Vlucht MH17 Amsterdam Kuala Lumpur deel 3

24-07-2014 21:04 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier komen wij vandaan,



Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur.





En hier praten wij verder over deze ramp.













Voor Star........















Vorige delen zijn hier te vinden;



Deel 1



Deel 2
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 juli 2014 @ 22:34:

[...]





Ik was even aan het werk maar nu ben ik er weer. Heb net de tv aangezet, als ik veel heb gemist dan kijk ik straks wel de herhaling.



Mylene, hier ook nieuwsuur gemist, ik kijk het vannacht.

Maar de hele uitzending staat natuurlijk '' in het teken van''.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 juli 2014 @ 22:34:

[...]





Ik was even aan het werk maar nu ben ik er weer. Heb net de tv aangezet, als ik veel heb gemist dan kijk ik straks wel de herhaling.Ik moet eerlijk toegeven dat ik de kluts een beetje begin kwijt te raken; welk team wat doet ter plekke; hoe het kan dat de journalisten daar wel rondlopen. Wie er aan het bergen en wie er aan het zoeken zijn. Of het wrak überhaupt al onderzocht wordt en door wie.
quote:Cadou schreef op 24 juli 2014 @ 22:35:

[...]



De nabestaanden begonnen ermee aan het eind van de ceremonie als blijk van dank aan de oa. de dragers.Dat bedoel ik.
Ik kijk ook geen nieuwsuur, morgen haal ik het wel in via uitzending gemist. Ik lig met laptop vers gedoucht in bed, want ik wil toch vanavond eens een keer voor middernacht slapen, aangezien de wekker hier altijd om 5.30 gaat
Marianne dat bericht klopt niet



Ik had in vorige topic link geplaatst. Fam ontkent dat dit is gebeurd.



http://www.ad.nl/ad/nl/31 ... -geen-tijd-voor-dit.dhtml
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 24 juli 2014 @ 22:35:

[...]





Jee, zit je nou nog steeds met op je high horse. Niet iedereen leeft op dezelfde manier als jij mee, get over it. Eens.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 24 juli 2014 @ 21:37:

Huh, is ons oude topic nou helemaal weg?







Beste StoraHuntur,



Het vorige topic, deel 2, heeft alleen op verzoek een slotje. Het is hier nog te lezen; Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur.



In overleg kan forumster Eindeloos de link in de OP plakken maar zie anders de link hierboven.



mvg,



Junior.
Morgen 70 kisten naar Nederland, en dan toch zaterdag ook nog een vlucht. Meende dat ik vanmorgen tegenkwam dat vrijdag iedereen van de trein over was, maar dat lukt dus toch niet.



http://www.volkskrant.nl/ ... sten-naar-Nederland.dhtml
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadou schreef op 24 juli 2014 @ 22:39:

Ik kijk ook geen nieuwsuur, morgen haal ik het wel in via uitzending gemist. Ik lig met laptop vers gedoucht in bed, want ik wil toch vanavond eens een keer voor middernacht slapen, aangezien de wekker hier altijd om 5.30 gaat



Lekker meis, lekker bijtijds je knijpertjes dicht.....



Ik merk ook echt aan mezelf dat de gebeurtenissen een hele grote impact op mij hebben.

Het is allemaal ook zo heftig en indrukwekkend...
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:JuniorModeratorViva schreef op 24 juli 2014 @ 22:44:

[...]





Beste StoraHuntur,



Het vorige topic, deel 2, heeft alleen op verzoek een slotje. Het is hier nog te lezen; Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur.



In overleg kan forumster Eindeloos de link in de OP plakken maar zie anders de link hierboven.



mvg,



Junior.Thanks, juun. Ik kon 'm niet meer vinden.
Anders weet ik nooit of Elninjoo nou mee doet met de group-hugs.
quote:Cadou schreef op 24 juli 2014 @ 22:39:

Ik kijk ook geen nieuwsuur, morgen haal ik het wel in via uitzending gemist. Ik lig met laptop vers gedoucht in bed, want ik wil toch vanavond eens een keer voor middernacht slapen, aangezien de wekker hier altijd om 5.30 gaat Trusten!
quote:schattigheid schreef op 24 juli 2014 @ 22:28:

[...]



Dit. Dit is echt. Intens. Eerlijk. En respectvol.



Zo had Nederland gisteren ook langs de A27 en A2 kunnen staan ipv selfies makend en applaudiserend.



Ja, dat had gekund. Mij stoorde dat niet. Wat ik persoonlijk wel jammer vind, is dat sommigen bijna bloot langs de weg staan. Ik ben nog opgegroeid met een opa-met-hoed en driedelig kostuum op zondag, die zijn hoed af nam als er een begrafenisstoet voorbij kwam.



Het applaudiseren is een beetje een vervanger voor die hoed geworden. Dat is toch niet erg?



Ik vond de aankomst van de vliegtuigen wel een kippenvelmoment.



Dat verhaal van die creditcard vind ik dan weer ronduit schokkend. Dat ze spullen stelen, soit, ze zijn daar arm. Niet netjes maar dat kan ik nog enigzins begrijpen. Maar paspoort, rijbewijs, creditcard? Bizar.
Alle reacties Link kopieren
quote:SuperWijf schreef op 24 juli 2014 @ 22:41:

Marianne dat bericht klopt niet



Ik had in vorige topic link geplaatst. Fam ontkent dat dit is gebeurd.



http://www.ad.nl/ad/nl/31 ... -geen-tijd-voor-dit.dhtmlKlopt. Ik kwam het daarnet ook tegen in een andere krant. Ik had hier nog niet helemaal teruggelezen.
verba volant, scripta manent.
quote:StoraHuntur schreef op 24 juli 2014 @ 22:47:

Anders weet ik nooit of Elninjoo nou mee doet met de group-hugs.Alleen als we allemaal 18+ zijn
quote:charlottew88 schreef op 24 juli 2014 @ 21:55:

Prachtige OP Eindje +1
Alle reacties Link kopieren
Is al ergens bekend gemaakt hoe het verder gaat als alle lichamen die nu in Charkov zijn naar Nederland gevlogen zijn?



Blijft het Australische toestel 'bij ons' tot ze de Australische overledenen mee naar huis kunnen nemen?



En als er over een maand o.i.d. nog een lichaam in dat bos gevonden zou worden, of elke zoveel dagen. Worden die dan opgehaald, of blijven ze in Charkov in een mortuarium (bijvoorbeeld) tot het onderzoek is afgelopen en alles en iedereen in één keer naar NL kan?
Wat ik me afvraag: worden de nabestaanden nu ook geholpen met praktische zaken? Je kunt geen begrafenis regelen als het lichaam niet terecht is, en verzekeringstechnisch is het ook een ingewikkeld verhaal. Maar ze kunnen ook niet wachten met alles tot de identificatie is afgerond. Krijgen ze hier hulp bij? Ik neem aan van wel?
Alle reacties Link kopieren
- opgelost!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:spuit-elf schreef op 24 juli 2014 @ 23:02:

Wat ik me afvraag: worden de nabestaanden nu ook geholpen met praktische zaken? Je kunt geen begrafenis regelen als het lichaam niet terecht is, en verzekeringstechnisch is het ook een ingewikkeld verhaal. Maar ze kunnen ook niet wachten met alles tot de identificatie is afgerond. Krijgen ze hier hulp bij? Ik neem aan van wel?Ik had begrijpen, ergens gelezen of gezien, dat hier uitzondering voor zijn gemaakt; iedereen die aan boord was is dood verklaard.
Alle reacties Link kopieren
quote:spuit-elf schreef op 24 juli 2014 @ 23:02:

Wat ik me afvraag: worden de nabestaanden nu ook geholpen met praktische zaken? Je kunt geen begrafenis regelen als het lichaam niet terecht is, en verzekeringstechnisch is het ook een ingewikkeld verhaal. Maar ze kunnen ook niet wachten met alles tot de identificatie is afgerond. Krijgen ze hier hulp bij? Ik neem aan van wel?Slachtofferhulp, in samenwerking met de familierechercheurs, helpen hierbij.
Alle reacties Link kopieren
quote:spuit-elf schreef op 24 juli 2014 @ 23:02:

Wat ik me afvraag: worden de nabestaanden nu ook geholpen met praktische zaken? Je kunt geen begrafenis regelen als het lichaam niet terecht is, en verzekeringstechnisch is het ook een ingewikkeld verhaal. Maar ze kunnen ook niet wachten met alles tot de identificatie is afgerond. Krijgen ze hier hulp bij? Ik neem aan van wel?



SE, ik heb gister de burgemeester van Hilversum gezien die zei op tv, " er zijn 2 complete gezinnen weggevallen in mijn gemeente, we zullen er alles aan doen om de nabestaanden, in alles bij te staan.



Ik bedoel maar, dat zijn een oma&opa, die kunnen niet een heel huis leeghalen, verkopen, misschien een rest schuld.

Buiten het onmenselijk verdriet.



Ik geloof de man direct,

Opentrekken die prioriteiten pot, er zitten millioenen in per gemeente.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek van forumster Eindeloos op het CM heb ik de linken van de 2 vorige delen van dit topic in de OP geplaatst.



mvg,



Junior.
quote:spuit-elf schreef op 24 juli 2014 @ 23:02:

Wat ik me afvraag: worden de nabestaanden nu ook geholpen met praktische zaken? Je kunt geen begrafenis regelen als het lichaam niet terecht is, en verzekeringstechnisch is het ook een ingewikkeld verhaal. Maar ze kunnen ook niet wachten met alles tot de identificatie is afgerond. Krijgen ze hier hulp bij? Ik neem aan van wel?



Ja, daar zijn de familie rechercheurs ook voor. Komen dna samples en info halen, maar helpen ze ook met informatie en praktische vragen.





Oh, mosterd zie ik, echt time to sleep
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 24 juli 2014 @ 22:47:

Anders weet ik nooit of Elninjoo nou mee doet met de group-hugs.



Ga daar maar gerust van uit.

Dàt wil onze Nien niet missen.......... *bukt*
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven