Mode & Beauty alle pijlers

Kleurloze matterende poeder voor vette huid.

23-07-2014 13:57 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vette huid en krijg gedurende dag altijd een glimneus en voorhoofd. Ik zoek een poeder zonder kleur die ik over mijn poederfoundation (Bare Minerals) kan doen zodat ik geen glimkop krijg. Heb Silk corn wel uitgeprobeerd maar dat doet niet genoeg naar mijn smaak. Iemand een goede tip?
Alle reacties Link kopieren
Update: zojuist de Catrice Prime and Fine Powder gekocht en opgedaan, eerste indruk is positief; het is transparant, dekt zelfs een beetje en mijn huid is tot nu toe vetvrij (was een uur geleden erg vet)
don't eat yellow snow
Alle reacties Link kopieren
Goed om te horen dat het toe nu toe bevalt

Ik ben al aan m'n 2e doosje bezig ondertussen omdat ie zo fijn is haha
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Dank jullie voor jullie rituelen en update Bijbeau :D Leuk om te lezen! Zelf doe ik zo min mogelijk, ik heb van die microvezel washandjes waarmee je met alleen water je gezicht perfect schoonmaakt. Verder gebruik ik Bareminerals en gezichtsolie (Argan van de tuinen en vitamine E olie), heel soms Oil of Olaz. Gek genoeg wordt mijn huid daar vetter van dan van olie. Alsof de olie ervoor zorgt dat mijn eigen huid niet meer zo hard hoeft te werken en minder vet aanmaakt.



Ik ga binnenkort ook maar naar Kruidvat!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een gemengde/vette huid en doe geen creme onder de Bare Minerals. Heb er een veel mooiere huid door gekregen en geen glim meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik sowieso ook geen creme hoor, dan wordt het helemaal een plakaat. Ik smeer alleen 's avonds.
Hier ook een "glimworm"



Voor mij werkt de Catrice Prime and Fine loose powder ook het beste, zelfs met dit warme weer!
Alle reacties Link kopieren
Mijn huid glimt nog steeds niet op dit moment. Goed teken!
don't eat yellow snow
Alle reacties Link kopieren
Wat goed :D Nu heb ik heel erg veel zin om dat spul te halen haha!
Alle reacties Link kopieren
Nou fijn is dat, het spul gaat eruit en is bij mij al niet meer te verkrijgen?!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die van catrice ook nog ergens liggen. Toch maar weer eens gebruiken. Hoe breng je de poeder het beste op?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een apart kwastje voor gebruikt. Zo eentje waar je normaal gesproken je bronzer mee aanbrengt. Ik denk dat ik morgen maar eens flink ga inslaan.. aangezien je ze hier nog wel kunt kopen...... balen zeg..
don't eat yellow snow
Alle reacties Link kopieren
Waar woon je Bijbeau? Miss is het in de buurt :-)
Alle reacties Link kopieren
Sulfopowder van dr vd hoog clearskin
Alle reacties Link kopieren
Essence heeft ook een matterend poeder. Ik heb er goede reviews over gelezen.
Alle reacties Link kopieren
edit- het was toch de verkeerde :( Dus heb m nog niet bah :(
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Misschien kan je Fit Me poeder van Maybelline proberen.

Deze staat bekent om zijn matte finish.

Vooral in combinatie met de Fit Me foundation.

[...]



Groetjes Linda
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-08-2014 20:46
Reden: Spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Essence!! Paar euro bij de kruidvat.

Dat is de enige (en ik heb er veel geprobeerd!) die voor mij echt werkt.

Ik sta elke keer weer versteld als ik 's avonds in de spiegel kijk! Niks glimmends meer te zien, terwijl mijn voorhoofd altijd erg vet is en altijd glimt.
Alle reacties Link kopieren
Ja! De 'witte prime poeder' van essence, Volgens mij heet die ' all about matt'. Heb een vette tot gemengde huid en hij bevalt super! Doet niet onder voor de p&p van MAC ( heb ik ook gehad).
On a bad day, there is always lipstick.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven