Vlucht MH17 Amsterdam Kuala Lumpur deel 3

24-07-2014 21:04 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier komen wij vandaan,



Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur.





En hier praten wij verder over deze ramp.













Voor Star........















Vorige delen zijn hier te vinden;



Deel 1



Deel 2
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 24 juli 2014 @ 23:07:

[...]





SE, ik heb gister de burgemeester van Hilversum gezien die zei op tv, " er zijn 2 complete gezinnen weggevallen in mijn gemeente, we zullen er alles aan doen om de nabestaanden, in alles bij te staan.



Ik bedoel maar, dat zijn een oma&opa, die kunnen niet een heel huis leeghalen, verkopen, misschien een rest schuld.

Buiten het onmenselijk verdriet.



Ik geloof de man direct,

Opentrekken die prioriteiten pot, er zitten millioenen in per gemeente.Oh, gelukkig maar. Hopelijk gaat het in andere gemeenten ook zo, maar daar ga ik dan wel vanuit.
quote:Cadou schreef op 24 juli 2014 @ 23:09:

[...]





Ja, daar zijn de familie rechercheurs ook voor. Komen dna samples en info halen, maar helpen ze ook met informatie en praktische vragen.





Oh, mosterd zie ik, echt time to sleep Fijn om te horen. Welterusten
Alle reacties Link kopieren
quote:Exces schreef op 24 juli 2014 @ 22:52:[/



Dat verhaal van die creditcard vind ik dan weer ronduit schokkend. Dat ze spullen stelen, soit, ze zijn daar arm. Niet netjes maar dat kan ik nog enigzins begrijpen. Maar paspoort, rijbewijs, creditcard? Bizar.Arm is geen excuus voor dit soort walgelijk gedrag. Arm betekent niet normloos. Deze types zijn arm en normloos. Zullen dat ook altijd blijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:spuit-elf schreef op 24 juli 2014 @ 23:12:

[...]





Oh, gelukkig maar. Hopelijk gaat het in andere gemeenten ook zo, maar daar ga ik dan wel vanuit.Dat mogen wij zeker hopen, ik bedoel dat is toch wel het laatste wat je als gemeenschap kunt doen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik kon het niet laten maar ik heb CNN een bedankje gestuurd voor de goede en respectvolle verslaglegging van alles.
quote:Shebyte schreef op 24 juli 2014 @ 23:19:

Ik kon het niet laten maar ik heb CNN een bedankje gestuurd voor de goede en respectvolle verslaglegging van alles.

Wat sympathiek van je! Ik ben ook cnn fan na die snelle mail terug.

Wil je ff laten weten als je mss reactie terugkrijgt?
Volkskrant.nl heeft een overzicht van de slachtoffers met verhalen achter de namen.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 24 juli 2014 @ 23:23:

[...]



Wat sympathiek van je! Ik ben ook cnn fan na die snelle mail terug.

Wil je ff laten weten als je mss reactie terugkrijgt?Doe ik!
Alle reacties Link kopieren
Shane Hattingh, zwager van het Zuid-Afrikaanse MH17-slachtoffer Cameron Dalziel, ontkent te hebben gezegd dat de creditcard van Dalziel is gebruikt in Oekraïne. Dat is in tegenstelling tot eerdere berichten, waar Hattingh tegen CNN zou hebben verteld dat de creditcard van zijn zwager is geplunderd.



Het is nu geen tijd voor dit soort spelletjes.

Campbell Dalziel

Cameron woonde sinds kort in Maleisië. Hij keerde terug naar huis na het bijwonen van een conferentie in Nederland. 'Ze hebben totaal geen respect voor anderen, dat blijkt uit wat ze daar doen. Ik ben woedend en heb er gewoon geen woorden voor,' maakte CNN op uit de woorden van Shane Hattingh. Tegenover het Zuid-Afrikaanse medium IOL News laat Hattingh weten dat er nog niets bekend is over mogelijke afschriften.



'We hebben zelf niet gezien dat er bedragen zijn afgeschreven,' vertelt Hattingh aan IOL. 'We houden het in de gaten, maar op dit moment kunnen we niet zeggen of Camerons kaart daadwerkelijk is gebruikt.'



De broer van het slachtoffer bevestigt dat. Hij is de speculaties zat. 'Ik kan ook niet zeggen of de creditcard is gebruikt. We moeten afspraken maken met de bank voordat we dingen zeker weten. Het is nu geen tijd voor dit soort spelletjes.'



'Respect en waardigheid'

Volgens Hattingh ligt de focus nu op het thuisbrengen van het lichaam, zodat het identificatieproces kan beginnen. 'Het is een groot verlies voor ons en iedereen die hem kende. Gelukkig wordt hij nu met het respect en de waardigheid behandeld die hij verdient.'



Eerder zei Hattingh al dat hij wel blij was met de manier waarop de slachtoffers in Nederland zijn ontvangen. 'Het is een wereld van verschil, hoe mensonterend de stoffelijke resten in Oekraïne werden behandeld en op wat voor respectvolle manier de slachtoffers in Nederland zijn onthaald.'



CNN heeft het eerdere bericht met de 'citaten' van Hattingh ingetrokken.
http://www.youtube.com/watch?v=10291KZ2Knw



Home!
Alle reacties Link kopieren
quote:schattigheid schreef op 24 juli 2014 @ 23:25:

Volkskrant.nl heeft een overzicht van de slachtoffers met verhalen achter de namen. Mijn collega, man en kind verhaal zit ook tussen.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad hele mooie op Eindeloos!
Mijn man skypte vandaag met z'n ouders en natuurlijk ging het ook over deze kwestie. Mijn schoonouders ontvangen in hun -stanland alleen pro-Russische zenders als RT1 etc en ze zijn er heilig van overtuigd dat het vliegtuig door de Oekrainers is neergeschoten in opdracht van de Amerikanen om zo een oorlog tegen Rusland te beginnen. Zo komt het immers op tv dus zo is het ook.

Tevens vinden ze dat mijn man, omdat hij al zo lang in het Westen woont, volledig is gehersenspoeld door de Westerse media die allemaal anti-Rusland is.

Pffff ze kregen zowaar ruzie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Exces schreef op 24 juli 2014 @ 22:52:

[...]



Dat verhaal van die creditcard vind ik dan weer ronduit schokkend. Dat ze spullen stelen, soit, ze zijn daar arm. Niet netjes maar dat kan ik nog enigzins begrijpen. Maar paspoort, rijbewijs, creditcard? Bizar.



Ik heb het juist omgekeerd. Als ik een nabestaande zou zijn dan zou ik graag de sieraden, het foto- videocamera, mobiel/laptop terug willen dan een paspoort/rijbewijs en creditcard/geld.



Geld gun ik ze ook niet die separatisten maar de banken vergoeden de nabestaanden eventuele diefstal.



Maar horloges, ringen, en andere sieraden die ze droegen, de laatste kiekjes op het fototoestel, nog een laatste filmpje op Schiphol genomen, opgeslagen foto`s op een mobiel of laptop, dat zou mij zoveel meer betekenen dan een paar rottige centen.



Bovenstaande laatste persoonlijke spullen kan je nooit meer terugkrijgen. Diefstal van het ergste soort.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op donderdag 24 juli 2014 23:35 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="schattigheid in "Vlucht MH17 Amsterdam Kuala Lumpur deel 3"" class="messagelink">schattigheid schreef op 24 juli 2014 @ 23:25</a>:</b>

Volkskrant.nl heeft een overzicht van de slachtoffers met <a href="http://www.volkskrant.nl/vk/nl/31522/Vl ... MH17.dhtml" class="link">verhalen</a> achter de namen.</div></blockquote> Mijn collega, man en kind verhaal zit ook tussen.
Geniet van elke dag!
quote:mrsw schreef op 24 juli 2014 @ 21:28:



Mijn hart treurt ! Treurt om de Nederlandse slachtoffers, maar treurt ook om het wespennest (weet het niet anders te omschrijven) ...

+1



Alle reacties Link kopieren
http://www.ad.nl/ad/nl/31 ... -Derde-Wereldoorlog.dhtml
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Shebyte schreef op 24 juli 2014 @ 23:19:

Ik kon het niet laten maar ik heb CNN een bedankje gestuurd voor de goede en respectvolle verslaglegging van alles.Wat ontzettend attent van jóu, respect.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
CNN staat op de achtergrond aan en voornamelijk gaat het al dagen over de mh17 en Gaza.



Het valt mij al langer op hoor maar hoe sommige volkeren hun verdriet zo anders uiten dan bijv. NLers. Misschien een beetje gechargeerd maar snappen jullie wat ik bedoel? Waar ligt dat aan?



Hoor nu iets over de vliegramp in Mali.



Het houdt niet op he met die ongelukken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 juli 2014 @ 01:39:

CNN staat op de achtergrond aan en voornamelijk gaat het al dagen over de mh17 en Gaza.



Het valt mij al langer op hoor maar hoe sommige volkeren hun verdriet zo anders uiten dan bijv. NLers. Misschien een beetje gechargeerd maar snappen jullie wat ik bedoel? Waar ligt dat aan?



Hoor nu iets over de vliegramp in Mali

Het houdt niet op he met die ongelukken.

Mooi dat je het ter sprake brengt Myleen, ik bedacht mij eergisteren dat als het toestel met de stoffelijke overschotten in bv Afrika was geland, alle nabestaanden zich gillend en krijsend op het toestel hadden geworpen. Geen hek had ze tegengehouden. Lands wijs, lands eer. Ik weet het niet hoor

Het zet mij allemaal enorm aan het denken.

Als 1 van mijn kinderen daar had gelegen was ik waarschijnlijk in mijn Jeep gesprongen om mijn kind daar op te halen te gaan zoeken, maar waarschijnlijk had ik ook vleugellam voor de tv gezeten. Je weet het niet omdat je gotzij dank niet in de situatie van de nabestaanden zit.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Was hier vanavond al geopperd dat het kabinet van Oekraïne opgestapt .
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Dubbel[
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Yep, ik meldde dat plusminus 18.30 uur, in het vorige topic.
quote:Ikhierhuh schreef op 24 juli 2014 @ 23:27:

Shane Hattingh, zwager van het Zuid-Afrikaanse MH17-slachtoffer Cameron Dalziel, ontkent te hebben gezegd dat de creditcard van Dalziel is gebruikt in Oekraïne. Dat is in tegenstelling tot eerdere berichten, waar Hattingh tegen CNN zou hebben verteld dat de creditcard van zijn zwager is geplunderd.



Het is nu geen tijd voor dit soort spelletjes.

Campbell Dalziel

Cameron woonde sinds kort in Maleisië. Hij keerde terug naar huis na het bijwonen van een conferentie in Nederland. 'Ze hebben totaal geen respect voor anderen, dat blijkt uit wat ze daar doen. Ik ben woedend en heb er gewoon geen woorden voor,' maakte CNN op uit de woorden van Shane Hattingh. Tegenover het Zuid-Afrikaanse medium IOL News laat Hattingh weten dat er nog niets bekend is over mogelijke afschriften.



'We hebben zelf niet gezien dat er bedragen zijn afgeschreven,' vertelt Hattingh aan IOL. 'We houden het in de gaten, maar op dit moment kunnen we niet zeggen of Camerons kaart daadwerkelijk is gebruikt.'



De broer van het slachtoffer bevestigt dat. Hij is de speculaties zat. 'Ik kan ook niet zeggen of de creditcard is gebruikt. We moeten afspraken maken met de bank voordat we dingen zeker weten. Het is nu geen tijd voor dit soort spelletjes.'



'Respect en waardigheid'

Volgens Hattingh ligt de focus nu op het thuisbrengen van het lichaam, zodat het identificatieproces kan beginnen. 'Het is een groot verlies voor ons en iedereen die hem kende. Gelukkig wordt hij nu met het respect en de waardigheid behandeld die hij verdient.'



Eerder zei Hattingh al dat hij wel blij was met de manier waarop de slachtoffers in Nederland zijn ontvangen. 'Het is een wereld van verschil, hoe mensonterend de stoffelijke resten in Oekraïne werden behandeld en op wat voor respectvolle manier de slachtoffers in Nederland zijn onthaald.'



CNN heeft het eerdere bericht met de 'citaten' van Hattingh ingetrokken.Kut-Telegraaf. Ik geloofde er al niks van. Dat vind ik pas lijkenpikkerij, zo'n krant die niet eens de feiten checkt voordat ze zo'n bericht de wereld inslingeren. Waar is je verantwoordelijkheid naar de lezers.
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 juli 2014 @ 22:35:

[...]





Ja ik las het vanmiddag, maar van de week had ik het al gehoord op tv, weet alleen niet meer in welk programma.



De NOS heeft toen met banken gebeld en die zeiden dat ze het in de gaten hielden, maar dat uit vooralsnog niets bleek over opnames e.d. Echt, ga toch niet uit van de Telegraaf met dit soort kwesties. Nooit eigenlijk. Allemaal sensatie.



Edit: o sorry, mosterd. Ik word daar gewoon zo kwaad van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven