camping vraag

25-07-2014 04:53 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een rare vraag, maar ik ga volgende week camperen en vroeg me af of ik mn opblaasbare zwembad mee zou mogen nemen. Het is zo een van de action zo'n groen met witte... in de regels staat niks over zoiets en heb wel.inclusief water. Dus ook een kraantje bij de tent.
Alle reacties Link kopieren
Bel de camping. Het lijkt mij van niet. Een klein ringenbadje ok, maar zo'n grote plons?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bang dat je zwaar de wet overtreed als je dat doet!



De camping zegt er niks over en dan toch doen hè!
Alle reacties Link kopieren
Ok ff serieus? Als er in de regels van de camping niet staat dat het niet mag , dan mag het toch gewoon? Anders bellen
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan best vaak kamperen en je ziet vaak mensen met kleine kinderen die een klein badje opzetten. En echt een grote? Geen idee. Is daar de plek niet te klein voor? hihi
Live your life
Bel de camping idd. Wij hebben zo'n klein badje voor dochter, dat mag altijd wel. Maar ik heb thuis dat bad wat jij bedoeld en dat is aardig groot en gaat nogal wat water in (je zit zo aan de 1500-2000L). Kan me zo voorstellen dat ze dat geen succes vinden. Hoe wil je dat doen ook? Steeds na een dag of 2-3 weer leeggooien en opnieuw vullen? Dat kost nogal wat. En geeft een aardige modderpoel op je plek. Hier in de tuin doe ik er chloortabletten in trouwens.
Zo'n klein badje zie je vaker, dan deed ik ook toen dochter nog heel klein was, het campingzwembad te koud was nog. Maar zo'n grote, als dat überhaupt al past (zo groot zijn die plekken niet meestal), vind ik toch wel een tikkeltje overdreven. Camping zal met dat waterverbruik ook niet heel gelukkig zijn, en hoe doe je dat met leeggooien? Staat dan het halve veldje in de modder van jouw zwembad? Iedere twee dagen?
Alle reacties Link kopieren
Bij ons hebben veel tenten een bad staan. De camping doet er niet moeilijk over. Ik zou indd even bellen om het zeker te weten.
Incl. water wil niet zeggen dat er bij elke standplaats van een tent een eigen waterkraan zit.



Geen idee welke camping het is, maar het lijkt mij niet dat zo'n groot bad is toegestaan.

Dit ivm. de totale oppervlakte van je standplaats en bepaald gebruik ervan, het aantasten van het gras eronder, het extreme water verbruik, gevaar van het water als het bad onbeheerd is.

Wat wil je met het badwater doen tussendoor/na afloop?
Alle reacties Link kopieren
Dat vroeg ik me ook af vla-flip.

Dat bad heeft een inhoud van duizend liter. Als je het leeg laat lopen zullen je medekampeerders niet blij zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me als camping-eigenaar vooral zorgen maken om de veiligheid. Het officiële campingzwembad zit vast aan allerlei strenge regels, hek er omheen, verplicht toezicht etc.

Maar met zoveel loslopende kinderen zou ik niet blij worden als er overal zwembadjes worden neergezet..



En inderdaad het opruimen... elke keer dat campinggasten hun badje opruimen heb je een modderbende op je plek. En daar mag je volgende gast dan z'n tent weer in opzetten..
Alle reacties Link kopieren
Wel hoor deden wij ook toen de kinderen klein waren, (z Frankrijk)
Alle reacties Link kopieren
Sorry wij hadden maar een klein rond badje van 1meter doorsnee dat mocht
Alle reacties Link kopieren
Een groot bad is niet fijn voor de kampeerders die na je komen maar de meeste campingeigenaren doen niet moeilijk over een klein badje. Zeker niet als het voor (heel) jonge kinderen is.
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven