Vlucht MH17 Amsterdam Kuala Lumpur deel 3

24-07-2014 21:04 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier komen wij vandaan,



Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur.





En hier praten wij verder over deze ramp.













Voor Star........















Vorige delen zijn hier te vinden;



Deel 1



Deel 2
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 25 juli 2014 @ 17:52:

[...]





Ik ook.Ik ook, ben er weer stil van.
Alle reacties Link kopieren
Speciaal voor Charlotte

http://www.telegraaf.nl/b ... Ode_aan_Timmermans__.html
Ode aan Frans Timmersmans
Alle reacties Link kopieren
Ik open een nieuw topic met een ander titel. Ben benieuwd naar de reacties.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
'VN-missie pas bij dreiging naar Oekraïne'



De resolutie over een gewapende VN-missie in Oost-Oekraïne zal pas worden ingediend als de situatie daar uit de hand dreigt te lopen. Nederland, Australië en Oekraïne houden de missie achter de hand als een 'plan B'. Zodra hulpverleners de komende dagen hun werk niet veilig kunnen doen, zal Australië namens de drie landen de resolutie indienen. Dat bevestigen diplomatieke bronnen binnen de Verenigde Naties. In de ontwerpresolutie staat dat de VN militairen en politie naar Oost-Oekraïne sturen om de rampplek te beveiligen. Om hoeveel VN-militairen en agenten het gaat, is niet duidelijk.

Rusland is een van de vijftien landen in de Veiligheidsraad en zou de missie kunnen blokkeren met een veto. Moskou is op de hoogte gesteld van de ontwerpresolutie en heeft aangegeven niet tegen het plan te zullen stemmen, zeggen de bronnen.

Vrijdagavond vertrekken de eerste ongewapende leden van de Koninklijke Marechaussee naar het gebied waar het vliegtuig van Malaysia Airlines op 17 juli neerstortte. Als de rebellen in het gebied niet meewerken aan het onderzoek van de Nederlandse afgevaardigden, of wanneer de veiligheid van de medewerkers in het gedrang komt, wordt de resolutie direct ingediend in New York. Nog dezelfde week zouden de militairen dan naar de plek van de ramp vertrekken.



nu.nl
Alle reacties Link kopieren
http://twitter.com/Wouter ... 92664810086338560/photo/1



Wil iemand m plakken?
Alle reacties Link kopieren
Geprobeerd maar weet het niet. Mooie foto
Alle reacties Link kopieren
quote:Phoolan schreef op 25 juli 2014 @ 18:48:

http://twitter.com/Wouter ... 92664810086338560/photo/1



Wil iemand m plakken?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Sensy. Hoe doe ik dat, plaatjes plakken?
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 25 juli 2014 @ 18:40:

Speciaal voor Charlotte

http://www.telegraaf.nl/b ... Ode_aan_Timmermans__.html
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Arme ouders nog totaal in de ontkenningsfase



http://www.ad.nl/ad/nl/31 ... eeft-nog.dhtml?show=react
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Massamoordenaar MH17 gezocht: Igor Girkin (44)



Kremlin volgens toonaangevende buitenlandse media ‘medeplichtig’ ZOETERMEER (ZH) – De verantwoordelijke voor het neerhalen van de MH17 is nu onweerlegbaar de 44-jarige Igor Girkin (zie foto) aka Igor Strelkov gebleken. Igor ’de Verschrikkelijke’ Girkin is de zelfbenoemde minister van defensie van de pro-Russische separatisten Republiek Donetsk in de Oekraïne en voormalige officier van het Russische leger, die in de leer is geweest bij Vladimir Poetins geheime militaire dienst GRU. Het is inmiddels ruim bekend dat Igor Girkin op zijn Facebook opgetogen schreef dat zijn heldhaftige strijders op zijn persoonlijk bevel een Oekraïense Antonov AN-26 hadden neergeschoten. Dit bleek echter achteraf de MH17. Helemaal kras is dat de Russische separatisten nu beweren dat ‘sommige passagiers van de neergehaalde MH17 al waren overleden’ voordat het toestel crashte. Volgens hen waren niet alle slachtoffers bebloed en zou het lijken alsof het bloed al lang was opgedroogd: “De doden die wij aantroffen op de crashsite waren dagen geleden al gestorven”, zo wordt Igor Girkin door de pro-Russische website Russkaya Vesna geciteerd. “Dit vliegtuig is bewust de grond in gevlogen om ons en het Kremlin zwart te maken. Oekraïners zijn overal toe in staat.” De rebellen voelen zich kennelijk door de morele en materiële steun van Rusland onaantastbaar. Hun beweringen dat bij de Boeing-ramp sprake is van een groot complot, gesmeed door Oekraïne en het westen, zet wereldwijd kwaad bloed. Terwijl Engelse, Australische en Amerikaanse politici de misdaad direct linken aan het Kremlin blijft dat in vooralsnog Nederland achterwege. Britse kranten spreken van ’Poetins raket’ en nabestaanden beschuldigen de Russische leider van moord op hun geliefden. beschuldigen de Russische leider van moord op hun geliefden.



Massamoordenaar MH17 gezocht: Igor Girkin (44) 2

Spionagediensten melden dat het betreffende Buk-luchtdoelraketsysteem waarmee de pro-Russische separatisten vlucht MH17 uit de lucht hebben geschoten, compleet met bijbehorend personeel terug naar Rusland is gebracht. Volgens Kees Homan, generaal-majoor der mariniers b.d. en verbonden aan Instituut Clingendael, bestaat het systeem uit minimaal een commandowagen, een radarwagen, een lanceervoertuig en reservelanceervoertuig dat alleen door speciaal daartoe getrainde militairen vier raketten kan afvuren met een snelheid van 3.000 kilometer per uur en een bereik van ruim 35 kilometer. Het Buk-luchtdoelraketsysteem kan doelen raken tot op 14.000 meter hoogte.



Voormalig Commandant der Strijdkrachten Dick Berlijn hekelt in de Telegraaf de houding van de Nederlandse overheid in dit drama: “Ik heb meer bewondering voor de felle bewoordingen van de Duitse en Australische regeringsleiders dan voor het ingetogen spreken van onze premier. Poetin en zeker dat zooitje ongeregeld in Oost-Oekraïne zijn alleen onder de indruk van macht en kracht. Dat signaal geeft Nederland nou niet bepaald af.”



In dezelfde krant stelt militair strafpleiter Michael Ruperti, reserveofficier bij de Koninklijke Landmacht, dat Amerikanen en Israëli’s bij het verlies van zo veel onderdanen onmiddellijk actie hadden ondernomen door de geheime diensten overuren te laten draaien en teams van special forces naar het gebied te sturen. Ondanks het risico van een internationaal schandaal. Hij adviseert: “Een team van het Korps Commandotroepen in het gebied droppen, die lui aanhouden en na een rendez-vous met een Chinook helikopter naar veilig gebied en, later, de Nederlandse rechtbank brengen. De Britse SAS, Amerikaanse Navy Seals en Israëlische special forces zouden het doen.”



De tijd zal leren of Vladimir Poetin zijn verantwoordelijkheid jegens de wereld neemt en de op 17 december 1970 te Moskou geboren Igor Vsevolodovich Girkin (Russisch : Игорь Всеволодович Гиркин), ook wel bekend als Igor Ivanovitsj Strelkov (Russisch : Игорь Иванович Стрелков) als verdachte uitlevert aan het Internationaal Gerechtshof in Den Haag. Misschien moeten we wel als Nederlandse burgers opstaan, geld inzamelen en een forse prijs op het hoofd van deze man zetten die zoveel leed in de Nederlandse samenleving en elders teweeg heeft gebracht…



Ik weet niet hoe en wat, maar ik wilde dit even delen.



http://www.camilleri.nl/2 ... 7-gezocht-igor-girkin-44/
Alle reacties Link kopieren
Stil



Welke woorden kun je geven,

aan onmacht, woede en het verdriet

Welke woorden kun je vinden

voor de achterblijvers. .



Ik vind die juiste woorden niet



Zonnige kiekjes, vrolijke verhalen:

Nu maar even niet

Nu alleen gedachten aan hen,

aan het onmenselijk verdriet



Met respect voor iedereen die meehielp:

Van minister tot chauffeur

Met gevoel voor waardigheid en ceremonie



Meevoelen in de stilte

In mijn hart huil ik met ze mee

Slechts een fractie van hun verdriet

Iets troostends wil ik zeggen,



Maar die juiste woorden vind ik niet. .



Dit is precies wat ik elke keer weer denk als ik zie hie de slachtoffers thuiskomen..
Alle reacties Link kopieren
quote:sistermoon schreef op 25 juli 2014 @ 19:17:

Stil



Welke woorden kun je geven,

aan onmacht, woede en het verdriet

Welke woorden kun je vinden

voor de achterblijvers. .



Ik vind die juiste woorden niet



Zonnige kiekjes, vrolijke verhalen:

Nu maar even niet

Nu alleen gedachten aan hen,

aan het onmenselijk verdriet



Met respect voor iedereen die meehielp:

Van minister tot chauffeur

Met gevoel voor waardigheid en ceremonie



Meevoelen in de stilte

In mijn hart huil ik met ze mee

Slechts een fractie van hun verdriet

Iets troostends wil ik zeggen,



Maar die juiste woorden vind ik niet. .



Dit is precies wat ik elke keer weer denk als ik zie hie de slachtoffers thuiskomen..Kippenvel
Alle reacties Link kopieren
quote:sistermoon schreef op 25 juli 2014 @ 19:17:

Stil



Welke woorden kun je geven,

aan onmacht, woede en het verdriet

Welke woorden kun je vinden

voor de achterblijvers. .



Ik vind die juiste woorden niet



Zonnige kiekjes, vrolijke verhalen:

Nu maar even niet

Nu alleen gedachten aan hen,

aan het onmenselijk verdriet



Met respect voor iedereen die meehielp:

Van minister tot chauffeur

Met gevoel voor waardigheid en ceremonie



Meevoelen in de stilte

In mijn hart huil ik met ze mee

Slechts een fractie van hun verdriet

Iets troostends wil ik zeggen,



Maar die juiste woorden vind ik niet. .



Dit is precies wat ik elke keer weer denk als ik zie hie de slachtoffers thuiskomen.. Mooi
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Mooi Sistermoon
De hercules vliegt vanavond weer terug naar Kharkov met de marechaussees aan boord, en dan toch morgen weer een vlucht met nog 38 kisten. Respect voor de dragers! Iedere dag al die kisten, moet hun toch ook aangrijpen, er komt geen eind aan lijkt het wel
quote:arwen1 schreef op 25 juli 2014 @ 19:16:

Massamoordenaar MH17 gezocht: Igor Girkin (44)





Ook wel bekend als "The Shooter".

Ik hoop van harte dat hij wordt opgepakt.

Zou mooi zijn als hij eveneens wordt berecht voor andere misdrijven die hij heeft begaan, inclusief oorlogsmisdaden gedurende de Servisch-Bosnische oorlog begin jaren '90.
Alle reacties Link kopieren
Een soort vicieuze deja-vu inderdaad
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop ook dat bij wordt opgepakt als hij het heeft gedaan.



Zo zeg! In rtl nieuws was een reportage van een man die het de crash onderzocht. En die komt met heftige conclusies!!
quote:Cadou schreef op 25 juli 2014 @ 19:39:

Respect voor de dragers!

+++



Respect voor ieder die zich inzet om deze missie goed te laten verlopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadou schreef op 25 juli 2014 @ 19:39:

De hercules vliegt vanavond weer terug naar Kharkov met de marechaussees aan boord, en dan toch morgen weer een vlucht met nog 38 kisten. Respect voor de dragers! Iedere dag al die kisten, moet hun toch ook aangrijpen, er komt geen eind aan lijkt het wel Is zo hoor in een ander topic geopend door Yas las ik een reactie van een forumster die iemand kent die drager is. Die persoon heeft het er zwaar mee vooral als het een lichte kist is
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:re.set schreef op 25 juli 2014 @ 19:53:

[...]



+++



Respect voor ieder die zich inzet om deze missie goed te laten verlopen.+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Hmm niet gelukt
Alle reacties Link kopieren
quote:re.set schreef op 25 juli 2014 @ 19:53:

[...]



+++



Respect voor ieder die zich inzet om deze missie goed te laten verlopen.+2

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven