop te werken de komende weken.

Vanaf morgen ook echt weer op dieet. Heb het helemaal los gelaten (al een poosje, eigenlijk), maar ben het nu zat.

Op het werk hebben een paar collega's zeer goede resultaten behaald met eiwitshakes van de body en fitshop hier en schijnt ook lekker te zijn en niet erg duur, ga ik ook maar es proberen.

pff, neverending story.Eigen schuld natuurlijk

Ik hoop dat er nog een bui komt zeg, dit schiet niet op...
Wij zijn vandaag toch maar naar het water gegaan voor de nodige verkoeling. Was goed uit te houden daar met de wind erbij.

Ik ben wel een beetje jaloers op mijn knul ja, die boft maar weer. Helaas moet ik nog een week werken, dus in die zin komt het goed uit dat hij er niet is. Mijn ouders zijn zaterdag ook met vakantie gegaan, dus nu geen problemen met oppas enzo.

Zitten jouw 3 weken er echt al weer op? Wat is dat snel gegaan zeg.

Succes morgen met werken, zal wel even wennen zijn.

Ik kan aftellen naar mijn vakantie. Yes... Nog 1 weekje
Ja, de 3 weken zijn echt alweer om! Nu ik het achteraf bekijk is het zeker snel gegaan, maar toen ik er nog midden in zat, viel het eigenlijk wel mee. Het regent hier nu trouwens, lekker! Hopelijk koelt het binnen nu ook een beetje af. Jij lekker aftellen!

Maar ook een spannende week toch, want jullie krijgen toch deze week meer te over over boventalligheid?

Het zal zeker wennen zijn, pfoee, maar ach, ik weet dat na een paar uur ik er weer helemaal in zit. Het scheelt dat mijn knul nog vakantie heeft, dan houd je toch dat vakantiegevoel thuis nog een beetje vast, omdat het ritme heel anders is.
Ik zit al wel een beetje in de vakantie stemming hoor. Op het werk ineens veel minder afspraken, dus veel thuis aan het het werk om de registratie en laatste administratieve dingen af te ronden. Dat is wel lekker, ga ik vrijdag relaxed de vakantie in omdat ik alles rustig heb kunnen afronden.

Was het bij jou puinhoop of viel het mee?

Gisteren hier ook regen gehad, maar vandaag weer volop zon en bloedje heet. haha de afkoeling was dus maar van korte duur.

Gisterenavond een gezichtsverzorgingsparty bij mijn vriendin gehad. Ontzettend gelachen met alleen maar vrouwen natuurlijk. Helaas dat die vriendin nogal negatief blijft, wat je ook voor haar doet. Maar goed, dat is haar probleem.

Ik had vanmorgen een afspraak, daarna lekker thuis aan het werk. Ook een was opgehangen en al boodschappen gedaan. het wordt vanavond een maaltijdsalade met stokbrood, Lekker makkelijk.
Lekker, maaltijdsalade. Vooral met dit weer een uitkomst altijd.

Hilarisch, zo'n party! Nog leuke dingetjes gekocht? Zo slecht voor mijn portemonnee altijd, haha, want ik vind altijd alles leuk..:)

Het is tot nu toe aardig te doen op het werk (afkloppen!), maar ik heb geluk, 1 van de procesbegeleiders heeft het momenteel niet zo druk en helpt veel, da's hartstikke lief van m. Wel jammer dat ik vrijdag tot 17.00 uur moet werken. De collega die de 5 uurs dienst heeft, heeft een begrafenis. Tja, dat gaat natuurlijk voor! Ach, kan ik later weer 4 uurtjes opnemen, ook niet erg.

In week 40 gaat dan toch de werkplek verhuizing plaatsvinden, eigenlijk later dan wij allemaal hadden gedacht, dus dat valt nog een beetje mee. Vandaag ook weer een megabus shake gekocht (bij de body en fit shop, smart protein heet het, dus het is een eiwitten shake). Heb er heel goede verhalen over gehoord van collega's en het is echt niet duur, een bus voor 71 shakes kost 34,90 en ze hebben heel veel smaken. Ik hoop dat die knop weer om kan, zoals een paar jaar geleden.Ik wil dan 's morgens en 's middags een shake (zit maar 93 kcal. in) en 's avonds (roerbak)groente en vlees. Als tussendoortje kun je dan ook een shake nemen (wil ik wel nog andere smaakjes, heb nu alleen banaan), maar een stuk fruit is natuurlijk ook altijd lekker.

Het moet gaan lukken! Heb toch het idee wat meer rust in mijn hoofd te hebben enzo, mijn tante zit lekker op haar plek in haar eigen kamer in het verzorgingshuis, haar oude huis is leeg en de huur opgezegd, op het werk loopt het lekker, voel me wel relaxed, eigenlijk!
Vanmorgen heel dom mijn iphone in de wc laten vallen.... Grr. dat ding is nu dood natuurlijk en dat net nu mijn knul in egmond zit, ik morgen contact moet hebben met zijn vader over hoe laat en waar hij hem moet ophalen. Moeilijk en frustrerend. Heb C naar hem en naar de pleegmoeder een sms laten sturen met het nummer van mijn werkmobiel. Maar ik heb geen bevestiging gekregen dat ze het ontvangen hebben. Ik had hun nummers namelijk niet in mijn werk mobiel staan. Nummer van zoonlief's vader heb ik nu niet.... Volgens mij heeft mijn knul die wel in zijn telefoon. Ik ga vanavond toch maar proberen contact te leggen met egmond. Zoonlief heeft volgens mij zijn telefoon niet eens aan staan.

Ik kan hier niet zo goed tegen merk ik. Telefoon ligt nu in een bak rijst, ik hoop dat het vocht er zo nog uittrekt.



Vandaag ook een mailtje van het werk gehad. We worden maandag de 28ste gebeld. Hmmmm dat is mijn eerste vakantie dag. Ik weet niet of ik daar zo blij me ben, maar goed.
Gebeld...doen ze dat dan ook bij de mensen die boventalligheid krijgen aangezegd? Da's ook onpersoonlijk..Bij ons kregen juist die mensen een persoonlijk gesprek (ook niet fijn, zat je met zijn allen te wachten of je bij de manager geroepen werd), of misschien juist wel fijn omdat je dan niet op kantoor bent? O, misschien bij jou omdat je vakantie hebt en niet op kantoor bent?

Hoe dan ook, geen leuke manier om de vakantie te beginnen, want je zult dan toch wel gespannen zijn. Bah.

O shit, je telefoon! Vreselijk ja, je knul weg en dan niet bereikbaar zijn en ook nog zoveel moeten regelen. Pfff, ik hoop dat je hem te pakken krijgt in Egmond
Iedereen wordt gebeld Scarlet, het is vakantieperiode. We hebben allemaal op moeten geven waar, wanneer en op welk nummer bereikbaar. De 28ste gaan ook de brieven op de bus.

We hebben wel de mogelijkheid gehad om een persoonlijk gesprek aan te vragen.



Mijn telefoon lijkt weer wat leven te krijgen in die bak rijst. Die laat ik lekker nog een nachtje liggen. Van zoonlief niks gehoord, C heeft wel een berichtje gehad van die pleegmoeder, dus de boodschap is daar aangekomen.

Zoonlief heeft het erg naar z'n zin schreef ze.
Hahaha, dan zou je wel heel erg geluk hebben gehad zeg, met je phone! Hoe was het er vandaag mee? (met de telefoon) .Gelukkig dat de boodschap wel overgekomen was, is een zorg minder.

Lekker gewerkt vandaag. Als het zo blijft de komende weken ben ik blij, haha. Maar er komen steeds meer mensen terug van vakantie, dus dat zal wel niet. Wel fijn, vanmorgen belde mijn collega (zij zit nu in de 2e week van haar 4 weken vakantie), dat ze komende maandag en dinsdag komt werken. Dat doet ze omdat haar man nu toch ook extra werkt en dan kan ze weer wat uurtjes sparen voor wanneer ze het nodig heeft (zij heeft een kindje wat een levertransplantatie heeft gehad en moet nogal es naar het ziekenhuis voor controle etc.). Dat is erg fijn en gezellig! (dat ze komt werken, bedoel ik he...) Volgende maand ook mijn functioneringsgesprek. Moet ik nog een hele vragenlijst voor invullen. Zal die maar es meenemen naar huis dit weekend, kom er op het werk niet aan toe.

Het weer gaat iets minder worden, zag ik..hopelijk kan het dan in huis ook weer wat afkoelen, pfff, erg warm hier.
Helaas, vanmorgen deed mijn telefoon het nog even, maar daarna deed hij helemaal niks meer. Wat ben je dan toch afhankelijk van zo'n stom ding. Ik baal daar van.

Al mijn contacten staan er in en natuurlijk heeft een iPhone 5 zo'n mini simkaart die niet in een andere telefoon past.

Ik ben er echt ziek van. Had op C gerekend voor hulp, maar die snapt dat dan weer niet. Ik moet dit en dat en zus en zo en bij stap 1 ben ik het al weer kwijt. Maar dat is moeilijk te begrijpen voor hem.

In plaats van een beetje hulp zou een beetje steun fijn zijn.



Vandaag mijn teamleidster nog even gesproken. Die wilde maandag eigenlijk alleen de mensen bellen die boventallig zijn en dé rest niet. Ik heb gezegd dat ik dat niet fijn vind, want dan zit je de hele dag op telefoon te wachten.

Nu krijgt iedereen dus sowieso bericht, wel of niet boventallig.
Yes, vakantie!

Nou ja..... Maandag natuurlijk nog even afwachten, dat is wel balen.

Vanavond even ontspannen. Drankje doen op de kermis. Ik hoop dat ik het een beetje los kan laten.

Telefoon weggebracht. Ik hoor morgen of die gemaakt kan worden en wat het gaat kosten.
Wat een zenuwentoestand dan toch maandag..Getver, het lijkt haast net zoiets als wachten op het telefoontje voor je eindexamenuitslag :( Ik hoop dat je het even van je af kunt zetten en lekker genieten van het weekend en natuurlijk ook het begin van je vakantie! lekkerrrr!! Heeft C. nu ook vakantie? Balen zeg, van je telefoon. Hopelijk niet te duur en is het uberhaupt te fixen.

Jammer dat hij je dan niet begrijpt, met dat gedoe met je telefoon.

Maar hij zou dat toch ook heel erg vinden, wanneer je niet meer bij je contacten kunt?

Ik ben blij dat het weekend is zeg. Vandaag een lange dag en het was superdruk. Pfff, heb het wel gehad nu..languit op de bank, maar ik vind niets op tv wat me boeit. Geen zin in lezen (heb een beetje last van mijn ogen van al dat beeldscherm werken vandaag + de droge lucht op kantoor), maar heb ook nog geen zin om naar bed te gaan.
Wat een dilemma had je gisteren zeg Scarlet. Haha, wat ben je uiteindelijk gaan doen?

Op zich probeer ik er zo weinig mogelijk aan te denken, maar het spookt natuurlijk wel door mijn hoofd. Maar goed, dat is logisch denk ik.

Ik zou vanavond met een vriendin uit eten gaan, maar ze belde net af, ziek. Aangezien we gereserveerd hadden, gaan c en ik maar uit eten vanavond. Vervelend weer hoor .
Ja, echt heel naar dat je nu uit eten moest, haha. Lekker en gezellig. Ik bengisteren uiteindelijk toch maar naar bed gegaan en daaronder wat gelezen. Wel lekker geslapen. Hetheeft hier vanmorgen ontzettend hard geregend, dat was heerlijk met de alles open. De rest van de dag erg warm en klef in huis. Schiet niet op zo! Wanneer komt je vent weer thuis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven