relatie met judoleraar

25-07-2014 12:03 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Een onzeker meisje van 16 met problemen die valt voor de charmes van een judo-LERAAR een slet noemen.....



Alle reacties Link kopieren
quote:milena1 schreef op 25 juli 2014 @ 12:27:

[...]

Kleine correctie: Geen KIND van 16 maar een SLETJE van 16. Ze wist donders goed dat hij getrouwd is en kinderen heeft. Een zestienjarige zonder verstandelijke beperkingen weet donders goed dat het fout is.

Dat maakt hem NIET minder schuldig of verantwoordelijk, hij had er met z'n poten vanaf moeten blijven, al was ze naakt over z'n schoot gekropen.

Maar zij is ook geen 'slachtoffertje'. Kom op zeg.



Onvoorstelbaar dit... zelf nooit domme dingen gedaan toen je zestien was? Zestien is nog niet volwassen, dan ben je zeker wel een slachtoffer, zeker een zestienjarige met problemen die is psychisch makkelijk te manipuleren.



Maar wacht maar af tot je een dochter hebt die zestien is. Dan piep je wel anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 25 juli 2014 @ 12:33:

Een onzeker meisje van 16 met problemen die valt voor de charmes van een judo-LERAAR een slet noemen.....



Mooi staaltje van vrouwelijke solidariteit
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Absoluut eens met Hiltje en Aureel.



Ik ben zelf ook niet de liefste forummer. Maar sommige reacties hier....
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
quote:teehee321 schreef op 25 juli 2014 @ 12:27:

[...]





Dat wil ik dus juist niet...ik voel me er zo schuldig over allemaal. En ik hou nog steeds heel veel van hem en wil hem echt niet gestraft hebben. Maar mijn moeder en veel van mijn vrienden en familie willen ddat wel



Ik zei blijvende problemen omdat Cateautje dat ook tegen jou zei.



Hij zal niet in de gevangenis komen hoor, maar hij heeft nu wel problemen met zijn vrouw en gezin en de politie. Daar kun jij niets aan doen en deze meneer zal het ook heus wel overleven, en voortaan hopelijk beter weten.



Stop dus met je zorgen maken en je schuldig voelen.
Alle reacties Link kopieren
Relatie met judoleraar.

Relatie met geschiedenisleraar.

Relatie met wiskundeleraar.

Relatie met gymleraar.

Relatie met muziekleraar.

Relatie met scheikundeleraar.

enzovoort



Hebben die leraren niets anders te doen? Lesgeven bijvoorbeeld, huiswerk nakijken, lessen voorbereiden. O nee, het is grote vakantie natuurlijk.
verba volant, scripta manent.
O ja, TO dit was helemaal geen relatie. Een relatie is : 2 mensen, gekenmerkt door gelijkwaardigheid en liefde
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 25 juli 2014 @ 12:36:

[...]





Ik zei blijvende problemen omdat Cateautje dat ook tegen jou zei.



Hij zal niet in de gevangenis komen hoor, maar hij heeft nu wel problemen met zijn vrouw en gezin en de politie. Daar kun jij niets aan doen en deze meneer zal het ook heus wel overleven, en voortaan hopelijk beter weten.



Stop dus met je zorgen maken en je schuldig voelen.Daar doe ik ook mijn best voor. Ik begrijp uit de politie en mijn moeder gezien dat ze hem schuldig vinden, maar zo voelt het niet voor me.
quote:teehee321 schreef op 25 juli 2014 @ 12:41:

[...]

Daar doe ik ook mijn best voor. Ik begrijp uit de politie en mijn moeder gezien dat ze hem schuldig vinden, maar zo voelt het niet voor me.



En ook al voelt dit niet zo, over 6 jaar begrijp jij volkomen waarom jij nu aan alle kanten wordt beschermd. Hij heeft misbruik van jou gemaakt. Jij was verliefd en hij is zo stom geweest om dit te voeden en erop in te gaan. Hij is getrouwd, hij is je leraar, hij is 2x zo oud als jij en hij weet veel beter dan dit.



Ga uithuilen, verwerk je liefdesverdriet. En ga dan stappen en feesten en zoenen met jongens van 16,17 of 18 jaar. Die geen vriendin hebben.
Alle reacties Link kopieren
Nog niet alles gelezen maar dat aangifte bij de politie snap ik niet zo. Als 16 jarige mag je in Nederland toch sex hebben met een meerderjarige?
No worries
quote:teehee321 schreef op 25 juli 2014 @ 12:20:

[...]





Ik heb de politie eerlijk alles verteld en dat ik overal mee begon en aanleiding gaf. En ik de schuldige ben, maar dat zien zij anders en ik kan hun beeld op dit alles niet veranderen. Ik heb ook met zijn vrouw gepraat en het uitgelegd en die is terecht boos natuurlijk. Maar ook niet op mij maar op hem, en dat snap ik gewoon niet.

Ze houden hem wel degelijk verantwoordelijk voor dit alles omdat hij de volwassene is, maar de kans is ook groot dat ze wel rekening houden met jouw verhaal en dat het verder niet zo'n vaart zal lopen.



Dat je met zijn vrouw hebt gesproken vind ik minder, maar het is gebeurd en niets meer aan te doen. Natuurlijk is zij boos op hem, dat is niet zo vreemd. Hij behoort trouw te blijven aan haar, ook al wordt hij bijna aangerand.

Het leed is geschiedt, daar valt niets meer aan te doen.



Het beste lijkt het me dat je je verder terugtrekt uit de situatie en het verder aan hen overlaat die er druk mee zijn.
Alle reacties Link kopieren
Niet dat ik het etisch vind van de Judo leraar om hiermee door te gaan hoor!
No worries
Alle reacties Link kopieren
quote:brisbane179 schreef op 25 juli 2014 @ 12:55:

Nog niet alles gelezen maar dat aangifte bij de politie snap ik niet zo. Als 16 jarige mag je in Nederland toch sex hebben met een meerderjarige?Niet als er een machtsverhouding is, in dit geval dus leraar en leerling.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer is seks strafbaar?



Kinderen tot 12 jaar zijn voor de wet altijd beschermd. Het is verboden om seks te hebben met iemand beneden deze leeftijd. Tussen de 12 en 16 jaar ligt dat wat anders. Als er seks plaatsvindt met iemand die ouder is, dan kunnen de ouders daarvan aangifte doen. Het betrokken meisje moet dan ook worden gehoord door de politie en uiteindelijk zal een rechter uitmaken of het strafbaar is wat er is gebeurd. Dat is afhankelijk van de situatie. Als een meisje van 15 seks heeft met haar vriendje van 16 zal dat geen probleem zijn. Is die persoon bijvoorbeeld 30, dan kan het wel een probleem worden. Vanaf 16 jaar is het niet verboden om seks te hebben (op vrijwillige basis natuurlijk).
No worries
Neva mind.
quote:milena1 schreef op 25 juli 2014 @ 12:27:

[...]





Kleine correctie: Geen KIND van 16 maar een SLETJE van 16. Ze wist donders goed dat hij getrouwd is en kinderen heeft. Een zestienjarige zonder verstandelijke beperkingen weet donders goed dat het fout is.

Dat maakt hem NIET minder schuldig of verantwoordelijk, hij had er met z'n poten vanaf moeten blijven, al was ze naakt over z'n schoot gekropen.

Maar zij is ook geen 'slachtoffertje'. Kom op zeg.

Geen sletje, maar wel een gevaarlijk kindvrouwtje dat inderdaad goed weet waar ze mee bezig is geweest.



Niet uitschelden, dat is nergens voor nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:milena1 schreef op 25 juli 2014 @ 12:27:

[...]





Kleine correctie: Geen KIND van 16 maar een SLETJE van 16. Ze wist donders goed dat hij getrouwd is en kinderen heeft. Een zestienjarige zonder verstandelijke beperkingen weet donders goed dat het fout is.

Dat maakt hem NIET minder schuldig of verantwoordelijk, hij had er met z'n poten vanaf moeten blijven, al was ze naakt over z'n schoot gekropen.

Maar zij is ook geen 'slachtoffertje'. Kom op zeg.Wat vreselijk volwassen van je zeg, een PUBER van 16 uitschelden voor sletje. Echt, ga je schamen. Jij als volwassene zou beter moeten weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 25 juli 2014 @ 12:58:

[...]



Ze houden hem wel degelijk verantwoordelijk voor dit alles omdat hij de volwassene is, maar de kans is ook groot dat ze wel rekening houden met jouw verhaal en dat het verder niet zo'n vaart zal lopen.



Dat je met zijn vrouw hebt gesproken vind ik minder, maar het is gebeurd en niets meer aan te doen. Natuurlijk is zij boos op hem, dat is niet zo vreemd. Hij behoort trouw te blijven aan haar, ook al wordt hij bijna aangerand.

Het leed is geschiedt, daar valt niets meer aan te doen.



Het beste lijkt het me dat je je verder terugtrekt uit de situatie en het verder aan hen overlaat die er druk mee zijn.Dat doe ik ook. Ik kan er verder nu niks meer aan veranderen. En moet nu wachten op de uitkomst
Alle reacties Link kopieren
quote:brisbane179 schreef op 25 juli 2014 @ 13:00:

Wanneer is seks strafbaar?



Kinderen tot 12 jaar zijn voor de wet altijd beschermd. Het is verboden om seks te hebben met iemand beneden deze leeftijd. Tussen de 12 en 16 jaar ligt dat wat anders. Als er seks plaatsvindt met iemand die ouder is, dan kunnen de ouders daarvan aangifte doen. Het betrokken meisje moet dan ook worden gehoord door de politie en uiteindelijk zal een rechter uitmaken of het strafbaar is wat er is gebeurd. Dat is afhankelijk van de situatie. Als een meisje van 15 seks heeft met haar vriendje van 16 zal dat geen probleem zijn. Is die persoon bijvoorbeeld 30, dan kan het wel een probleem worden. Vanaf 16 jaar is het niet verboden om seks te hebben (op vrijwillige basis natuurlijk).Het is niet verboden als er geen machtsverhouding is. Als hij mijn lwraar niet was geweest dan was hij ook niet strafbaar. Maar om het feit dat hij mijn judoleraar was, is hij strafbaar
quote:teehee321 schreef op 25 juli 2014 @ 13:02:

[...]





Dat doe ik ook. Ik kan er verder nu niks meer aan veranderen. En moet nu wachten op de uitkomstPraat nooit meer met een vrouw!!!! Mocht je ooit weer je verstand verliezen en de verkeerde man aanranden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 25 juli 2014 @ 13:02:

[...]



Geen sletje, maar wel een gevaarlijk kindvrouwtje dat inderdaad goed weet waar ze mee bezig is geweest.



Niet uitschelden, dat is nergens voor nodig.Onzekere pubermeisjes van 16 kunnen inderdaad veel met seks en hun eigen aantrekkingskracht bezig zijn en daarmee spelen en experimenteren. Dat maakt ze echter nog geen 'gevaarlijke kindvrouwtjes' die onschuldige weerloze mannen verleiden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 25 juli 2014 @ 13:06:

[...]



Praat nooit meer met een vrouw!!!! Mocht je ooit weer je verstand verliezen en de verkeerde man aanranden.Ik had geen keus...ik moest dat van mijn moeder doen...
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 25 juli 2014 @ 13:07:

[...]





Onzekere pubermeisjes van 16 kunnen inderdaad veel met seks en hun eigen aantrekkingskracht bezig zijn en daarmee spelen en experimenteren. Dat maakt ze echter nog geen 'gevaarlijke kindvrouwtjes' die onschuldige weerloze mannen verleiden.plus 1.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:teehee321 schreef op 25 juli 2014 @ 13:05:

[...]

Het is niet verboden als er geen machtsverhouding is. Als hij mijn lwraar niet was geweest dan was hij ook niet strafbaar. Maar om het feit dat hij mijn judoleraar was, is hij strafbaarIk wil het toch vragen: wat hebt u nu geleerd, Spelende Mevrouw? En ook al is de vraag een grapje, ik ben wel oprecht benieuwd of je hier iets van geleerd hebt?
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 25 juli 2014 @ 13:07:

[...]

Onzekere pubermeisjes van 16 kunnen inderdaad veel met seks en hun eigen aantrekkingskracht bezig zijn en daarmee spelen en experimenteren. Dat maakt ze echter nog geen 'gevaarlijke kindvrouwtjes' die onschuldige weerloze mannen verleiden.Nou inderdaad. Ze hebben nog geen flauw benul van de consequenties van wat ze doen en dingen die ze eventueel kunnen losmaken. Dat je lichaam langzaam volwassen wordt, wil absoluut nog niet zeggen dat dat geestelijk ook bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven