Entertainment alle pijlers

Devious Maids

12-07-2014 11:41 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu 2 afleveringen gezien,echt een aanrader dames.



Wie kijkt dit ook?



Elke donderdag op TLC



Carmen speelt ook in CSI



De reeks gaat over Rosie, Carmen, Zoila en Flora, 4 latina poetsvrouwen in Beverly Hills. Zij werken voor een paar rijke acteurs en zakenlui uit Hollywood en wanneer Flora in de eerste aflevering vermoord wordt, is het snel duidelijk dat er meer aan de hand is dan op het eerste zicht lijkt.



Wanneer dan een tijdje later Marisol haar intrede maakt als nieuwe poetshulp en zij allerlei vragen begint te stellen over de moord op de Colombiaanse Flora, weigeren de andere dames iets te lossen. Marisol heeft immers een dubbele agenda: zij is op zoek naar de ware moordenaar van Flora omdat haar zoon nu wordt aanzien als de dader en hiervoor in de gevangenis zit.



De ex-bazen van Flora, Evelyn en Adrian Powell, gedragen zich ook heel verdacht en Marisol probeert ook hier binnen te dringen als poetshulp om het mysterie rond de dood van Flora te ontrafelen en haar zoon uit de gevangenis krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 17 juli 2014 @ 22:37:

[...]



En hij is nog steeds bijzonder prettig Zeg dat!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
inderdaad een leuke serie, ik wil de afleveringen wel graag met ondertiteling, heb het gevoel dat ik anders te veel woordgrapjes mis



en inderdaad donderdags op 17,15 de afl van de week ervoor op herhaling
Alle reacties Link kopieren
Gisteren seizoen 1 afgekeken. Als we weer een slecht-weer dag treffen begin ik aan seizoen 2!
Ben bij de laatste 2 afleveringen van het tweede seizoen beland. Mooi!! Het is nog niet bekend of er een derde seizoen komt, ik hoop het wel. Vind het een verfrissende en humoristische serie.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook klaar en hoop ook dat seizoen 3 er komt,vind het echt wel leuk.
Nou het is me gelukt om te streamen en heb seizoen 1 en 2 al helemaal gezien, zo verslavend!! Echt leuke typetjes allemaal. Het moet toch haast wel dat er een 3e seizoen komt, het is nou niet bepaald een happy ending
Alle reacties Link kopieren
het was weer leuk vanavond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven