Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.



Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Vandaag, vrijdag 25 juli, is Floyd 13 jaar geworden. Wat gaat het het eng hard, iig voor een raskat . Hopelijk mag hij nog heel wat jaartjes mee maar ik moet rekening houden dat ze niet zo`n tht datum hebben als vuilnisbakjes .



Morgen overdag maar lekker verwennen, ja allemaal hoor, de jarige mag alleen hier als eerste aanvallen .















Nog even bedenken wat ik voor hem ga halen. Hij is gek op kattenmelk dus haal een klein pakje voor hem. Verder vindt hij vis en vlees lekker dus hij is lekker makkelijk.



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:delite schreef op 25 juli 2014 @ 00:03:

[...]





Ze is nu 5.

Ik nam die foto eigenlijk omdat ze zo lief lag te slapen met haar ogen dicht, maar op het moment dat ik de camera op haar richtte deed ze haar ogen open om me haar mooiste "Rot op!!!" blik te geven.



Dank je Prada.GEWELDIG!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend leuk dat je dat doet MV.

Kattegebakjes!

voor Floyd.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met Floyd
Alle reacties Link kopieren
Ahhhh dank jullie wel.



Ja ik maak meestal kattentaartjes. En dan met lekkers wat de jarige het lekkerste vindt.



Tot nu toe vinden ze het lekker maar zo gek geserveerd dat ze eerst kijken wat het nou is hahahahah.

Zie je ook op de onderstaande foto met Floyd, zijn ogen zijn nóg groter dan normaal hahaahh.



Hier nog een foto van de jarige Kane die ook zo raar zat te kijken,

(ja heb veel fotos maar niet allemaal geupload. Zal kijken of ik morgen een foto kan maken, je weet nooit of Floyd de 14 gaat halen)



Hier werd Kane 1 jaar

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat een leuke kattenfoto's!
Alle reacties Link kopieren
Dank je Ikea . Heb jij ook huisdieren?





Hier vinden ze qua snoepjes die lange staafjes het lekkerste, nee niet die uit NL maar die uit Duitsland van de Lidl of de Aldi. Hier verkopen ze die niet. Voorheen stuurde een forumster ze naar mij op die in Duitsland woonde, binnenkort maar her en der vragen of er iemand binnenkort wat boodschappen net over de grens gaat doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Hier die stokjes uit Duitsland, ze hebben het zelf uit de envelop gehaald en uit de verpakking



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
En bedankt



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb cavia's.



Soms als ik me rot voel, ga ik kattenfilmpjes kijken op Youtube. Maffe beesten!



Grappig hoe één kat bezig is en de andere twee een beetje wantrouwend staan toe te kijken, klaar om weg te vluchten als er stiekem iets anders in het pakje blijkt te zitten?
Alle reacties Link kopieren
En dan maak je lekkere taartjes, ziet er eentje nog een stukje ham wat je op de sitetable hebt laten liggen. Das natuurlijk lekkerder dan het taartje











Nou ja, je verveelt je nooit met katten
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 25 juli 2014 @ 02:03:

Ik heb cavia's.



Soms als ik me rot voel, ga ik kattenfilmpjes kijken op Youtube. Maffe beesten!



Grappig hoe één kat bezig is en de andere twee een beetje wantrouwend staan toe te kijken, klaar om weg te vluchten als er stiekem iets anders in het pakje blijkt te zitten?



hahahahah, ja het is ook meer, ze weten dat het niet mag en dan zijn ze er snel bij van `ik heb niets gedaan hoor` hahahahaha. Ze weten precies wat wel en niet mag en ze verraden de ander gewoon door bijv. op een bepaalde manier te kijken dat ik denk, even checken.



Oh leuk caafs. Ken je Fruitje ook met haar cavia`s? Die heeft er ook een aantal. Lieve beestjes, heb er ook ooit 1 gehad. Zit geen kwaad in, tenminste, ik ben ze nog niet tegengekomen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat schattig!!!
Ik heb wel eens een chagrijnige cavia gehad hoor. Die wilde nooit geaaid worden en beet alleen maar. Maar ja, daarom moet je er ook meer dan één hebben.



Zag Fruitella's topic laatst ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 25 juli 2014 @ 02:11:

Ik heb wel eens een chagrijnige cavia gehad hoor. Die wilde nooit geaaid worden en beet alleen maar. Maar ja, daarom moet je er ook meer dan één hebben.



Zag Fruitella's topic laatst ja.



Ja Fruitje komt hier ook soms.



Oja, een sjaggie caaf? Oh zo ken ik ze niet. Heb je binnenverblijven voor ze? Nu wel leuke stelletjes?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
*poef*



Nog eentje dan.

Hier had ik net mijn bed verschoont, en wie lag er als eerste in??!!!
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Ja, ze staan binnen (woon in flat). Die ik nu heb zijn wel heel gezellig. Met het warme weer zijn ze wel iets te veel verwend, elke keer als ik de bestekla of koelkast open, gaan ze hard piepen omdat ze denken dat ze weer wat krijgen. En soms geef ik ze dan maar wat, ook al was ik het niet van plan.
Haha, Delite, een kat in je bed! Gaat hij er ook in slapen?
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 25 juli 2014 @ 02:27:

Haha, Delite, een kat in je bed! Gaat hij er ook in slapen?



Nee, ze slaapt wel op bed, maar niet erin gelukkig.

De enige keer dat ze onder de dekens kruipt is echt als ik net mijn bed verschoont heb.

En daar baal ik zo van, ik wil de eerste zijn die erin ligt.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
quote:delite schreef op 25 juli 2014 @ 02:20:

[afbeelding]



Nog eentje dan.

Hier had ik net mijn bed verschoont, en wie lag er als eerste in??!!!hahahahah, wat een smoeltje
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 25 juli 2014 @ 02:21:

Ja, ze staan binnen (woon in flat). Die ik nu heb zijn wel heel gezellig. Met het warme weer zijn ze wel iets te veel verwend, elke keer als ik de bestekla of koelkast open, gaan ze hard piepen omdat ze denken dat ze weer wat krijgen. En soms geef ik ze dan maar wat, ook al was ik het niet van plan.



Ohja wat herkenbaar, die caaf van mij vroeger piepte ook zo lief als de koelkast open ging. Gelukkig altijd wel een worteltje of blaadje sla of iets anders naast het gewone eten.



Wat ze dan bij jou in de bestekla denken te vinden .....
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:delite schreef op 25 juli 2014 @ 02:31:

[...]





Nee, ze slaapt wel op bed, maar niet erin gelukkig.

De enige keer dat ze onder de dekens kruipt is echt als ik net mijn bed verschoont heb.

En daar baal ik zo van, ik wil de eerste zijn die erin ligt.







Hier ook met de kattenbak qua schoonmaken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Haha, MV, jij wil de eerste zijn die in de schone kattenbak ligt?
Ben ik nou echt nog als enige wakker...? (Dan moet ik toch maar met m'n werk bezig..)
Alle reacties Link kopieren
Ben ook nog wakker



Hopelijk lukt het een beetje met je werk.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven