Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Pfoe, gezien.

Wat prachtig indrukwekkend en ingetogen. Heel onwezenlijk.



Dee,van harte gefeliciteerd!



Er is er één jarig, Hoera Hoera....... enz enz.



Deetje, maak er een fijne dag van!

Er wordt weer een vliegtuig vermist



Net is bevestigd dat het is neergestort.
Ja, niet te geloven hè
Wat mogen ze in Eindhoven blij zijn met dit weer. Je moet je toch niet voorstellen dat het met bakken de lucht uitkomt.
Nou, 30 graden in de brandende zon is ook niet alles.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook niet echt prettig werken. En gisteren moesten de gasten allemaal in de brandende zon zitten. In stemmig zwart. Zwaar lijkt me dat.
nee idd, maar stromende regen maakt het allemaal nog zoveel triester, lijkt mij.
Weet je Dee, ik ben zo benieuwd wat K dit keer voor prachtig cadeau heeft bedacht voor je

Heb je al iets gehad?
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, ik heb nu een cupcake maker gekregen en een chocoladefontein. Dit was het kleine cadeau. Als hij terug is krijg ik nog wat anders maar dat moet ik geloof ik zelf uitzoeken. Hij krijgt van mij een tattoo.
Ooooh, dat is helemaal niet in zijn eigen belang natuurlijk

Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Haha, nee nu geeft ie wel 'goeie' cadeautjes.... Gelukkig geen kattentassen of namaakbloemen. Ik heb nog wel 5 euro gekregen voordat hij wegging zodat ik morgen op de markt een bos verjaardagsbloemen kan kopen bij de 5 euroman.

Wat is het toch een lieverd he?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben mijn eigen bananenschil
zoooooooooo toe maar, 5 hele euri




Wat een romantische man heb je toch D.
Moest weer een traantje wegpinken

Honden MH17
Haha, Dee
Ik heb net een preview/making of gezien van de a.s. Simon s Cat, titel Off to the Vet! Hilarisch om te zien hoe Simon probeert dat loeder in de reismand te krijgen en loeder natuurlijk heerlijk tegenwerkt met 38 poten . Release over 12 dagen als ik het goed gelezen heb.

Hier is de link

Making of Simons Cat to the Vet



Deze lach was wel ff nodig na het zien van de aankomst van weer 75 kisten.
Alle reacties Link kopieren
Ja, zielig he Dee.

Ik vind dit eigenlijk net zo erg als de mensen hoor al zal ik dat wel niet mogen zeggen. Ik heb ook per ongeluk een dode papegaai gezien. Stond zomaar zonder waarschuwing tussen foto's.
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Van mij mag je dat zeggen hoor. We weten als geen ander hoe het is als je huisdier dood gaat. Of hoe groot deel van het gezin ze uitmaken.

Ik heb een foto gezien van de zwart witte hond. Die zag er nog helemaal gaaf uit.
Ja er staat een link naar die foto van de zwart witte hond in dat stukje dat ik uurtje terug plaatste (ik en niet Dee). Nog helemaal gaaf. Er waren dus ook 28 levende vogels aan boord, waaronder papegaaien, maar die foto heb ik niet gezien, Tonks. En van mij mag je dat ook gewoon zeggen, voor de honden en de wachtende baasjes is het even erg. En waar ik vandeweek nog aan moest denken: al die huizen waar niemand meer thuiskomt, maar wel dieren zijn of honden/katten/konijnen etc. ondergebracht zijn bij familie of in pensions
quote:NymphadoraTonks schreef op 25 juli 2014 @ 18:35:

Ja, zielig he Dee.

Ik vind dit eigenlijk net zo erg als de mensen hoor al zal ik dat wel niet mogen zeggen.Ik ook. Een leven is een leven.
Verder negeer ik voor nu even alle vliegtuigleed. Ik heb heel veel gevolgd hoor maar moet morgen wel zelf vliegen... adem in, adem uit.

Even zen worden



Koffers zijn bijna gepakt, huis is enigszins toonbaar en mijn haar zit nu in de verf.

Kijken of ik nog een paar jaar jonger kan lijken straks.



Begin van de week was heerlijk in Zeeland (en Zuid-Holland) en op de terugweg zijn we in Brabant nog wezen kijken naar een nieuwe brommert.

Deze wordt het waarschijnlijk:





Weet eigenlijk niet of ik het hier verteld heb, waren wat hectische tijden de laatste weken maar MO heeft zijn motor total loss gereden een week of 2 terug.

Sukkel..maar gelukkig is hij er zelf goed af gekomen.
Neuh, heb je niet verteld, maar gelukkig is MO er goed vanaf gekomen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven