Het grote topic voor alle kattenverhalen.

14-06-2014 22:04 2094 berichten
Een nieuw, vers topic voor alle belevenissen met katten! Deel hier de capriolen die je pluizige huisgenoot uithaalt (of uithalen, misschien heb je er wel meerdere ) en klets gezellig mee over deze mooie bijzondere dieren!



Stel hier eventueel je vragen over katten, schrijf over de gebeurtenissen van alledag en foto's van de beauties zijn ook altijd welkom
Wat een mooie verhalen hier weer en die tattoo van Clarence vind ik geweldig!

Is hij ook Clarence genoemd ivm met zijn ogen of is dat toeval?
quote:GrumpyCat1983 schreef op 13 juli 2014 @ 18:55:

Trouwens zitten jullie katten ook soms als halve zoutzakken op schoot?



Ulli doet een perfecte Al Bundy hier







Mijn Isa kon dat ook Vond het heerlijk als je haar als een klein kindje op schoot zette.

Ik kan daar zo geen foto van vinden maar die zat en lag er vaak vreemd bij.

Zelfs op de wc

Helaas heb ik haar 2 jaar geleden moeten laten inslapen.

Wat een zalig dier was zij



Lieve foto! Zo hangen ze er hier ook geregeld bij, met of zonder schoot in de buurt.



Ik denk dat Clarence inderdaad naar de schele leeuw is vernoemd door de medewerkers van het asiel.



Hier hebben ze trouwens weer wat nieuws hoor.... met opruimen van de zolder kwam ik dit IKEA poppenbedje tegen dus ik er een kattendekentje in gelegd. Vriend keek me aan alsof ik met 1 klap op stip binnen was gekomen in de Gestoordste Kattenvrouwtjes Top 100 maar tot mijn grote verbazing vinden ze het prachtig en vechten ze elkaar zowat de tent uit om wie er in mag liggen. Vandaag heeft Ryu zichtbaar gewonnen.







Dames, ik ga er voor 5 weken tussenuit. Namens van Purrrsie en Chippie een fijne vakantie voor alle poezels !
Zooo, 5 weken, dat is lekker!

Wat ga je doen?



Veel plezier!
Met de caravan rondtrekken, geen idee of we ook echt 5 weken weg zijn maar we hebben in ieder geval vakantie.

Dank je !
Wat een lieve foto's.

Isa prachtbeestje.

En Ryu heeft het goed voor elkaar. Past prima zo!



Ik heb net op een bedje op het balkon gelegen, maar poes vindt het wel erg warm. Dus voor hem staat de parasol op. Maarja, die wappert soms en dat is ENG!



Ik zal eens een fototoestel naast mijn bed leggen om vast te leggen hoe poes erbij ligt 's nachts. Volkomen relaxt, ongegeneerd en op ongeveer 1/3 van mijn helft van het bed. Vannacht ook weer: koppie op mijn linkerenkel, achterpootjes op mijn rechterbeen (ik lag natuurlijk allang weer wijdbeens omdat poes ertussen lag), volledig gestrekt en op zijn ruggetje. Zooooo heerlijk
Lekker hoor, Paper-clip. Geniet ervan!
Veel plezier op vakantie!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke foto's en verhalen allemaal weer. Mijn katten liggen op dit moment eigenlijk zelden in een mandje. Ze liggen liever op de vloer, lekker koel.

Ze zijn hier trouwens al de hele ochtend aan het spelen met een paar rietjes. Heerlijk om te zien dat ze zich zo kunnen vermaken net zoiets kleins.

Hier nog een foto van mijn monstertje.

Weet iemand of katten ook mollen vangen/eten ? Sinds de katten buiten komen hebben we al 3 dode mollen op het erf gevonden. De laatste mol lag vlak bij de plek waar de kat uit het gras kwam.
Alle reacties Link kopieren
Jazeker. Een van de eerste katten van mijn ouders had daar een trucje voor. Gaan zitten bij een uitgang en ze een voor een als ze naar buiten kwamen vangen . Die heeft dus een compleet gezin uitgemoord.
Ik heb ook weer een grappig en opmerkelijk verhaal.

Ik had drie katten, heb helaas een paar weken geleden er eentje best wel onverwacht in moeten laten slapen.

Daar heb ik veder wel vrede mee.



Ik heb dit vaker meegemaakt en weet uit ervaring dat als er eentje wegvalt de andere beestjes eerst een beetje in de war zijn maar dat ze ook wel opknappen van het feit dat ze meer ruimte hebben. (katten zijn tenslotte solitair)



Dat gaat hier echter wat sneller als dat ik verwacht had en heel gek, ik merk dat ze wat van zijn gedrag over gaan nemen.

Jeroentje (de kat die overleden is) die was altijd koning wakker maken. (heel fijn.) Dat heeft Kwebbeltje van hem over genomen.

Wel op haar eigen manier, maar toch.

En verder, en dat vond ik echt raar, Jeroentje die apporteerde dus. Ongeveer alles wat hij in zijn waffeltje mee kon slepen. (hij was ook kleptomanisch, het leukste is dat hij jaren geleden tijdens het WK uit een huis hier verder in de straat een grote oranje Wuppie had gejat. Daar kwam die toen trots de trap mee af, hihihi.)

En je gelooft het niet, van de week lag er twee x een speeltje in mijn slaapkamer. (dat deed Jeroentje altijd, die sleepte iedere nacht een speeltje naar mijn slaapkamer)



En verder gaat ze helemaal uit haar dak. Vanmorgen heeft ze het halve huis bij mekaar geschreeuwd omdat ze met een speelgoedje aan het klieren was en even later brak ze boven flink de boel af door een tijdje luid brullend heen en weer te racen .

Dat kan nog leuk worden...



Antiope: .
Alle reacties Link kopieren
Mijn eigen monster houdt niet van mollen, die kan hij niet vinden. Nee, hier heb ik een complete meerkoeten-gezin in de keuken (!!!!! ) gekregen als cadeautje, verspreid over 4 dagen. Vraag me niet hoe het beest aan meerkoeten komt, maar het waren er in ieder geval 4. 2 jongen, 2 met veren. Vooral die veren. Overal in de keuken. Ik heb daarna echt de keuken ontsmet. Elke keer.
Hier een kleine van 11 weken erbij sinds het weekend. We hadden al een kater van 5 jaar. Schreef al eerder over dat we het zouden gaan proberen.

Kater weet niet hoe hij het heeft. Eerste reactie op kleintje was blazen en dat heeft hij 2 dagen volgehouden. Kleintje vond hem wel interessant, ze kwam net uit een huis waar nog veel familie rondliep. Op de 3e dag besloot kater met blazen te stoppen want hoe bestaat het, kleintje bleef maar opduiken! En at en dronk zelfs uit zijn bakjes en ging op zijn wc!

Inmiddels wordt ze getolereerd, maar hij is duidelijk een plaatsje opgeschoven. Komt niet meer op het bed slapen want daar ligt ZIJ nu ook. En dan loopt ze hem ook nog overal achterna als hij zich laat zien. Gelukkig kan hij haar nog pesten door op de vensterbank en de kledingkast te gaan zitten, daar kan ze lekker (nog) niet bij.

Maar wat is het weer leuk, we zijn de hele tijd bezig met knuffelen, spelen en opvoeden Ik zit onder de krassen, dat dan weer wel
quote:bankje schreef op 25 juli 2014 @ 14:43:

Weet iemand of katten ook mollen vangen/eten ? Sinds de katten buiten komen hebben we al 3 dode mollen op het erf gevonden. De laatste mol lag vlak bij de plek waar de kat uit het gras kwam.

Yep.....



het bewijs!
Antiope: leuke katten heb jij!

Ja katten vangen wel mollen hoor.... ze hebben een jachtinstinkt.

Ze gaan echt niet denken 'mmm een mol, te lastig, doe maar niet'
Alle reacties Link kopieren
paper-clip, veel plezier op vakantie!



Poezenmans heeft vanavond lekker natvoer gehad en nu ligt hij tevreden met zijn buikje rond op de vensterbank voor het raam. Sinds we nieuwe raamfolie hebben kan hij lekker naar buiten kijken en dat vindt hij fijn.



Iedere ochtend als we wakker worden vinden we de kat aan het voeteneinde
Alle reacties Link kopieren
runningbaleys, leuk een kitten erbij!
quote:Splinter_ schreef op 25 juli 2014 @ 16:05:

[...]



Yep.....



het bewijs!







Dat is geen bewijs..dat is een poes die een mol een lekker toilet laat graven en er daarna fijn haar behoefte doet.
Oh ja. Lui beest

Maar hoedanook: ik heb echt medelijden met die mol
anoniem_172829 wijzigde dit bericht op 26-07-2014 00:02
Reden: verkeerde topic :-)
% gewijzigd
quote:Splinter_ schreef op 25 juli 2014 @ 23:32:

Oh ja. Lui beest

Maar hoedanook: ik heb echt medelijden met die mol Ja..wordt op z'n kop gepiest
Na al dat harde werken nog wel.... en nu is hij pissed







Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven