Uitgerekend tot 15 Maart 2015 - deel 2

30-06-2014 20:43 693 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn zwanger!

En uitgerekend in de eerste helft van maart 2015!



Nu met tabel!



Naam Leeftijd Ronde # Kindje Afspraak Geslacht Bijz.h. Uitgerekend Debster 36 2 2e Echo 15 juli, vk 30 juli jongen Al een dochter van 3,5 jaar 03-03-2015 Beau 31 2 1e Echo 30-7 Jongen 04-03-2015 Koemelk 24 3 1e echo 24 juli, week 8 jongen pcos, na een jaar zwanger! 3 rondes clomid 06-03-2015 Poppie 38 3 2e 5 december verloskundige jongen Miskraam jan/feb
Lieve dochter 2013 03-03-2015 Kippie 27 1 2e Echo en intakegesprek: 23 juli Verrassing prachtige zoon uit oktober 2012 01-03-2015 Jetje 31 4 2e verrassing 06-03-2015 Hamer 38 1e 5 december verloskundige verrassing Zwanger na IUI 05-03-2015 Selll 24 1 1e vk 23 juli jongen 04-03-2015 Tulipa 33 2 1e 3 juli kennis- making vk 01-03-2015 Janna Queen 33 1 2e 12 aug echo meisje 07-03-2015 River Chas 28 2 1e intake en echo 22 juli meisje 02-03-2015 Anna1983 31 1 2e Echo 29-7 twee jongens al een dochter van 2 jaar 14-03-2015? Sapphira 25 1e rondje 1e kindje 27 oktober de 20 weken echo! nog even geduld... 10-03-2015 Romorantin 28 1 2e Al een dochter uit 2011 begin maart 2015





Dikke voor Wiennie en Prulletje



Wil je meeschrijven, welkom! Stel je even voor . En wil je ook in de tabel? Stuur een berichtje naar me (en laat ook even weten dat je dat gedaan hebt, want ik krijg er geen melding van) en je krijgt de inloggegevens!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd poppie,kippie,sell en koemelk met jullie goede echo's!



@prulletje Hoe gaat het met je? Voel je je al wat anders? Nogmaals heel veel sterkte en succes!
Alle reacties Link kopieren
Prulletje wat erg voor je! Ik hoop dat je het snel kunt afsluiten en zsm weer zwanger bent!



Wij hebben dinsdag de eerste echo gehad, hartje klopte alles zag er goed uit. We zaten waarschijnlijk op 8weken en 2 dagen, maar met de 11 weken echo weten we meer. Na de echo voel ik me ineens veel beter, nog steeds heel weinig eetlust maar ik eet wel al beter.

Nu is het pas echt. )
Live Laugh Love
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd kippie, poppie, sell en chas met jullie goed echo! Wat bijzonder he om dat te mogen ervaren..

Ik kan eigenlijk echt al wel een klein mensje erin zien.. het hoofdje, het hartje.. de armpjes en beentjes en het bewoog.. zo bijzonder ♡ kan niet wachten tot de volgende echo. 12 augustus dan gelukkig niet meer in het ziekenhuis maar bij een verloskundige in de buurt



Wat naar poppie dat je je zo beroerd voelt! Ik voel me ook niet helemaal lekker.. maar gelukkig niet hoeven spugen. Sterkte



Ik heb dat ook sell! Ik snak naar frietjes en chippies.. dat helpt ook tegen mn misselijkheid. Maar goed is anders.. doe mn best niet teveel van te eten.. maar soms is het wel fijn om even niet misselijk te zijn.. net vers geperste sinaasappels gedronken.. mn maag maakt even een salto.. gedss.. wat voel ik me nu beroerd..



Veel liefs en fijn weekend!
you will be beautiful
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd chas!! Fijn al die goede echo's!
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijne berichten gelukkig. Gefeliciteerd met jullie mooie echo's!! Maar wat doen ze die bij jullie allemaal vroeg zeg. Hier is het standaard vanaf 10 weken. Bij een aantal van jullie is dat ivm medische redenen. Hoe zit dat bij de rest dan? Hebben jullie daar zelf om gevraagd of is dat bij jullie praktijk standaard?



Bij mijn vorige zwangerschap heb ik wel een vroege echo gehad maar dat was omdat ik daarvoor een miskraam had gehad.



I
Alle reacties Link kopieren
De verloskundigenpraktijk hier biedt dat standaard (service van de zaak) aan.



Dan heb je rond 8 weken intake en echo, en rond 10-11 weken de termijnecho.



Chas, gefeliciteerd met de goede echo!
Alle reacties Link kopieren
Spannend al die echo's!



Ik mag dinsdag. Hier in het ziekenhuis/verloskundepraktijk wordt de intake en eerste echo met 9 weken gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Bij de zwangerschap van zoon kreeg ik ook 'pas' m'n eerste echo bij 10 weken. Nu met 8 en 10 weken. Moet zeggen dat als ik geen bloedverlies had gehad, ik met 10 weken ook prima had gevonden. Al waren we natuurlijk wel heel benieuwd of het er goed uit zag.



Was de afgelopen dagen behoorlijk misselijk 's ochtends maar heb een goed werkende aanpak nu. Als ik wakker word moet ik zo snel mogelijk een volwaardig ontbijt eten. Dus niet eerst rustig wakker worden, half uur knuffelen met zoon en man in bed, douchen, aankleden, zoon wassen en aankleden en dán pas ontbijten. Voor alsnog krijg ik bijna elke dag (sinds een week) ontbijt op bed en is de misselijkheid maar zeer kortdurend/nihil aanwezig. Heel fijn! Al was man vanochtend vroeg sporten en moest ik het zelf regelen en toen stak het direct de kop op. Verder voel ik me kiplekker :-)



Hebben jullie het trouwens al aan mensen (familie, vrienden) verteld na de echo's?

Ik moet zeggen dat ik een beetje opzie tegen 1 vriendin die zelf in een (niet zo voorspoedig) ICSI traject zit. Vertel het sowieso pas na 12 weken maar kan er nu al tegen op zien
Alle reacties Link kopieren
@hamer Had je vandaag echo of morgen?
Alle reacties Link kopieren
Jetje, ik heb mij vergist in de datum van de tabel, maar de echo is vandaag 29 juli.
Alle reacties Link kopieren
Veel succes vandaag, Hamer! Ik hoop op een goede echo voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Succes hamer. Op naar een mooie echo.



Hoe is het hier verder met iedereen? Gaat alles voorspoedig tot nu toe. Zo weinig klachten als ik de vorige keer had, zo misselijk ben ik nu sinds een week. Pff, ik ken dat helemaal niet van de vorige keer. En dan de hele dag door. Hopelijk gaat het snel over.



Ik heb overigens wel aangegeven bij de verloskundige dat ik de combinatietest wilt doen. Lang over nagedacht, toch er maar voor gekozen. We zullen het zien over een paar weken.
Alle reacties Link kopieren
Net terug van een weekje vakantie en wat is er weer veel geschreven en gebeurt.

Allereerst @Prulletje, wat ontzettend verdrietig dat het toch nog mis bleek te zijn! Sterkte de komende tijd om dit te verwerken!



Ik las dat er hier en daar goede echo's tussen zaten dus gefeliciteerd allemaal! De eerste mijlpaal is behaald zeg maar.



Hier gaat het nog steeds 'goed'. Ik voel mij echter zo ontzettend beroerd de hele dag door. Zo moe, zo nergens zin in hebben en de hele dag zo misselijk. Ik hoef niet over te geven, maar misschien zou dat zelfs beter zijn als ik dat wel zou doen. Bleh de dagen duren hierdoor zo lang! Ik voel mij schuldig naar ons dochtertje toe, omdat ze mij eigenlijk echt teveel is. Het lukt mij moeilijk om er voor haar te zijn. Pfffff ik hoop zo dat ik mij snel beter ga voelen.



Wij hebben morgen ons intakegesprek met de verloskundige en maandag 11 aug. De termijnecho. Ook wij gaan voor de combinatietest. We zitten nog te twijfelen of we ook voor de nipt gaan (deze is met 11 weken ) en de combinatietest met 12 weken......wat is wijsheid?
Alle reacties Link kopieren
Oke, net de echo gehad. De vruchtzak was wel groter, maar het vruchtje nog hetzelfde, geen hartje, nog geen vorm van een kindje, niks. Morgen mag ik al voor de curettage. Lekker snel in elk geval. Ik krijg een arts die ik al eens eerder gezien heb. Verder nog allemaal gesprekken gehad met de anesthesie, verpleegkundigen e.d. en ze waren allemaal heel vriendelijk en meelevend en zeiden meteen dat het allemaal heel erg was en niet niks en veel emoties en dergelijke. Dat vond ik heel lief en heel netjes. Laten we hopen dat het morgen ook zo gaat.

Ik moet morgenochtend nuchter komen en dan is het even afwachten wanneer ik aan de beurt ben, want spoedgevallen gaan voor. Ik krijg narcose. Ik kon ook kiezen voor een ruggenprik maar dat raadde de anesthesiemedewerker me eigenlijk al meteen af. Maar narcose vind ik zelf prima. Vind het wel doodeng. Ik ben nooit ziek, heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen, nog nooit geopereerd, niks. Dus ik heb ze wel de hemd van het lijf gevraagd geloof ik, maar ze gaven overal vriendelijk antwoord op. Heb er wel een goed gevoel over. Kunnen we eindelijk hopelijk verder morgen.



Jullie succes allemaal en mooie baby's op de wereld zetten in maart he!
Alle reacties Link kopieren
Prulletje, ik mocht 's ochtends nuchter komen, in zoverre dat ik nog wel een droog beschuitje mocht eten en een kopje thee mocht drinken.

Maar goed, ik moest 's ochtends nog een heel stappenplan doorlopen wat jij inmiddels volgens mij al gehad hebt.



Ik was binnen een paar secondes nadat ze het gestart hadden, onder narcose. En als je weer wakker wordt, dan lig je op een verkoever/uitslaapkamer waar je ook gewoon goed in de gaten gehouden wordt en is het klaar. Ik denk dat je er goed aan doet om onder algehele narcose te gaan, je wilt verder van het hele gebeuren zelf denk ik fysiek niet veel meekrijgen (was voor mij overigens ook de eerste keer narcose toen).
Alle reacties Link kopieren
@hamer hoelaat heb jij echo? Ik mag om half 5, vind het wel spannend worden.



@Anna jij ook vandaag echo hè? Hoelaat mag jij of heb je hem al gehad?



Beide heel veel succes en tot horens hoop dat we alle 3 een mooie echo hebben
jetje83 wijzigde dit bericht op 29-07-2014 15:43
Reden: aangepast
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Spannend, drie echo's vandaag! Ik duim voor jullie! Laten jullie even weten hoe het was?
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Zijn jullie al aangekomen? ik zit nu al op de + 3 kilo, ik snap het niet word er niet goed van. En ben nu nog maar 9 weken. Alleen maar vermoeid en te veel eetlust. pfff



Verder gefeliciteerd voor iedereen met goede echo's.



@prulletje.. sterkte..hopelijk is het snel weer raak! ik duim voor je.
Alle reacties Link kopieren
Oef, kan me voorstellen dat je daarvan baalt sell! Misschien wat meer gaan bewegen en iets gezonder eten? Kan soms al veel uit maken!

Ik heb vorige week tijdens de intake op de Weegschaal gestaan (weeg me bijna nooit eigenlijk...) en was 64 kilo. Volgens mij wat ik dat voor en na de zwangerschap van zoon ook, dus gaat wel goed denk ik. Heb wel echt een opgezette buik! Gister zelfs alvast wat positiebroeken uit de kast gehaald..



Sterkte morgen prulletje!
Alle reacties Link kopieren
wij hebben een heel mooi hartje zien kloppen!



was zowel voor als het moment zelf even emotioneel. was even heel spannend. Maar nu heel blij



ben benieuwd naar de andere echo's



@beau jij mag morgen hè? heel veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Jeej! Gefeliciteerd met de goede echo Jetje! Geniet van deze heerlijke opluchting :-)
Alle reacties Link kopieren
Hi dames!

Jaaa wij mogen morgen! Ik ben nerveus!! Hoop dat alles goed is. Ik voel nog steeds weinig, buiten gevoelige borsten om, en dus twijfel ik steeds of het wel echt zo is. Haha. Gister toch nog maar een testje gekocht. En die was toch echt hartstikke positief. Ik hoop stiekem op een tweeling :D Dat lijkt me zo leuk!

En, mag het eigenlijk niet zeggen maar toch lichte voorkeur voor n meisje. Niet dat een jongetje niet gewenst is hoor maar kan me nu iets beter 'identificeren' met een meisje. Jo getje zal ik even moeten wennen, maar ook dat likt me spannend. Meer meiden een stiekeme voorkeur? :D



Jetje, fijn een goede echo! Waren jullie ook zo zenuwachtig?



Prul, sterkte morgen! Ik ben ook n keer onder narcose geweest en daar merk je niks van. Achteraf kan je wel wat slapjes zijn. Rustig aan en ik hoop dat je je snel weer bij ons, of een nieuw groepje kan aansluiten.



Hamer, echo goed gegaan?



Debster, wat vervelend dat je je zo naar voelt. Had je dat bij je 1e zwangerschap ook? Nog even en dan begin je aan 2e trimester. Dan wordt t beter zeggen ze.. Volhouden! En tot die tijd rustig aan!



Janna. Ik twijfel erg over het testen. Dacht eerst echt dat ik nipt wilde maar na de intake en wat meer uitleg neig ik toch meer naar de test bij 20 weken echo. Mijn verloskundige zei dat je dan toch vaak ook 'alles' ziet. Nadeel is alleen dan wel dat je al zo ver in je zwangerschap bent, mocht het niet goed zijn.. Twijfel, twijfel!

Nog maar is over lezen / nadenken.



Ik moet wel erg wennen aan alles. Las ik gister dat je geen salami mag. Oeps. Laatst nog gegeten. Stond laatst ook al met zalm op mn bord. Had het niet eens door totdat mn vriend me wel erg vreem aankeek. Ik ben gewoon niet zo thuis in die dingen. Iets beter opletten!

Mis wel sommige dingen.. Dropjes en biefstuk. En hou ook zo van sushiiii. Mijn verloskundige zei dat het wel mag als het vers is en niet vaccuumverpakt is geweest. Maar ja, hoe weet je dat nou in een restaurant. Kan moeilijk ff de keuken inlopen. Ach, ik neem wel wat andere dingetjes als we weer eens gaan! Tis nog maar 7 mnd :D



Nou succes of sterkte en ik laat morgen weten hoe het gegaan is !
Alle reacties Link kopieren
Vanavond de echo gehad en hier de schok van de eeuw, want bij de echo niet één maar twee kloppende hartjes.... Hadden we die even niet zien aankomen. Geen tweelingen in de familie, sowieso gedacht dat het deze ronde niet raak zou zijn, maar ook: een huis met maar drie slaapkamers, expliciet het idee om het bij twee kinderen te laten, en de hoop nog vlak voor mijn verlof een heel groot project voor werk af te ronden.

Man man man, wat zijn we geschrokken. Ws een twee-eiige tweeling. Nu 7w4d, beide baby's precies even groot, zag er allemaal goed uit, maar afwachten of ze het allebei ook goed blijven doen. Morgen op vakantie, daarna direct door naar gyn voor controles.
Alle reacties Link kopieren
Ik was ontzettend zenuwachtig beau. Mijn vriend waas wat rustiger. De ontlading dat het hartje klopt en ze ons feliciteerde was geweldig



Op Anna 2 hartjes! Dubbel gefeliciteerd kan me goed voorstellen dat het even schrikken is. Fijne vakantie!! En lekker genieten van jullie 2 wondertjes in wording



Prulletje heel veel sterkte morgen
jetje83 wijzigde dit bericht op 29-07-2014 22:05
Reden: aangepast
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wauw, wat een mooi nieuws Anna! Een dubbele felicitatie lijkt me op z'n plaats!

Kan me voorstellen dat jullie schrokken (denk dat heel veel mensen dat hebben), maar laat het allemaal maar bezinken en die twee kleine minimensjes groeien wel terwijl jullie de planning nog even nader onder de loep nemen :-) Komt vast goed!

Jeeej we hebben een topic tweeling!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven