niet masturberen om geiler te worden

24-07-2014 15:37 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
beste allemaal!



Ik heb gisteren bedacht dat het misschien een leuk experiment is om een paar weken niet te masturberen en zo misschien geiler te worden.



Ik merk dat ik nog wel zin heb in seks, maar dat het initiatief voornamelijk van mijn vriend af komt. Nu is hij twee weken op vakantie. En ik dacht als ik nu eens helemaal niet meer klaar kom, dan verbeterd dat misschien onze seks wel.



Heeft iemand dit weleens geprobeerd, en werkte dit? Of wat waren de andere gevolgen. Ik merk nu al wel dat meer zin krijg in seks ;).
Zou het kunnen dat je meer zin krijgt in seks nu hij lekker ver weg is?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
@VI43inder. Nou dat mag ik niet hopen ;). Nee maar het zou toch kunnen dat door masturbatie je libido steeds lager wordt. En bovendien is het natuurlijk handig dat ik nu even geen vriend om me heen heeft die telkens seks wil al voor ik het initiatief zelf kan nemen (vind ik ook leuk!).



@milena. Wat is er mis met de zuurtegraad van jou vagina....PH ter hoogte van maagzuur?
Alle reacties Link kopieren
Hoe het bij vrouwen zit, weet ik niet. Maar als ik mij dagelijks aftrek, gaat mijn behoefte aan een vrijpartij wel naar beneden. Dus als ik geil wil worden, doe ik het gewoon 1 dagje niet. Twee weken lijkt mij wat gortig, ondertussen kun je toch wel wat aan jezelf zitten?



En de afwezigheid van je vriend geeft ook automatisch een behoefte.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Als het werkt, dan werkt het in dit geval dus 1 keer. De vraag is dus ook: ben je bereid jezelf die 2 weken 'onder de duim te houden' voor die ene keer? Of wil je als hij terug is weer telkens 2 weken wachten?



Als ik jou was zou ik gewoon lekker doen waar ik zin in had deze 2 weken. Je vriend heeft denk ik meer aan iemand die lekker in haar vel zit als hij terug komt dan iemand met seksuele frustratie ;p



Wat je wel kan doen is misschien de 1 a 2 dagen voor hij thuiskomt wel wat met jezelf te spelen maar dan zonder klaar te komen. Als je die opwinding weet vast te houden en lekker kunt opbouwen zul je wel zin hebben om hem bijkans op te vreten als hij er weer is toch?
Alle reacties Link kopieren
Wat doent er verbeterd te worden dan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Van geregeld seks krijg je meer zin in seks.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juli 2014 @ 17:10:

Van geregeld seks krijg je meer zin in seks.Dit is mijn ervaring. Maar een dagje niet, maakt de lust soms wel weer groter.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juli 2014 @ 17:10:

Van geregeld seks krijg je meer zin in seks.

Dit.



Bij mij zou dat juist averechts werken.



Kan hij niet juist jouw lust opwekken terwijl hij op vakantie is door je allerlei geile what'sappjes te sturen?
Alle reacties Link kopieren
Dit:

http://21daychallenge.com/



Na 6, 7 dagen was ik echt mega afgestompt/chagrijnig. Afkicken. Daarna ging `t echt vooruit, meer (seksuele) energie beschikbaar!
Alle reacties Link kopieren
Als jij stopt met klaarkomen slaapt jouw libido in denk ik eerder.

Use it or lose it principe.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Use it or lose it, is idd waar.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Alle reacties Link kopieren
Ik merk vaak wel dat als ik lang geen seks heb gehad, ik hier juist steeds minder zin in krijg inderdaad. Maar wellicht werkt dit anders met masturberen dacht ik.



@bgb, de echte zin in seks. Ik kon de laatste tijd wel zover te krijgen zijn, maar het echte 'bespring' gevoel was ik een beetje kwijt. Dus ik wil weer echte seksuele spanning vanuit mijzelf voelen. Ik dacht juist dit dit ook kwam doordat ik elke sparkle van seksuele lust gelijk gebruikte voor seks/masturbatie. Het lijkt me soms ook goed/geil om het allemaal wat meer op te laten lopen en niet in te lossen voor je echt goed seksueel gespannen raakt. Maar dat kwam ook doordat mijn vriend zo ontzettend veel zin had de laatste tijd!



@qian. Ben jij een man of een vrouw? Want volgens mij werkt dat wel een beetje anders.



Zou wel lullig zijn als mijn vriend van vakantie terug komt, dat ik mijn libido totaal vergalt heb door een (s)experiment ;). Mag hij dat allemaal weer met zorg gaan recht breiden.
quote:eengebruikersnaam schreef op 25 juli 2014 @ 01:04:

Ik merk vaak wel dat als ik lang geen seks heb gehad, ik hier juist steeds minder zin in krijg inderdaad. Maar wellicht werkt dit anders met masturberen dacht ik.



Waarom zou dat anders werken?

Bij mij is niets beter voor mijn libido dan regelmatig seks / masturberen. Maar misschien is het bij jou anders... anders probeer je het toch eerst een week?
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me dan eigenlijk effectiever om wel met jezelf te spelen, maar op te houden voordat je klaarkomt.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
Je bedoeld als in de film? Orgineel ben je wel! -Sarcasme uit-
Alle reacties Link kopieren
quote:delite schreef op 25 juli 2014 @ 03:00:

Het lijkt me dan eigenlijk effectiever om wel met jezelf te spelen, maar op te houden voordat je klaarkomt.

ja, dit.

of doe een tantra-oefening.



@TO:ik ben een vrouw.
Alle reacties Link kopieren
@delite. Ja, dat is idd een nog beter idee! Meerdere keren bijna tot een hoogte punt komen om het gaande te houden maar niet klaar komen....leuk experiment ;).



@meldepel. Ik weet ook niet of dat anders werkt. Maar ik heb toch vaak het idee dat vrouwen meer aangezet moeten worden en dan ook blijven en mannen meer na een bepaalde tijd weer willen of ze wel of geen stimulans krijgen. Maar wellicht is dit een onterecht gedacht.



@lucky. Welke film? Waarom zou ik orgineel moeten zijn, het gaat me om mijn libido verhogen. Oh waarom ben je zo sarcastisch tegen mij op een zo subtiele manier. -pretend to care uit-
Alle reacties Link kopieren
Misschien niet waar je n eerste instantie aan denkt, maar als je openstaat voor oefeningen met bekkenbodemspieren /adem, zal je ook merken dat er energie gaat stromen.



"" The pc muscle is really a series of overlapping muscle groups between the pubic bone and the base of the spine. It supports all the internal organs and acts like a bowl, supporting your life energy – and your sexual energy.



If the pc muscle is too slack, it can dull your appetite for life in general and sex in particular. It can cause depression, incontinence and impotence.



If the pc muscle is too tight, energy tends to bounce upwards, which makes people pushy, almost hysterical. You can feel cut off from your sexuality and think about sex more than you actually experience it. It can also lead to pre-mature ejaculation.



Squeezing and releasing the pc muscle is known as the pc pump, and the very act of pumping this muscle brings blood, life and vibrancy to your whole sexual area. It lights the sexual fire, which is why it’s sometimes called the fire muscle. Using the pc pump at any point in your love-making adds more energy, more sexuality to whatever you are doing. It holds the key to intensifying and prolonging sexual pleasure.



This becomes even more noticeable when you add the breath – breathing in with the inward squeeze helps you to build up the sexual energy, breathing out as you release the muscle helps you to relax into your pleasure. "
Kun je vriendlief niet een of twee keer bellen voor een gezamenlijke soloactie?



Lijkt me een stuk beter voor je seksleven dan zelf lopen frunniken, voortijdig te stoppen en hopen dat je hem dan straks vaker bespringt.
Alle reacties Link kopieren
Orange is the new black gekeken?

Ja leuk idee, maar doer hij dat ook? ;)
Silence is golden. Duct tape is silver.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven