Uiteten Groningen

24-07-2014 04:57 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond ben ik in Groningen en ik ben op zoek naar een leuk restaurantje waar ik met drie meiden gezellig kan eten. Qua eten maat het niet uit (behalve een pizzeria) en is alles wel prima. Als het maar lekker is en vooral een leuk, knus restaurantje! Allemaal nog nooit of zelden in Groningen geweest, dus tips voor leuke uitgaansgelegenheden zijn ook welkom!
Alle reacties Link kopieren
quote:dalliance schreef op 24 juli 2014 @ 14:02:

het nieuwe pand van vindicat is onlangs verkozen tot het mooiste nieuwe gebouw van de stad groningen, dus zo ontevreden zal de gemiddelde stadjer er niet mee zijn. het pand is trouwens ook echt heel erg mooi geworden van binnen.



Dan ben ik geen gemiddelde stadjer

Ik vind het pand ook niet lelijk van buiten. Niet erg mooi,maar ook zeker niet lelijk.

Maar het heeft verder voor niemand meerwaarde, want wanneer kom je daar binnen dan, en om wat te doen? (straks)

Het is een studentenvereniging (en wat voor één) en daar kom je straks niet binnen als niet-lid zijnde.

Dus heeft verder geen nut voor andere stadjers.
quote:glitglam schreef op 24 juli 2014 @ 14:10:

[...]





Dan ben ik geen gemiddelde stadjer

Ik vind het pand ook niet lelijk van buiten. Niet erg mooi,maar ook zeker niet lelijk.

Maar het heeft verder voor niemand meerwaarde, want wanneer kom je daar binnen dan, en om wat te doen? (straks)

Het is een studentenvereniging (en wat voor één) en daar kom je straks niet binnen als niet-lid zijnde.

Dus heeft verder geen nut voor andere stadjers.Niet alles hoeft toch nut te hebben voor iedere stadjer? Er zitten genoeg kantoorpanden in de binnenstad waar je als gewone stadjer ook niet binnenkomt omdat je er niks te zoeken hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:kikkeranna schreef op 24 juli 2014 @ 15:18:

[...]





Niet alles hoeft toch nut te hebben voor iedere stadjer? Er zitten genoeg kantoorpanden in de binnenstad waar je als gewone stadjer ook niet binnenkomt omdat je er niks te zoeken hebt.



Dat klopt,op andere plekken in de binnenstrad,maar niet midden op de grote markt. maar die zitten bijna nooit op zo'n mooie centrale plek, met zo'n groot pand.

Ik heb het gewoon niet zo op de brallende-grote-bek hebbende vindicatters, én vind het dus zonde van de plek.

Dat zal wel beinvloed worden door mijn mening over 'de gemiddelde' vindicatter, ja.

(En ja, wel ervaring mee van eerder in het uitgaansleven, nooit zulke onbeschofte,debiele lui meegemaakt in de stad)

Ik had het overigens ook wel jammer gevonden als het een andere studentenvereniging was.

Maar ja, laat ik niet het topic van TO kapen, ze weet nu iig dat ze níet naar vindicat moet
Alle reacties Link kopieren
http://www.dumpert.nl/med ... /rellen_in_groningen.html



Hopelijk zit TO ergens gezellig te eten...
Ja man komt net thuis van de wedstrijd. Er mocht geen alcohol geschonken worden, dus alle Aberdeen supporters konden in de Poelestraat mooi indrinken en rellen daar. Hoop dat het er nog een beetje uitziet daar. gelukkig heeft Aberdeen gewonnen, anders was het hier nog lang onrustig.
quote:Doreia schreef op 24 juli 2014 @ 22:22:

Ja man komt net thuis van de wedstrijd. Er mocht geen alcohol geschonken worden, dus alle Aberdeen supporters konden in de Poelestraat mooi indrinken en rellen daar. Hoop dat het er nog een beetje uitziet daar. gelukkig heeft Aberdeen gewonnen, anders was het hier nog lang onrustig.

Oh man wat een ellende weer in de stad, veel Groningers die de onrusten veroorzaakten hoor! Kansloos...

Mensen die vanaf het Zuiderdiep wegvluchten voor de rellen, echt dat heeft toch helemaal niets met voetbal te maken
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn die 'stoere' Z-siders meestal

Kansloze figuren van dik in de 30, veelal met gezinnen, maar voor wie voetbal en rellen nog steeds op de eerste plaats staan.

En zichzelf dan ook nog interessant/stoer vinden.
Alle reacties Link kopieren
Heel erg bedankt voor de tips, heb alles wel gelezen, maar niet gereageerd..



O enne: we hebben gegeten bij Okami! Maar ik vind de stad Groningen echt heel leuk, zou er zelfs wel kunnen wonen en dat terwijl ik echt verliefd ben op Amsterdam! Trouwens toegegeven: ik dacht als ik aan Groningen dacht aan: boeren en provincialen met lelijke accenten. Maar er zijn best veel leukegrappigeknappemooie mensen en studenten. Niet dat ik snel mensen lelijk vind, maar ik had er toch een bepaald beeld bij. Komt misschien ook door de filmpjes van Rutger Castricum in die dorpjes daar, hahaha.



O en Doreia, hoewel ik je soms wat paniekerig vind, vind ik je wel echt een schatje hoor!



Ik ben aangeschoten.
Alle reacties Link kopieren
Mooi dat je het naar je zin hebt gehad. Sja, de dingen die jij opschrijft (boeren) dat vooroordelen hebben velen uit de 'randstad', en dat vind ik juist weer zo stom, alsof het 'echte leven' in het Noorden ophoudt ofzo..

Maar waar ben je allemaal geweest dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven