Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
quote:noglangnietjarig schreef op 25 juli 2014 @ 09:47:

Doreia, ik had je ook al een berichtje gestuurd over of ik ook het adres voor een kaartje naar Lamaatje mocht hebben.



Lamaatje, sterkte vandaag meis.Ik heb je ook al geantwoord. Als je rechtsbovenin naar je eigen plaatje gaat, staat daar: mijn inbox. Als je daarop klikt, vind je mijn berichtje aan jou terug.
Succes en sterkte vandaag Lamaatje!
@Carenza, wat een leuk plaatje! Zouden ze ook in Lamaatjes ziekenhuis op bezoek kunnen gaan?
Alle reacties Link kopieren
Succes met je onderzoek vandaag!
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!
Alle reacties Link kopieren
Slecht bericht. De uitslag is nog niet helemaal binnen, maar waarschijnlijk kunnen ze weinig meer voor me doen. Er zit wel longembolie bij, een ontsteking en de kanker is waarschijnlijk aan het groeien.
odi et amo
Hier word ik even heel stil van Lamaatje...
Ach lieve Lamaatje, dat was niet wat je gehoopt had . . . .



Alle reacties Link kopieren
Getver......de......getver...@#/^$#:!!!
Alle reacties Link kopieren
Pff ik wil vloeken.

Ik word verdrietig van je bericht.
Alle reacties Link kopieren
Och lieve Lamaatje, hier ben ik sprakeloos van ......



Dikke dikke knuf van een meelezer met een kaartje naar je onderweg.



Alle reacties Link kopieren
Net als Doreia ben ik sprakeloos..

Ik ga zo naar een vakantieplek waar ik nauwelijks bereik heb, maar je zal in mijn gedachten zijn Lamaatje.. Sterke
Can I perhaps turn that question round and say "because it was short".
Wat ellendig. Ik had je beter gegund.
Alle reacties Link kopieren
He gets lama, wat een naar rotbericht.

Daar zat je nou niet op te wachten zulk nieuws.

Heel veel sterkte lieve lama
Alle reacties Link kopieren
Log net even in voor dit topic, maar dit had ik niet willen lezen, ik gun je zoveel beter



Je klinkt rustig, maar dat kun je natuurlijk niet lezen door geschreven tekst. Hoe komt dit bij jou binnen?



Ach wat klote....

Is dat ook de reden van je enorme hartslag (zoveel obstakels in je longen waar je lichaam tegen opbokst)?

Bij gebrek aan plaatjes-plak-rechten, maar even deze:
Alle reacties Link kopieren
Ik denk aan je.
Alle reacties Link kopieren
Lama, wat klote zeg!



Even een plaatje om je een hart onder de riem te steken.



Alle reacties Link kopieren
ach nee toch
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Wat valt er nog te tikken?



Meerdere malen per dag log ik in om jouw topic te lezen. Ik denk aan je, de hele dag. Ik hoop dat je pijn vrij kan blijven. Ik hoop dat er iets moois op je staat te wachten. Rust. Wat je zelf ooit schreef: niet het materialistische wat we hier op aarde hebben.



Sterkte lieve lama.

Lamaatje
Alle reacties Link kopieren
Tjee... Ook héél véél sterkte gewenst van deze (tot nu toe) mee-lezer.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
Wat een rotnieuws (heb al drie keer andere woorden uitgegumd). Ik hoop dat je jouw rust en kracht kunt bewaren.

Ik denk aan je
Och, Lamaatje toch...
Hoe droevig.

Ik word er stil van.



Komt er vandaag nog een medisch iemand bij je langs? Of laten ze het nieuws even bij je bezinken?

Ik had zo gehoopt dat ze je beter zouden kunnen laten voelen. Dat je niet zo benauwd zou zijn.



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven