Demonstratie Den Haag 12 Juli pro Palestina

14-07-2014 17:20 1712 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag de demonstratie in Den Haag tegen het geweld van Israel tegen de Palestijnen.



Wie heeft er wat van mee gekregen?



Speech die rond gaat op facebook.



https://www.youtube.com/watch?v=FsVmgLkrCcw
Alle reacties Link kopieren
quote:samira1981 schreef op 25 juli 2014 @ 00:01:

Wat een moslimhaat hier zeg. Ongelooflijk Bah



Draai de boel maar weer om. De Jodenhaat die door de demonstranten geuit wordt gaat werkelijk alle perken te buiten.

Vind jij zoiets normaal dan? Roepen dat er mensen dood moeten? Kun je iemand nog meer haten?



Mensen die hier de demonstrerende moslims bekritiseren, beschuldigen van moslimhaat slaat helemaal nergens op. Ga je schamen!
Alle reacties Link kopieren
Als een autochtone Nederlander tijdens die demonstratie hetzelfde had geroepen als die moslims dan had ik hem overigens net zo'n asociale racist gevonden. Maar ''toevallig" gaat het hier om "vredelievende" moslims.
Alle reacties Link kopieren
quote:pientjexxx schreef op 24 juli 2014 @ 23:31:

Schandalig dat dit allemaal toegestaan is in Nederland:





http://www.telegraaf.nl/b ... dreigd_bij_protest__.html



Dit heeft natuurlijk helemaal niets meer met de vrijheid van meningsuiting te maken. Hoeveel mensen hebben er al in de rij bij het politiebureau gestaan om aangifte te doen? Waren er deze keer ook voorbedrukte formulieren?

WTF!!



"Khaybar Khaybar ya Yahud!" schreeuwen die mannen met Jihadvlaggen, wat onder moslims wereldwijd code is voor: "Dood aan de Joden!"



'Khaybar' verwijst naar de slag bij Khaybar in Saoedi Arabië, in het jaar 629, waar de profeet Mohammed vele Joden doodde. Iets wat nog steeds herdacht wordt in de moslimwereld.



Er wordt hier opgeroepen tot moord op een volk. En de agenten staan er lachend bij!?!



Het is onbevattelijk dat dit gebeurt in Nederland 2014!

Dat er niet ingegrepen wordt vind ik heel verontrustend.
Alle reacties Link kopieren
quote:samira1981 schreef op 25 juli 2014 @ 00:01:

Wat een moslimhaat hier zeg. Ongelooflijk Bah

Waar doel je precies op? Je bent de zoveelste hier die dingen roept zonder te zeggen waar het over gaat.



Heb je het filmpje gezien waarin opgeroepen wordt de Joden te vermoorden? Wat vind je daarvan?
Alle reacties Link kopieren
quote:pientjexxx schreef op 25 juli 2014 @ 00:10:

Als een autochtone Nederlander tijdens die demonstratie hetzelfde had geroepen als die moslims dan had ik hem overigens net zo'n asociale racist gevonden.

Dan was hij gearresteerd. Oproepen tot moord is verboden namelijk. Behalve als moslims het doen. Dan mag het.



2 jaar geleden riep Sharia4Holland op om Wilders te vermoorden, tijdens eens demonstratie op de Dam.

Een omstander zei er wat van en ging in discussie.



3x Raden wie er gearresteerd werd....
Alle reacties Link kopieren
Het wordt een vredige demonstratie tegen het geweld van onschuldige burgers.



Demonstraties die oproepen tot haat doe ik niet aan mee.

Wij roepen op tot het stoppen van bloed vergieten.
Alle reacties Link kopieren
quote:pientjexxx schreef op 25 juli 2014 @ 00:06:

[...]





Draai de boel maar weer om. De Jodenhaat die door de demonstranten geuit wordt gaat werkelijk alle perken te buiten.

Vind jij zoiets normaal dan? Roepen dat er mensen dood moeten? Kun je iemand nog meer haten?



Mensen die hier de demonstrerende moslims bekritiseren, beschuldigen van moslimhaat slaat helemaal nergens op. Ga je schamen!



Ach Pientje, maak je niet druk. Blaffende honden bijten niet. Ze kunnen het wel roepen, maar uiteindelijk doen ze helemaal niets.



De zionisten in Israel roepen het niet met woorden, maar laten het zien met hun daden. Kinderen, vrouwen, bejaarden ze kennen geen genade. Alles wat Palestijns is zijn ze aan het uitroeien.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het diep treurig dat er in dit land mensen (komen) wonen die zo haatdragend en onverdraagzaam zijn. Het ergste is dat wij dit allemaal maar slikken. Als je er iets van zegt dan word je voor racist uitgemaakt. Ik schaam mij als Nederlander ervoor dat wij zulke demonstraties met zulke uitspraken laten gebeuren.



Ik vind het ook heel ernstig dat er scholen zijn waarbij de Jodenvervolging niet tijdens de lessen over WOII wordt behandeld. Ik dacht dat wij het er allemaal over eens waren dat Jodenhaat zoals in de WOII nooit meer mocht gebeuren. Waarom blijft het nu zo stil in de media? Bij "minder, minder" waren de protesten niet van de lucht!
Alle reacties Link kopieren
quote:esmiena schreef op 25 juli 2014 @ 00:49:

[...]





Ach Pientje, maak je niet druk. Blaffende honden bijten niet. Ze kunnen het wel roepen, maar uiteindelijk doen ze helemaal niets.



De zionisten in Israel roepen het niet met woorden, maar laten het zien met hun daden. Kinderen, vrouwen, bejaarden ze kennen geen genade. Alles wat Palestijns is zijn ze aan het uitroeien.Begrijp jij niet eens dat je dit niet mag roepen? Begrijp jij niet dat die haat verschrikkelijk is? En dat ze helemaal niets doen, klopt ook van geen meter. Vraag het maar aan de Joden die in Amsterdam wonen waar Joodse gebouwen permanent bewaakt moeten worden. Enig idee hoeveel Joden dagelijks worden uitgescholden en bespuugd?
Esmiena, ga je ook demonstreren voor de slachtoffers in Syrië?
Alle reacties Link kopieren
quote:esmiena schreef op 25 juli 2014 @ 00:49:

[...]





Ach Pientje, maak je niet druk. Blaffende honden bijten niet. Ze kunnen het wel roepen, maar uiteindelijk doen ze helemaal niets.

Spoor jij wel? Je zit hier oproep tot moord goed te praten!



Laat me raden: toen Wilders het had over 'minder, minder' stond je op je achterste benen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Keausje schreef op 25 juli 2014 @ 00:58:

Esmiena, ga je ook demonstreren voor de slachtoffers in Syrië?

Tuurlijk doet Esmiena dat niet.

Immers: No Jews, No News.
quote:Noesa schreef op 25 juli 2014 @ 01:10:

[...]



Tuurlijk doet Esmiena dat niet.

Immers: No Jews, No News.Tja, en ondertussen laten ze de Palestijnen in Syrie gewoon letterlijk barsten.
Alle reacties Link kopieren
GeenStijl bedreigd op ISIS demo. Politie doet niks.
quote:Noesa schreef op 25 juli 2014 @ 01:29:

GeenStijl bedreigd op ISIS demo. Politie doet niks.Jawel, de politie doet wel iets namelijk Annabel Nanninga meenemen naar het bureau omdat ze wat journalistiek werk doet en wordt uitgescholden Het is de wereld op zijn kop.
Alle reacties Link kopieren
quote:Keausje schreef op 25 juli 2014 @ 01:20:

[...]





Tja, en ondertussen laten ze de Palestijnen in Syrie gewoon letterlijk barsten.

Precies, dat boeit niet. En wat te denken van de slachtpartijen op moslims in Algerije, Egypte, Afghanistan, Irak, Syrie, Libie, Libanon, Jemen enz. Genocides op de Armeniërs en de Zuid-Soedanezen, enz. enz. enz.

Of Hamas, Isis, Boko Haram, Al-Shabaab, Al-Qaida, Taliban enz.

Of de vluchtelingen, kolonisten, martelingen, genocide in de Marokkaanse Sahara? Door Marokko!



Nee, die mensenrechtenschendingen, misstanden en slachtpartijen zijn allemaal niet interessant.



Het is alleen maar interessant als het om onderstaand rode landje gaat (wel even het vergrootglas erbij pakken):

Alle reacties Link kopieren
quote:Keausje schreef op 25 juli 2014 @ 01:40:



Jawel, de politie doet wel iets namelijk Annabel Nanninga meenemen naar het bureau omdat ze wat journalistiek werk doet en wordt uitgescholden Het is de wereld op zijn kop.Ze wordt al veel langer bedreigd trouwens. Zoals iedereen in Nederland die het waagt een islamkritische noot te laten horen. Het wordt steeds erger. Islamcritici gaan gelijk krijgen. Maar pas als het te laat is.
uitleg hoe hamas misbruik maakt van scholen, ziekenhuizen etc
Alle reacties Link kopieren
quote:Keausje schreef op 24 juli 2014 @ 20:38:

Check out Muslim4Israel op facebook, die zijn zo raar nog niet.

Er staat een duidelijk filmpje over hoe Hamas werkt met de menselijke schilden maar ik krijg het niet hierheen geloodst.Heel helder filmpje! (Ik zie ook niet hoe ik dit kan linken.)
quote:mika65 schreef op 25 juli 2014 @ 02:10:

uitleg hoe hamas misbruik maakt van scholen, ziekenhuizen etc



Ja! Dit is het filmpje dat ik eerder bedoelde in dit topic maar kon het niet vinden op youtube.

Geeft goed weer hoe Hamas werkt.
quote:Noesa schreef op 25 juli 2014 @ 02:16:

[...]



Heel helder filmpje! (Ik zie ook niet hoe ik dit kan linken.)Mika wel!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, dat is 'm!! Thx Mika.
Alle reacties Link kopieren
quote:Keausje schreef op 25 juli 2014 @ 02:19:

[...]





Mika wel! Zij wel! 😤
quote:Keausje schreef op 25 juli 2014 @ 02:17:

[...]





Ja! Dit is het filmpje dat ik eerder bedoelde in dit topic maar kon het niet vinden op youtube.

Geeft goed weer hoe Hamas werkt.Die facebookpagina staan echt gruwelijke filmpjes op hoor
quote:mika65 schreef op 25 juli 2014 @ 02:30:

[...]





Die facebookpagina staan echt gruwelijke filmpjes op hoorIk had alleen dit filmpje gezien maar nu ook het andere filmpje met een schutter in een auto die werkelijk iedereen die hij maar tegenkomt neerschiet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven