Zwanger worden vanaf oktober 2013 !

26-09-2013 12:59 1188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen de dames van oktober lekker verder kletsen!



Er kunnen geen meiden meer bij in de tabel, dit om het overzichtelijk te houden, sorry!

NaamLftdhoeveelste kindjeNOD/ Bijz.h.(Verwachte) UDJ of M ?missblond02221e30 dec intake, na 4 jan eerste echo????miss10291ePilloos sinds februari15 juli meisje!! sunny-flower291e 18 meina een korte pauze gaan we er weer voor!????dana75383e2e kindje overleden10-08-2014jongen!!vogeltje89251e 13 augustusMeisje!!amsterdammertjexxx271eMK op 14-12 4 januari 2015??Denkertje1331e ronde 11 eindelijk een positieve test!12-03-'15blijft voor ons ook een verrassing



En voor Kyraflynn en Amsterdammertje.



Op naar een vruchtbaar voorjaar en heel veel gezonde baby's!
Het is zeker rustig hier Sunny! Maar ja, vakantieperiode is ook aangebroken.....



Dochter heeft wel wat dieren gezien, maar de grote speeltuin is eigenlijk het allerleukst! gelukkig hebben we een abonnement dus we kunnen gaan wanneer we willen en elke keer wat anders zien!



En het was zeker een indrukwekkend iets, al die rouwauto's en militairen..... Ik heb er wel even een traantje bij gelaten. Maxima ook zag ik, dat vond ik wel ontroerend om te zien.



Vanmiddag de laatste controle gehad, alles was goed en dan maar op naar vrijdag! Ik heb besloten niet direct de sterilisatie te laten doen, ik kan er niet voor 100 % achter staan. Mijn man is het er gelukkig mee eens en ook de gynaecoloog zei dat ik het dan zeker niet moet doen. Het schijnt dat een sterilisatie de meeste spijtoptanten kent...... Dus dat laten we maar even voor wat het is.



Hoe is het verder Sunny? Alles goed met het huizenbouw project?
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt helemaal Dana, en er zullen wel een paar dames lekker weg zijn.



Haha, ja die speeltuin he... Kan ik mij van vroeger ook nog wel herinneren. En toen was ik vorige jaar weer voor het eerst sinds mijn kindertijd weer in dezelfde dierentuin en toen was ie toch klein! Terwijl de dierentuin en vooral de speeltuin zooo groot aanvoelde als kind. Na 1 dag had je nog niet het gevoel dat je alles gezien had, terwijl het in een paar uurtjes kan haha.



Ja, mooi dat maxima ook zo ontroerd was he. En wat goed dat ze het niet verbergt. Ik vind dat ze ook echt hun menselijke kant wel mogen laten zien.



Wat fijn dat je controle goed was! Nog een week en dan heb je gewoon een mooie kleine jongen in je handen

Ik snap je beslissing m.b.t. de sterilisatie volledig Dana. Je kunt het niet meer terugdraaien...Ook al wil je geen kinderen meer, dat het ook echt niet meer kan is wel heel definitief.

Zie je op tegen de operatie?



Met mij is alles goed. Ik zit weer aan het begin van mijn vruchtbare periode. En ik ben begonnen met tarwekiemolie na mijn menstruatie.

Er komt de komende weken geen nieuws over ons huis. Alles ligt stil nu het bouwvak is. eind augustus kunnen we waarschijnlijk het contract tekenen en hopelijk gaat het dan allemaal snel.



Pffff ik kan vandaag niets doen op het werk. De server is gecrasht en het is nu wachten op een nieuwe.
Hoi meiden!



Sunny, ik heb er helemaal niet bij stilgestaan dat het natuurlijk bouwvak is..... Logisch dat er dan niks gebeurd!

Maar dat komt dan eind van de vakantie weer, ook een leuk vooruitzicht!

En goed dat je met de tarwekiemolie bent begonnen, baat het niet dan schaad het niet zullen we maar denken.....



Ik zie niet echt op tegen de operatie, maar vind het wel onwijs spannend en een beetje eng maar we weten waarvoor we het doen, al zal het best emotioneel zijn allemaal. Maar het vertrouwen is er nog steeds!



Wat een weer vandaag, regen, regen, regen, alhoewel het er nu naar uit ziet dat het wel eens droog kan gaan worden! Maken we er lekker een dagje tv kijken en loomen van met dochter



Ik denk dat miss10 nu toch wel bevallen is, morgen zou ze 42 weken zijn. Ben benieuwd!!



Denkertje, hoe is het met jou? Bijna op vakantie, lekker hoor! Geniet er van!



Sunny, gaan jullie nog op vakantie?

Fijne dag, hopelijk crasht de server niet nog een keer hihi!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Zal een andere keer wt langer reageren, maar ik ben inderdaad bevallen van een prachtig meisje. Na 40 + 3 dagen. Het was een hele pittige maar vooral lange bevalling, heb bijna 50 uur weeën gehad. Uiteindelijk toch maar naar het ziekenhuis gegaan omdat ik redelijk was uitgeput. Daar zijn we geholpen met vacuümpomp. Uiteindelijk nog 2 dagen in het ziekenhuis geweest, maar we zijn nu weer een dikke week thuis en vind het heerlijk! X
Gefeliciteerd miss10!! Fijn dat jullie weer lekker thuis zijn en dat alles goed is gegaan, ondanks de zware bevalling!

Je dochter zal wel hoofdpijn gehad hebben na die vacuümpomp, maar gelukkig houden ze er verder niks aan over.

Met jou lichamelijk ook alles goed? Neem lekker je rust hoor, niks overhaasten. Het is al zoeken naar een ritme met zo'n kleintje in huis, loop jezelf niet voorbij!

En soms is het echt even niet leuk, al die gebroken nachten en onzekerheden, maar geniet er wel van hoor!

Cliché maar zo waar.......ze worden snel groot....

Nogmaals: gefeliciteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Miss10!!!
Alle reacties Link kopieren
Miss10, Gefeliciteerd!!! Wat fijn dat alles nu goed is. Maar oef... je bevalling klinkt heftig.. Lekker genieten met zn 3tjes!



Dana, wel jammer dat het bouwvak is aan de ene kant.. Aan de andere kant gaat het straks dan waarschijnlijk vrij snel allemaal en dat is natuurlijk ook leuk.

Wij gaan niet op vakantie. Wel wat dagjes en wellicht nachtje(s) weg, maar dat is ook afhankelijk van het weer.

Ik had idd ook zoiets, tarwekiemolie kan nooit kwaad! En ik las op internet dat het super goed voor je is, dus wat dat betreft.

Ik kan me zo goed voorstellen dat de operatie spannend en eng is. Het is idd voor een goed doel, maar daar wordt het niet minder eng van natuurlijk. Ik ga je heel veel positieve energie sturen vrijdag! Maar voor die tijd meld je je hier vast nog haha.



Van mijn kant geen nieuws. Ik zit weer op de rand van het wachtbankje denk ik. Ik heb geen ovulatietesten gebruikt, maar volgens de app zou ik zondag of maandag mijn eisprong hebben. We hebben vooral aan het begin van mijn vruchtbare periode gevreeën... dus maar hopen dat dat genoeg is geweest.. Wordt vervolgd zullen we maar zeggen.



Fijne dag vandaag dames! en ik ben benieuwd hoe het met de rest is.
Hoi!



Dagjes uit zijn ook leuk Sunny, wat dat betreft heeft Nederland echt wel veel te bieden!

Wij zijn de laatste 6 jaar ook alleen in Nederland op vakantie geweest (met uitzondering van Tenerife vorig jaar toen we echt even afstand van alles wilden nemen) en dat is altijd goed bevallen.

En nu dus maar weer afwachten wat deze maand je gaat brengen.... Het blijft spannend altijd, en ook jammer dat het maar 1 keer per maand kan. Maar ik blijf voor je duimen!!



Ik heb wel even een baalmoment..... Ik moest me vrijdag eigenlijk om 7.00 uur melden in het ziekenhuis, maar ze belden net dat het half 11 wordt! Ik had gehoopt alles dan al achter de rug te hebben!! Dus dat was wel even een tegenvaller..... Maar goed, ik heb me er bij neergelegd en me ingesteld dat het dan maar later wordt. Zolang ze niet met de datum gaan schuiven..... Want dan ga ik daar liggen en ga niet weg voordat ze mijn kind gehaald hebben!!

En alvast bedankt voor alle energie die je stuurt! Klinkt misschien gek maar het sterkt me!



Ja, het is verder erg rustig hier, iedereen toch met vakantie, druk met werk of zwangerschap? Waarschijnlijk ben ik er vanaf vrijdag ook even wat minder, maar dat zullen jullie wel snappen. Als ik wifi in het ziekenhuis heb dan zal ik tussen alle dingen door (in het ziekenhuis lig je niet voor je rust haha) zeker even posten!!



Fijne dag!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Precies, dat is ook wat ik dacht Dana! En als het weer goed is, kun je prima in nederland zijn.



Logisch dat je baalt toch! Hoe eerder je je moet melden, hoe sneller het achter de rug is. Veel slapen zul je morgennacht waarschijnlijk toch niet doen, dus dan maar op tijd melden toch. Ik type morgennacht... pff....morgennacht al..... Wat is dat dan toch snel gegaan he.

Haha graag gedaan hoor! Positieve energie kun je nooit genoeg hebben.



Mijn eisprong was maandag pas (volgens de app) zag ik gisteren. Dus wellicht dat onze gezellige avond gisteren op het nippertje wat uit heeft gehaald... Dus nu zit ik echt op het wachtbankje!



Haha ga je niet posten als je op de operatietafel ligt?? Logisch toch! We wachten je bericht in spanning af!



Ik ben wel benieuwd hoe Denkertje zich voelt... zij heeft vrijdag de 1e echo toch? Naar de rest ben ik uiteraard ook benieuwd hoor.



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
goedemiddag allemaal!



sorry... ik heb jullie verwaarloosd



Ik heb wel meegelezen, maar heb vakantie en had geen zin om in te loggen op mn laptop en via mobiel reageert het wat moeilijk.



Spannende laatste dagen Dana! Wat jammer dat je geduld op de proef wordt gesteld doordat ze je nu pas later in het ziekenhuis verwachten. Lijkt me niet dat ze het nog een dag opschuiven, ik duim iig voor je dat het allemaal goed gaat vrijdag en dat jullie mannetje gezond ter wereld mag komen!



Ook voor jou spannend Sunny, eens zien of t deze maand wel gelukt is.



Wij hadden gisteren onze 1e echo!!!! WAUW!!!!

het hartje klopt en tis nu zo'n 1cm en 45mm. Morgen ben ik 8 weken, precies zoals ik dacht op basis van de ovutest. Het was echt prachtig! 15 aug hebben we de termijnecho!



Van harte gefeliciteerd miss10! Ik ben blij om te horen dat alles goed is gegaan, ondanks de zware bevalling. Ik wens jullie heel erg veel geluk!



Wij zijn vanaf zondag echt op vakantie, dus het zal de komende weken van mijn kant nog rustiger zijn.



Liefs Denkertje
Alle reacties Link kopieren
Wow!! Wat een goed nieuws Denkertje!!! Ik ben heel blij voor je!

Hoe voel je je verder?
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me goed. Heb vorige week wel een buikgriepje (1 dag diarree en een paar dagen erge krampen) gehad, toen was ik ook wat misselijk. Momenteel erg moe en wat futloos (maar dat heb ik wel vaker als ik vrij ben). Qua misselijkheid gaat t goed, maar moet wel regelmatig eten.



Al met al weinig te klagen
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn zeg! Op die manier zwanger zijn is goed te doen dus.

Apart eigenlijk he dat de ene persoon niets anders doet dan overgeven, terwijl de ander nagenoeg geen klachten heeft..



Ik hoop dat ik mij deze maand bij jullie mag voegen!
Wat fijn Denkertje!! Heerlijk dat het er zo goed uitziet, hele geruststelling.

Hebben jullie het al tegen mensen verteld of wachten jullie nog even?

Wellicht heb je dat al ergens gemeld hier hoor, maar mijn hersenen doen het op het moment niet al te best haha!

En dank je wel voor het duimen voor vrijdag......



Sunny, hoop ook heel erg dat je je kunt aansluiten deze maand hoor! Zou je zo gegund zijn......
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook apart.. mn beste vriendin (die zelfs int z.huis hft gelegen omdat ze niets binnenhield) was ook wel een beetje jaloers. We hebben t alleen mensen verteld die dichtbij ons staan. Iedereen is helemaal blij voor ons
Alle reacties Link kopieren
Fijn denkertje dat alles goed was op de echo. Is denk ik altijd wel een opluchting. En inderdaad sunny, ik hoop dat je snel mag volgen! Ik zalfpot je duimen!!



Dana, nog 2 dagen en dan heb je je kleine man in je armen! Wat wens je iemand die vrijdag haar kindje op de wereld zet? Succes? Geluk? Ik hoop iig dat het voorspoedig verloopt, ik zal vrijdag aan je denken!



Hier gaat alles goed, de kleinde meid ligt lekker op mijn buik te slapen en ik lig lekker op de bank. Vanavond voor het eerst een paar uur alleen met haar.

Fijne vakantie denkertje!



Xx
Alle reacties Link kopieren
*breekt even in*



Miss10 van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Het eerste zwangeroktober2013 kindje! Hoera!



En denkertje jij ook super gefeliciteerd met je zwangerschap!



Wij hebben besloten er in het najaar weer voor te gaan. Ik ben de laatste maanden heel veel afgevallen, heb leuk werk en zit weer een stuk lekkerder in m'n vel, dus hopelijk gaat het dan snel lukken! ?



Fijne zomer allemaal!!
Leuk dat een aantal mensen het al weten Denkertje, ook lekker van genieten hoor! Over een week of vier mag iedereen het weten! Ik wens je alvast een fijne vakantie, ik vergeet het het komende weekend echt hihi!



Miss10, geluk of succes.....het is mij om het even, heel fijn dat ook jij aan me denkt!

Je avond je alleen met de kleine meid goed gegaan?

Wel fijn dat het nu niet te warm is voor haar, ze moeten al leren om hun temperatuur op peil te houden en dat is niet altijd makkelijk als het 35 graden is....



Mevrouwtjemups, wat leuk om je weer even hier te zien!

En zo te lezen ben je goed bezig zeg! Hoeveel ben je afgevallen? En als je je zo goed voelt kun je bij wijze van spreken de hele wereld aan ik wens je alvast heel veel succes met jullie pogingen vanaf het najaar en hopelijk zien we je nog wel een keer voorbij komen hier!



Ik ben nog steeds niet heeeeel zenuwachtig, dat valt me wel mee, maar wat niet is kan nog komen haha! Vrijdagavond is alles achter de rug en hoop ik alles te kunnen bevatten......



Amsterdammertje, hoe is het met je? En Vogeltje?



Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Mevrouwtjemups, wat leuk weer iets van je te horen! Ik hoop voor je dat het komend najaar snel raak mag zijn! En wat knap van je dat je veel bent afgevallen!



Miss10, hoe was de 1e avond alleen met je dochter?

Jij ook alvast bedankt voor het duimen! Ik duim me ook suf hoor!



Denkertje, wat leuk dat iedereen zo blij is voor jullie. Uiteraard had ik niet ander verwacht.. idd, lekker genieten en over een paar weken iedereen het blijde nieuws vertellen!



Dana, nog 1 dagje... Ik vind het zo spannend voor je! En het lijkt me ook nog steeds zo raar dat je gewoon precies weet wanneer je kindje geboren gaat worden...

Je meldt je vandaag vast nog wel, dus dan ga ik je dan veel sterkte/succes/geluk etc wensen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Dankje mwmups en wat leuk om weer iets van je te horen! Fijn ook dat je nu zo lekker in je vel zit



Hier gaat t ff iets minder. Zo net heel erg diarree gehad met zulke krampen dat mn vriend zelfs vroeg of ie de dokter moest bellen... vorige wk ook 1ochtend diarree en daarna een paar dagen krampen. Ik hoop dat t nu hierbij blijft. Zondag gaan we met de auto op vakantie (1400km) dus ik hoop dat ik dan geen last heb.



Nog 1 nachtje slapen, dana, als dat lukt.. nogmaals heel veel succes en geluk!



Hoe was je 1e avond alleen miss10?
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt niet fijn denkertje... hopelijk knap je snel op!



Mijn werkdag zit er bijna op.



Dana ik wens je super veel succes en sterkte morgen en uiteraard heerlijk genieten van de kleine man zodra hij uit je buik is!

Hopelijk gaat alles zo goed dat jullie in de loop van het weekend lekker naar huis mogen. voor jou!
Hoi meiden,



Denkertje, wat vervelend....diarree is echt naar!

Mensen doen er altijd lacherig over, maar het is echt niet leuk.

Hopelijk knap je snel weer op!



Sunny, dank je wel! We hebben vandaag even wat laatste dingen gedaan, oud papier weggebracht, boodschapjes gedaan, dat soort dingen.

Straks ga ik nog even de laatste strijk doen, daarna mag ik het 6 weken niet doen haha!

Dus dit is even mijn laatste berichtje, ik zal morgen hopelijk een kleine update via de mobiel kunnen doen, het uitgebreide verslag houden jullie nog te goed!

Ik weet dat jullie aan me denken en voor me duimen en dat vind ik echt superfijn!!



Tot gauw!
Hoi meiden!



Even snel bericht vanuit het ziekenhuis!

Vanmiddag om half 3 is onze zoon geboren, helemaal gezond en hij weegt 3250 gram. Het was een hele spannende dag, er zijn wel wat tranen gevallen, maar de blijdschap overheerst!

Ikzelf heb natuurlijk wel pijn aan de wond, maar 1 blik op de kleine jongen naast me in zijn bedje maakt veel goed!



Binnenkort wat uitgebreider!

Xxx
Alle reacties Link kopieren
Van harte dana!!! Wat fijn dat alles goed is gegaan. Ik wens je een voorspoedig herstel en geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Dana! Fijn dat alles goed is gegaan!! Geniet van je zoon en ik hoop dat je goed hersteld!!

XXX

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven