Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Lama, zoals iedereen hier denk ik aan je, en ook aan je man en zoon. Ik hoop dat men het je nog zo comfortabel mogelijk kan maken.

Wat een rotbericht Lamaatje? En nu, mag je naar huis of kan dat niet?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt alsof je je voelt als deze lama, al geniet die volgens mij meer van de zon dan jij dat momenteel kunt doen.

Hopelijk kunnen ze toch iets doen om de benauwdheid tegen te gaan.

Sterkte lieve Lama!

Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Ik lees je bericht en weet niet veel te zeggen. Ik hoop dat je de kans krijgt de dingen op jouw manier te doen.



Alhoewel je gelooft in de terugkeer naar het licht had dat ook best veel later gemogen.



Heel veel sterkte op het pad dat je hebt af te leggen. Gelukkig loop je niet alleen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk aan je.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Pff, al meerdere keren heb ik vanochtend op dit topic geklikt en wilde ik iets schrijven, maar ik weet gewoon echt niet wat ik moet zeggen. Daarom alleen een welgemeend

Alle reacties Link kopieren
Wat Teuntje schrijft, dat heb ik ook. Ik wil je met zoveel woorden een hart onder de riem steken maar krijg het niet goed verwoord...

Sterkte lieve dappere Lamaatje *HUG*
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen heb ik 22 kaarten binnengekregen.

De receptioniste is steeds zo verbaasd, Ze heeft nog nooit gezien dat iemand zo veel kaarten kreeg.



odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Wat geweldig Lamaatje, wat veel kaarten!!!
Alle reacties Link kopieren
Lieve Lamaatje,



Ik ben een stiekemerd en lees vaak mee op jouw topic. Ik vind je zo'n bijzonder persoon met je humor erbij... Vaak heb ik je ook nog gelezen op andere topics. Hoe je daar weer een ander het hart onder de riem steekt ondanks je eigen sores. Ik heb bewondering voor jou. Dat mag je best weten. Veel mensen zouden van jou kunnen leren.



Ik hoop dat ze heel goed voor jou gaan zorgen. Dat is wat je verdiend. Ik wens je alle sterkte toe die ik maar in me heb...







Dance Shoes
Alle reacties Link kopieren
Lieve Lama,



Ik hoop dat al die kaartjes een klein beetje troost kunnen bieden en dat er nog heel veel kaartjes bijkomen. Heel veel sterkte meid.



Alle reacties Link kopieren
quote:lamaatje schreef op vrijdag 25 juli 2014 18:00 Ondertussen heb ik 22 kaarten binnengekregen.

De receptioniste is steeds zo verbaasd, Ze heeft nog nooit gezien dat iemand zo veel kaarten kreeg.







Haha dat zegt genoeg over jou Lamaatje! Laat ze daar maar eens gaan verschieten éé!!

Nog behoefte aan een bolletje sokkenwol? Dan prop ik die in de envelop met je kaartje
quote:lamaatje schreef op 25 juli 2014 @ 12:29:

Ik voel me verder niets slecht qua benauwdheid zolang ik mijn grote teen niet teveel beweeg.



Spalkje om die grote teen dan maar ?



Ik weet wederom niet zo goed wat ik zeggen moet, behalve dan dat ik je nog heel veel mooie momenten toewens met je dierbaren. En niet teveel pijn en zo. En hou die grote teen van je in bedwang, wil je?



Oh ja, en mijn kaartje is ook onderweg. We zullen ze daar in dat ziekenhuis een fijn poepie laten ruiken .
Alle reacties Link kopieren
Goed geschreven Lady-Voldemort
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte lieve lama..
Alle reacties Link kopieren
Zo te zien komen er nog véééél meer kaarten aan Lama!

Ook de mijne is onderweg.



Alsjeblieft, Lamaatje, hier is nog een lama-dingetje. Misschien vindt je het er wel te warm voor, maar voor 's nachts over die koude vloer naar het toilet ??
Alle reacties Link kopieren
Doreia, kan je mij het adres van Lamaatje sturen?
Alle reacties Link kopieren
Doreia, dank voor het toesturen van het adres. Lief van je.



Ook hiervandaan is een kaartje onderweg . Komt waarschijnlijk pas na het weekend aan, want tnt post is niet meer zo vlot met legen van de brievenbussen in het weekend helaas.

Dus , als er nog iets bij moet? Bolletje wol, leesvoer, ? Laat maar horen lamaatje.



Straks komen er hele pakketten in het ziekenhuis aan, dan weten ze helemaal niet meer wat ze zien daar
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
My way or the highway!
Wat fijn Lamaatje, al die kaarten!
Verdrietig bericht lama. En wat een power heeft het viva forum! Dat je maar flink moet glimlachen om iedere kaart die binnenkomt. Dat zegt zoveel over jou als persoon
Alle reacties Link kopieren
voor lama.
tsja.....
Doreia, wil je mij ook het adres sturen?



Lamaatje, nu ee virtuele knuffel en straks een kaartje. ..
Doreia, wil je mij ook het adres sturen?



Lamaatje, nu een virtuele knuffel en straks een kaartje. ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven