Spotify Premium Ipad

25-07-2014 10:47 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb een paar vragen over Spotify Premium.



Deze week een abonnement afgesloten, omdat ik morgen op vakantie ga en dan dus ook offline kan luisteren via de app. Nu had ik gisteren ongeveer 3000 nummers offline beschikbaar gemaakt op mijn laptop. Maar dit wordt dan niet automatisch ook op mijn Ipad gedaan (en die neem ik juist mee). Klopt dat?

En als het dus zo is dat je per apparaat nummers offline beschikbaar moet maken, waar doe je dat dan in de app van de Ipad? Ik zie nergens een knopje oid met offline beschikbaar maken.

Waarschijnlijk kijk ik ergens overheen, maar via google kan ik het ook niet vinden.



Wie weet dit en kan me even op weg helpen? Heb een ipad air btw, weet niet of dat nog wat uitmaakt.



Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Zo?
Alle reacties Link kopieren
Ja dat lukt wel op mijn Iphone, maar op de Ipad staat dat 'schuifje' offline beschikbaar dus nergens.
Alle reacties Link kopieren
kan je niet de app updaten of zo? Raar.
Alle reacties Link kopieren
Nee geeft ie niet aan. Irritant vooral..



Maar ik heb nu net op de laptop het kopje 'mijn apparaten gevonden', en dan geeft ie dus mijn Ipad en Iphone aan, die kun je dan synchroniseren. Is ie nu aan het doen en hopelijk is het dan geregeld Ingewikkeld gedoe haha..
Alle reacties Link kopieren
Aha!!!
Voor de volgende keer, als je op de iPad je afspeellijst aanklikt, krijg je rechts allerlei info daarover. Daar staan onderin ook vier knopjes. Het meest rechter knopje is een pijltje naar beneden, als je daarop klikt kun je vervolgens de playlist offline beschikbaar maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yasha schreef op 25 juli 2014 @ 11:40:

Voor de volgende keer, als je op de iPad je afspeellijst aanklikt, krijg je rechts allerlei info daarover. Daar staan onderin ook vier knopjes. Het meest rechter knopje is een pijltje naar beneden, als je daarop klikt kun je vervolgens de playlist offline beschikbaar maken.



Dankje! Alleen, die knopjes heb ik dus niet.. Als ik een afspeellijst aanklik, dan staat er, na de algemene info, alleen een rondje met haakjes er om heen, volgens mij iets met radio te maken. En dan een pijltje naar rechts en het knopje bewerken. Pijltje naar rechts kun je bijv mailen, twitter etc.

En helemaal onderaan de afspeellijst staat na het laatste nummer niks meer. Raar toch?
Dat is inderdaad vreemd zeg! Ik zie dus dezelfde knopjes als jij, plus dus dat knopje om de playlist offline beschikbaar te maken.

Geen idee waarom ik dat wel heb en jij niet?
Alle reacties Link kopieren
Ja gek he.. Misschien een keer de app opnieuw installeren? Wacht eerst die synchronisatie maar af. Hopelijk werkt dat wel gewoon, anders helaas geen offline muziek op vakantie
Opnieuw inloggen op je Ipad?
Alle reacties Link kopieren
Opnieuw inloggen was de truc!

Synchroniseren werkte overigens ook
Alle reacties Link kopieren
Waarom verstoppen ze die functie ook zo...
Alle reacties Link kopieren
Ik haak even in met een vraag over spotify premium..



Ik ga op vakantie naar t buitenland (wel eu) en wil ook graag mijn muziek luisteren maar nu lees ik dat spotify premium alleen in nederland is, lijkt me heel raar eigenlijk. Maar dat is wat ik lees..

Weet kemand of het ook in het buitenland werkt? Of echt alleen maar in nederland?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven