Nederlandse vrouwen...

24-07-2014 15:29 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Vraag: waarom zijn NLse vrouwen zo koud en zakelijk als het aankomt op dating en relaties? Heb zelf relaties gehad met Amerikaanse en Italiaanse dames en valt me op dat die een stuk makkelijker zijn qua omgang en communicatie. Is het iets cultureels, dat koude en soms ogenschijnlijk arrogante? Of is het meer onzekerheid?
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 24 juli 2014 @ 20:21:

[...]





Nee, want dat wordt opgevat als playing hard to get.

Postman, wordt jij dan zo weer The-Doctor om weer even op je topic te reageren?

Exact!

Dan krijg je eerst teksten als:

Ja maar we kunnen het toch gewoon proberen

Ik denk echt dat er wel wat zit hoor

Je hebt gewoon foute mannen gedate, ik ben anders!



En als je maar nee nee nee blijft zeggen krijg je ineens allemaal verwensingen naar je hoofd, ben je een trut en een ijskoningin

Tuuuuurlijk vent, als jij dat zegt!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:contemplatingfaraway schreef op 24 juli 2014 @ 18:15:

Amerikanen zijn gewoon heel overdreven in hun vorm. Dat is cultureel bepaald en als iedereen enthousiasme zo laat zien doe je dat als Uswoman ook.



Omgekeerd hebben NLse dames geleerd dat het over het algemeen inderdaad wat intelligenter kan zijn om wat langer de kat uit de boom te kijken. is dat arrogantie?



In mijn geval onzekerheid en misschien ook voorzichtige afwachtendheid. Mi moet je vrouwen die net als ik ook zo zijn verleiden door hen gewoon aan de hand mee te nemen en ze te laten zien dat je hen ECHT leuk vind.



Daarna is zelfs de meest ogenschijnlijk afstandelijke vrouw een heel ander mens. Met passie, humor, zelfrespect en ook -spot.



Verschil Amerikanen en NLse vrouwen? Privacy: De NLse bewaart datgene wat echt de moeite waard is voor zichzelf en deelt het langzaamaan daarna met jou ;). Een Amerikaanse. Die gooitnhet op straat.



Is al eerder gezegd hier, subtiliteit. Punt...en liefde en sex is een privé aangelegenheid, wat mooier wordt door spanning op te bouwen en nog iets van mysterie overeind te laten.



Ciao

bello!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Summerdance, volgens mij hebben sommige mannen geen respect voor het woordje nee.



Ikhierhuh, als ik postman mag geloven zijn buitenlandse vrouwen dat blijkbaar.

Waarom ben jij zo verbaasd dat ik moeite wil doen voor een vrouw die juist niet is wat postman allemaal opsomt?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:postman schreef op 24 juli 2014 @ 19:10:

[...]





Ik heb respect voor je antwoord en zoek dezelfde eigenschappen in een vrouw.



Maar dan kom ik toch gewoon weer terug op mijn eerdere argumenten met dien verstande dat ik helemaal niet doel op het makkelijk in bed krijgen. Dat is voor mij namelijk niet belangrijk.



Om het kort te houden, buitenlandse vrouwen zijn in mijn ogen en naar mijn ervaring liever, spontaner en toegankelijker.



Oh, je bedoelt van die lieve Thaise en Filipijnse vrouwtjes.

Ja, je hebt gelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 24 juli 2014 @ 20:43:

Summerdance, volgens mij hebben sommige mannen geen respect voor het woordje nee.





Ze hebben op een of andere manier geen benul wat nee inhoudt.

Maar op zich zijn het wel weer de leuke verhalen bij borrels met vriendinnen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Sensy12 schreef op 24 juli 2014 @ 17:57:

[...]





Oh-my-GodI have nevâ evâ met a gorgeous woman like you! So witty and so extremely profound and insightful. So unlike the Dutch robot bitches at home - who by the way can't lit a candle next to you...you are so much more hysterical, over the top, emotionally challenged and theatrical that I believe that I am seriously falling head over heels for you. Mi amore, my precious little Sunshine....I will never go back to those coldhearted poorly dressed Dutch women...UGH! High five mi amore!
Gelukkig ben ik meer van de mocro-piemûls uuuuh, mannen.
Ben je er al uit, TO?



Ik heb toch heul andere ervaringen dan jij hoor. Vergeleken met één heerlijke Italiaanse ervaring (je moet wel eerst haar hele familie daten) en een Duitse (geen seks op de eerste date) na, gaat naar mijn ervaring het overgrote deel van de Nederlandse dames in no-time uit de kleren en aan condooms doen ze gelukkig meestal niet.



Ik begrijp je probleem eigenlijk niet zo.
Ik ben dan wel weer woest aantrekkelijk, misschien is dat het verschil.
Alle reacties Link kopieren
Wat is nou de bedoeling van dit topic? Je valt op buitenlandse vrouwen. Nou, leuk voor je en prima. Waarom moet je dat op een Nederlands damesforum komen vertellen? Trouwens, de Nederlandse man staat nou ook niet bekend als heel toegankelijk. Ze flirten niet. Kan voor buitenlandse vrouwen in Nederland ook als heel vreemd worden ervaren.
quote:Amand schreef op 24 juli 2014 @ 21:15:

Ben je er al uit, TO?



Ik heb toch heul andere ervaringen dan jij hoor. Vergeleken met één heerlijke Italiaanse ervaring (je moet wel eerst haar hele familie daten) en een Duitse (geen seks op de eerste date) na, gaat naar mijn ervaring het overgrote deel van de Nederlandse dames in no-time uit de kleren en aan condooms doen ze gelukkig meestal niet.



Ik begrijp je probleem eigenlijk niet zo. dus de man die vrouwen niet vertrouwt met de pil neukt vrouwen zonder condoom, zo hoppa op de eerste date? Ga je dan undercover of ben je gewoon masochist?
Nee, gesteriliseerd
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 24 juli 2014 @ 20:21:

[...]





Nee, want dat wordt opgevat als playing hard to get.

Postman, wordt jij dan zo weer The-Doctor om weer even op je topic te reageren?Meid, doe toch eens niet zo cynisch, anders bevestig je alleen maar de vooroordelen... Dit was mijn eerste topic en ik verricht veel nobeler werk dan post bezorgen. Ook grappig dat zoveel dames zich aangesproken voelen, zit er dan toch een kern van waarheid in mijn vragen?
Doen we expres.
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar vonden de Nederlandse vrouwen waar je mee op date ging je niet leuk genoeg.

En kom je hier even afreageren op ' alle' Nederlandse vrouwen.

Vervolgens vind je het raar dat de vrouwen die jij koud en zakelijk noemt zich aangesproken voelen.

Raar he op een forum met Nederlandse vrouwen.

Dat is gewoon het doel van je hele OP, reacties uitlokken



Daarnaast generaliseer je enorm, je bent met 4 Nederlandse vrouwen op date geweest. En hen vond jij koud en zakelijk dus zullen ze allemaal wel zo zijn.



Je klinkt zelf ook niet bepaald als een lot uit de loterij.
Alle reacties Link kopieren
1. Ik ben The-Doctor niet. Ook straks niet. Ik ken heel deze gozer niet.

2. Ik val niet op 'lieve Thaise of Filipijnse vrouwtjes'. Waaruit maakt men dat hier op? En omdat 'jullie' zo 'stroef' KUNNEN zijn maakt dat deze of andere buitenlandse vrouwen zeg maar gewillige 'hoertjes' zijn...???

3. Zou TO generaliseren ja? Hoe komt de Nederlandse vrouw dan aan dat imago? Op basis van de 4 dates van TO? Lijkt me niet toch? Of zou TO met zijn ervaringen hebben lopen adverteren of zo?

(Zonder hier overigens alle NL vrouwen over 1 kam te scheren voor all duidelijkheid!)



En o ja, als een man niet op nee reageert, schreeuw je toch gewoon een keer. Kan me niet voorstellen dat ik een nee niet voor lief zou nemen om vervolgens zieligjes half te gaan lopen stalken.



Of werkt dat schreeuwen ook niet bij de NL man...?
Jaja, je hoort bij de good guys, postman. No worries.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het er wel mee eens dat vrouwen hier wat kouder zijn. Ik ben gewend om veel kletspraatjes te maken en dan kijken veel Hollandse dames me raar aan... "Ik ken jou niet" zie je ze denken. Als dat tijdens een date gebeurt en ik was een man; zou ik gewoon opstappen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf Nederlands maar vind de Nederlandse vrouw over het algemeen ook wel wat stroef. Mijn Italiaanse vriend even gevraagd om zijn mening en die zei heel mooi dat vrouwen overal ter wereld vrouwen zijn.. de Nederlandse leeft alleen meer met een agenda waarin alles netjes afgebakend wordt. En ik vind dat hij gelijk heeft.



We zijn wat stroever.. daar tegenover staat als je daar eenmaal doorheen bent, we ECHT zijn en echte gevoelsmensen. En niet zo hangen aan een man maar meer samen met hem alles aangaan. Echte partners dus.



En mijn vriend vind de Duitse vrouwen veeel arroganter en koud. Hihi En ik vind Italiaanse vrouwen dan weer lastig te peilen, want wanneer je nou echt een vriendin van hun bent weet je maar nooit..
..popcorn?
Alle reacties Link kopieren
He Bah jammer dit niveau. vind t oprecht jammer dat er zo fel gereageerd wordt op een mijns inziens normale, open vraag. Die man gooit er gewoon een stelling in.



Maar ok The doctor. Ik weet even niet of ik hier nog moet reageren, kan me zo voorstellen dat je klaar bent met dit topic.



Toch even dit. Is er een reden waarom je dit vraagt, een specifiek geval of vrouw? Hoe gedraagt zij zich als er anderen bij zijn versus als je alleen met haar bent?



Ik denk namelijk gewoon dat ze de kat uit de boom kijkt, althans als er anderen bij zijn. Stel jij ziet haar op een formele aangelegenheid dan houdt ze wellicht juist afstand, omDAT ze je leuk vind maar er met veel formele omstanders geen vorm aan weet te geven. En als dit in een generiek groepsverband ook zo is, ongeacht welke groep, dan is ze misschien gewoon heel verlegen. Vooral als ze te vaak mannelijke aandacht krijgt en de jouwe gewoon niet op waarde weet te schatten, onzeker verlegen, gesloten.



Wat moet jij doen? Het gedrag laten zien wat je van haar wil zien. Ze wil gewoon niet als eerste over de drempel, de Nederlandse vrouw, omdat ze bang is of jouw intentie niet begrijpt. Of beide.



Tot slot, is ze mooi? Als ze heel mooi is dan wordt het een heel ander verhaal namelijk...



En verder weet ik niet of jouw woonachtigheid in buitenland zo een voordeel is, aangezien die beschouwendheid jou wellicht wat passief maakt. vrouw zou vrouw niet zijn als ze daardoor afwachtend en onzeker wordt, want?ze weet gewoon niet dat jij haar ziet zitten als jij dat niet laat merken, uitspreekt, of laat zien via lichaamscontact en interesse. Kortom je moet het tegenovergestelde zijn om bij haar het gedrag te zien dat je wilt zien. Wees zelfnpassioneel lief vrolijk open amicaal en gewoon leuk, dan weet zij dat je interesse hebt en flops! Weg onzekerheid.



Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat dan ook haar niet aan ;)...wees lief voor haar
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me totaal niet vinden in wat TO constateert. Ik heb vorig jaar en het jaar daarvoor veel leuke dates gehad. Vrijwel alle dames waren Nederlands en toch charmant, humoristisch en warm.
Alle reacties Link kopieren
quote:[message=16589444,noline]



Persoonlijk vind ik iemand die

- meerdere facetten

- wilskrachtiger

- gepassioneerd in de juiste handen

- een uitdaging in de omgang

- benaderbaar voor de man die dat aankan

meer de moeite waard dan een dame die met iedereen lijkt mee te gaan.Ik herken mezelf wel in dit lijstje. Ook de man die ik interessant/ aantrekkelijk vind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven