Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
Nou, dat vat je sportief op, knap van je en dat meen ik. Natuurlijk ken ik niet alle ins en outs, van niemand trouwens en als ik er naast zit doordat ik een detail mis dan kan dat maar zo. Weet je miss, dit houdt mij ook bezig, ik denk bij mezelf, waarom word ik zo boos? Schijnbaar doet dit dus iets met me?



Wat mij persoonlijk raakt is dat ik in jouw situatie het complete vrouwen-saamhorigheid mis, schijnbaar is dat voor mij belangrijk. Natuurlijk praten we hier over vreemdgaan en alles dat erbij komt kijken maar als ik je zie schrijven over het obstakel dat zijn vriendin is (en ja, de haha viel me ook fout) dan denk ik, vrouw, waar zit je hart?

Je bent zelf zo gepijnigd en slecht behandelt en nu sta je toe dat de man die jij leuk vindt hetzelfde doet bij zijn vrouw. Is zij zoveel minder waard dan jij? Ben jij zo hard aan het knokken voor jouw "nu ben ik een keer aan de beurt" stuk dat je vergeet dat jij op andervrouws rug aan het bouwen bent?

Dat vind ik ontzettend pijnlijk.



Het is je minnaar die dit zijn vriendin aan doet, daar ben ik me heel erg van bewust maar het gaat wel onder jouw supervisie, gesteund en gesterkt door jouw aandacht, jouw geilheid, jouw potverwathebikjegemistenwathebikjenodiginmijnleven. Natuurlijk laaft hij zich aan jouw overlopende emmer van aandacht, natuurlijk geniet hij schoftig van het feit dat jij hem nodig hebt en hij jou uit de goot mag trekken, dat is wat een man wil, hij is jouw held. Ik snap het, echt.



Ik ben blij dat je een beetje tot nadenken bent gekomen, natuurlijk ga je hem vertellen waar de schoen wringt, natuurlijk heeft hij daar recht op.

Ik hoop serieus dat hij de guts heeft om in te zien hoe destructief hij te werk gaat en keuzes gaat maken. Een echte man durft dat namelijk en laat het niet op zijn beloop tot zijn vriendin er vanzelf achter komt en zich net zo compleet in de grond gestampt voelt zoals jijzelf Miss, na de behandeling van je (goddank) ex echtgenoot.

Zie je ook in dat je minnaar en je echtgenoot wat dat betreft op elkaar lijken?

Je hebt dezelfde man uitgekozen, hij draagt alleen een ander pak.

Succes.
Alle reacties Link kopieren
.
Bezit is het einde van het verlangen
Welkom lady.



Ik heb meer last van onzekerheid naar jager dan in mijn huidige relatie. Twijfel over mijn huidige relatie heb ik op het moment soms, maar dit is wel erger geweest. Op het moment gaat dat best goed allemaal.



Maar, waarom ben jij in een monogame relatie gestapt als je niet in monogamie geloofd?
quote:cljane schreef op 24 juli 2014 @ 18:43:



Maar, waarom ben jij in een monogame relatie gestapt als je niet in monogamie geloofd?

En dit is de enige juiste vraag.



Als je niet in monogamie geloofd, waar geloof je dan in vraag ik me af. Polygamie? Polyamorie? Zou je met meerderen moeten mogen trouwen, hoe ver gaat dat dan?

En als jij niet monogaam wil zijn, mag hij dan ook niet monogaam zijn? Wat deel je en wat niet?

Is monogamie een religie of gebruik je het "ik geloof er niet in" als het zo in jouw staatje te pas komt?

Hoe reageer je als je vent het zomaar van hop met een ander doet, zeg je dan "och schatje, geeft niks, ik geloofde toch al niet in monogamie".

Maw, ik kan niet zoveel met deze uitspraak.



Mr GoodEnough, wauw.

De arme man weet vast niet dat hij dit is.
Alle reacties Link kopieren
Cljane: Ik ben met de verkeerde redenen in een monogame relatie gestapt. Ik dacht dat ik me kon en wilde aanpassen. Ik dacht dat mensen kunnen veranderen. Maar mensen veranderen niet.



Plus ik was 4 jaar single geweest en ik had wel wat scharrels en foute mannen gehad en ik was er klaar mee. Ik wilde stabiliteit, rust en harmonie. Ik wilde geen gekke toestanden meer. Ik wilde een gezinsleven, burgerlijk en kneuterig zijn.
Bezit is het einde van het verlangen
Alle reacties Link kopieren
@ rooss, zo ongeveer alles wat je schrijft is waar. Ik had een wake-up call nodig...dit is helemaal niet grappig, die haha was idd misplaatst. Toen ik je reactie las moest ik even slikken, na nog een keer lezen kon ik wel janken en realiseerde me: je hebt gelijk...

Het contact met minnaar is de laatste weken zo intensief geweest ,dat er periodes waren dat ik voor het gemak even vergat dat hij een vriendin heeft. Stukje zelfbescherming ook, want ja, dat doet pijn. Nu ik weer met beide benen op de grond sta realiseer ik me ook dat het zo niet door kan gaan. Heb hem al vaak gewezen op der risico's die hij neemt. Maar daar komt dan niet echt reactie op, alsof hij zelf ook even niet wil denken aan haar. Wat dat betreft ben ik dus wel bezig geweest met zijn vriendin, want of je het geloofd of niet, dit is nooit de intentie geweest. In het begin was het puur lichamelijk, maar er zijn gevoelens gegroeid. Helaas. Uit alle gesprekken met hem weet ik ook dat hij zich echt om me bekommerd, maar dat maakt het voor mij alleen maar lastiger, zou hij dat niet doen zou ik ook makkelijker afstand kunnen nemen.

Morgen zal niet makkelijk worden, ik heb geen idee hoe hij gaat reageren. Maar idd Jane, misschien is een poosje in de ruststand voor beiden even nodig nu.
Alle reacties Link kopieren
.
Bezit is het einde van het verlangen
Lady, volgens mij heb jij last van het groenegrassyndroom. Waar jij ook staat, aan de overkant is het groener.
Inderdaad lady. Vlg mij ben je niet tevreden met datgene dat je wel hebt. Ja, ff een paar jaar wel en dan weer verder kijken om weer andere spanning te zoeken.



Miss, succes met je gesprek!
Miss, sorry dat ik je aan het huilen heb gemaakt, dat was vanzelfsprekend niet mijn bedoeling. Ik wens je veel kracht en wijsheid bij je gesprek, bedenk wel voor jezelf waarom je evt afstand wilt creëren, doe het ajb niet omdat eoa eigenwijs sujet hier op viva je dat onder je neus gewreven heeft!

Wil je hem voor de keuze gaan stellen? Afstand zolang hij in relatie is of heb je een ander doel? En dat dit niet de bedoeling was snap ik, zo gaat het vaak.

Ik heb ook een minnaar gehad die me in het begin persé wekelijks wilde zien, werd er heel verdrietig van toen ik met een lagere frequentie kwam. Ik was dom, ging er in mee en verloor mezelf, zulke dingen gebeuren.



Madame, groengrassyndroom, dat is een mooie!! Mogen we hm afkorten tot ggs?



Ah, Lady, je man weet dat je nooit verliefd was en dat je zelfs geen relatie wilde, dat maakt het goed? Hij is op deze wereld gezet om GoodEnoughman en zaaddonor te zijn?

Nee, even serieus, waarom dan toch een relatie aangegaan, wetende dat hij van geen kant aan jouw eisen kon voldoen?

Ik vind het eerlijk gezegd best wreed.



Sta je al in de startblokken om GEm (als we toch aan het afkorten zijn) in de armen te vliegen na zijn scheiding om polygaam happily ever after te zijn?
Nog één nachtje slapen!!



Tig km verderop zit er ook een maisje te stuiteren!

(Als je meeleest, hahaaaai maisje!!! )
Maissies: have fun en doe vooral geen dingen die ik ook niet zou doen



Ik heb een nieuwe SF-ert die me mee wil nemen naar Kinky Paradise..... Dat klinkt nog eens veelbelovend!
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_204348 wijzigde dit bericht op 29-07-2014 08:33
Reden: vriend heeft het gelezen
% gewijzigd
Bezit is het einde van het verlangen
Alle reacties Link kopieren
.
Bezit is het einde van het verlangen
Alle reacties Link kopieren
.
Bezit is het einde van het verlangen
Alle reacties Link kopieren
@Rooss, afstand nemen doe ik niet om hem een keuze te laten maken, dat hoeft wat mij betreft nu igg niet. Ik realiseer me dat ik veel teveel verweven ben in zijn leven, ken zijn vrienden en familie, ken zijn hele jeugd, weet elk uur van de dag wat hij aan het doen is enz. Daardoor ben ik zelf ook (te)veel met hem bezig. We moeten bedenken wat de juiste oplossing is voor beiden. Ik realiseer me dat het zo niet door kan gaan, dat komt er onvermijdelijk een moment dat hij betrapt wordt of op een andere manier in de gaten loopt. Daarbij gaan mijn gevoelens steeds met met me aan de haal, dus heb ook echt even tijd nodig om te bedenken of dit wel is wat ik wil, en of ik dit wel kan. Je opmerking over zijn vriendin kwam bij mij echt aan...waar ben ik mee bezig??

@ lady, klopt, ik lig in scheiding en minnaar heeft een relatie. Ik hebhem nooit in een richting willen duwen, maar hij kwam zelf op een gegeven moment met opmerkingen waardoor ik dacht: wat wil je nou? Wil je met mij verder? Dat is een paar weken geleden, hij gaf toen eerlijk toe het zelf niet te weten en we hebben het onderwerp laten rusten. Wel werd het contact daarna nog intensiever. Hij is altijd de eerste die contact zoekt, en dat gaat de hele dag door. Elke dag weer. Daarnaast zie ik hem één à twee keer per week.

Pff...ben zenuwachtig voor vandaag. Hij komt over ruim een uur. Wish me luck.
Good luck Miss! Ik denk dat je prima argumenten hebt, je bent als het ware zo ondergedompeld in minnaar-energie dat je jezelf waarschijnlijk nauwelijks nog terugvindt. En je zit in een zeer kwetsbare positie, scheiding na een kloterelatie, het is m.i. belangrijk dat je oprecht blijft voelen, blijft ervaren, deze periode niet in een roze blur voorbij gaat, ook om je scheiding goed te kunnen blijven plaatsen.



Lady, ik begrijp niet zo goed waarom je "good enough" tegenover "soulmate" zet. Mijn man was ook niet mijn soulmate maar ik was wel knetter afschuwelijk verliefd op hem toen we verkering kregen. We wilden niks liever dan bij elkaar zijn en een leven opbouwen, daar heb je geen soulmate voor nodig, liefde en houden van was meer dan genoeg.



Je noemt hem niet voor niks good enough, hij is dus maar net goed genoeg. Goed genoeg om jou kinderen te mogen geven en verder doet hij het dus van geen kant. Hij is een stomme vader, een stomme huishouden en hij geeft je ook al niet het gevoel dat je leuk lekker en spannend bent.

Maar je hebt hem nodig, waarom dan precies? Stort de hele flikkerse boel in elkaar zonder hem? Stort je jezelf ter aarde en ga je in een hoekje zitten huilen? Waarom heb je iemand zo hard nodig die van geen kant volstaat?

Als jij op deze manier stervensgelukkig was dan was het prima hoor, echt zoals je zeg, niks mis mee.

Maar dat is niet waar, dat is een leugen, je bent helemaal niet stervensgelukkig zo, je hebt eenzijdig je monogame afspraak over je schouder gegooid en hij heeft het er maar mee te doen. Voor zover ware liefde.



En hij had een condoom moeten gebruiken of een knoop moeten leggen? Waarom dan? Hij was waarschijnlijk knettergek op je en wilde je liefste wens in vervulling laten gaan, je kreeg een kindje. Beetje flauw om die verantwoording nu bij hem te leggen, vind je niet?



Vanavond gaat niet door, boehoe! We hebben het verplaatst naar volgende week. Heel jammer maar beter zo. Kinderen vinden het ook vast jammer want zeb zou op tijd hierheen komen en dat feestje gaat nu ook niet door maar goed... niks aan te doen en volgende week nieuwe ronde met dito kansen.



Madame, ken je deze SF man al? Lijkt het je leuk, kinky paradise?
Aaah Roos (en andere dame), wat jammer, nog een week wachten!



Oranje, spannend zeg! Dubbeldaten? Denk dat wij dit jaar ook eens een keertje naar Kinkyparadise gaan...



MissI, er is al genoeg gezegd, ik wil je alleen maar even veel succes wensen.



LadyinRed, ik heb met enig ongeloof je verhaal gelezen. Ik kan me niet voorstellen waarom jij dacht dat jij, als iemand die niet in monogamie geloofd, voor MrJustGoodEnough dat opzij zou kunnen zetten, als je dat eerder voor MrRight niet kon. En dan ga je zelfs voor kinderen? Ik vind het echt niet respectvol tov GoedGenoeg. Zeker niet hoe je nu bezig bent. Hij vertrouwt je volledig, heeft geen bezwaar tegen ontmoetingen tussen jullie kinderen en je Grote Liefde. Ik vind echt dat je heel erg misbruik maakt van GoedGenoeg.

Ja ik ben ook vreemdgegaan, ik heb ook het vertrouwen van mijn man destijds beschaamd. Maar ik vind wel dat er gradaties zijn in vreemdgaan, en ik heb met jouw verhaal duidelijk meer moeite dan met het verhaal van bijv Jane...
Dankje dymo.



Lady, ik heb ook erg veel moeite met je verhaal. En, inderdaad, ben ik zelf ook geen heilig boontje, maar ik heb wel heel veel resepect voor mijn man. Ik vind jou behoorlijk respectloos naar je man toe. Net of mocht hij evennzijn zaad in leveren omdat jij klepperende eierstokkem had en dat was dat.



Miss, succes! Je kunt het!



En, nog even over jane gesproken. Gisteren was landingsdag en voelde me gister morgen klote. Dus is jane afleiding gaam zoeken en dat hielp! De hele dag bezig geweest en bij een vriendin geweest. Trouwe viervoeters uit gelaten. En zelfs nog naar het kerkhof geweest om bij mijn jeugd liefde langs te gaan.



En, dat was mijn landings dag. Nu is het weer klaar
Alle reacties Link kopieren
Het gros van alle mensen gelooft in monogamie, het is toch logisch dat als je met rammelende eierstokken zit, al jaren vrijgezel bent, iedereen om je heen voor monogamie gaat, je rust in je leven zoekt, je gaat voor een lieve man ipv nog langer te wachten op een droom man die niet lijkt te komen.



En als na 7 jaar in een sleur zit, bepaald gedrag van je lieve man tegen valt..... Klinkt voor mij heel logisch. Ik kan mij niet herinneren wat er precies bij Jane is gebeurt en haar over dat randje heeft doen wankelen richting vreemd gaan. Dacht ook aan een sleur en bepaald gedrag dat tegen viel....
Krimp, ik geef je deels gelijk hoor, ik vind het ook niet zo handig -eerlijk gezegd- om situaties met elkaar te vergelijken, ieder heeft haar eigen verhaal en motivaties.



Maar Lady wist al dat ze dit niet ging volhouden hè, ze is zelfs tijdens de relatie met haar grote liefde vreemd gegaan.

Kiezen voor een lieve man terwijl je eierstokken klapperen kan ik heel goed snappen, behoefte aan stabiliteit en kneuterigheid. Ze had goed-genoeg-man alleen ever over haar non-monogame-religie moeten vertellen, dan waren we rond geweest.
Inderdaad, niet echt te vergelijken met elkaar. Ik hield veel van mijn man, was stapelgek op hem, stapel verliefd en geloofde echt dat hij het was! En nu, hou ik nog steeds van hem. En, inderdaad, zoals jij al zegt krimp, bepaald gedrag dat tegen viel, waar ik niet meer mee om kon gaan. Of het woord, autistme. En, dit is niet alleen de reden bij mij geweest die me over het randje heeft geduwd naar vreemdgaan. Dat waren er veel meer.



Verschilmis alleen dat ik wel ooit in monogami geloofde. Zeker toen ik met man in het huwlijksbootje stapte. En, ik behandel mijn man nog altijd met respect. En zie gelukkig ook hoe veel goede kanten hij heeft.

Maar ik denk ook niet dat het dymo haar bedoeling is te vergelijken, maar meer haar menining te geven. Dat ze dacht dat ik al een vreselijk mens ben, maar dat het dus nog erger kan.
Oh Roos, wat jammer!



De SF-ert heb ik nog niet gezien, hij is nieuw in de inbox maar mailt leuk. Het is deze week ineens weer druk op de site, niet alleen met jonkies maar ook een paar veelbelovende nieuwe kinky paradise of een andere erotische party staat absoluut op mijn bucket list.



Dymo, dat lijkt me leuk en spannend! Gaan we doen!
Terwijl ik er nog even over na denk is respect miss ook wel een beetje een misplaatst woord. Maar wat ik daarmee bedoel te zeggen is dat ik wel zie dat hij zijn best doet, een geweldige vader is. Veel voor mij wil doen. De stofzuiger pakt als ik dat vraag enz. Veel dingen dus waardoor ik hem nooit zo door het slijk zou halen.
Alle reacties Link kopieren
Jammer Roos!! Aan de andere kant heb je nu wel een week langer voorpret



Ladyinred, nr 2 heeft de scheiding inderdaad in gang gezet.. Een bizarre situatie die mij behoorlijk bezig houdt.. Ik weet het al ruim een jaar, en zelfs de aanloop naar het inlichten van zijn vrouw is voor hem een zware tijd geweest..



Ik kan me enigszins vinden in je omschrijving van je nr1, mr good Enough.. Maar de wijze waarop je het verwoord, de wijze waarop je de keuze voor hem hebt gemaakt.. Dat is een lastige.. Het voelt als iets wat met veel verstand is gedaan, iets wat normaal gesproken in onze cultuur voornamelijk met gevoel gedaan wordt.. Dat is wat weerstand oproept..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven