Zomerhaters en winterliefhebbers, verenigt u! (II)

04-09-2013 21:05 3032 berichten
Het topic waar het altijd rotweer is, volgens de heersende opinie dan.

Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.



Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:







Oh ja, en we komen van hier .



Veel winterplezier!
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-09-2013 21:29
Reden: Linkje gewijzigd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zo. Alle was is gedaan en alles is weer brandschoon! Heb geen plek meer over aan mijn wasrekken, alles hangt vol maar ik voel me wel voldaan. Blij dat ik het niet heb uitgesteld tot morgen, heb nu alle kleding en handdoeken heerlijk fris!



Nu ikzelf nog!
Alle reacties Link kopieren
Nou, wat heb ik lekker geslapen.... Niet dus! Het was vannacht wel lekker, maar dat komt ook omdat ik de ventilator dichtbij had staan.



P.S: ik ben in Deventer aan het logeren!!
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb lange mouwen aan

Een heel leuk grijs lang truitje, op een zwarte driekwartlegging

En ik zie er hartstikke leuk uit, al zeg ik het zelf! Vriend is ook blij aangezien ik al mijn oversized T-shirts van de afgelopen jaren heb Verbannen.



En natuurlijk ook weer de dagelijkse sport gedaan, ben ik daar weer lekker vanaf voor vandaag!



Veel plezier in Deventer nog sebastiaan1234!
Alle reacties Link kopieren
Het is grauw, grijs en donker en het regent

Buiten is het heerlijk en nu binnen ook, met het raam wagenwijd open en de ventilator aan. Van mij mag het de hele zomer zo blijven!
Alle reacties Link kopieren
Bedank, blue lagoon! Succes nog met het sporten.
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Oh maisjes, wat een weertje! Net lekker buiten koffie gedronken, en het was zo lekker koel dat we spontaan de schuur op hebben geruimd. Nu passen onze fietsen er weer in en raad 'ns wat? We hebben een oud koffiezetapparaat teruggevonden dat nog bleek te werken ook, dus nu hoeven we niet meer op te gieten . Waar zo'n lekkere koele dag al niet goed voor kan wezen .
Alle reacties Link kopieren
Dank je, Sebastiaan1234!



Lady-Voldemort, ja voor zomerbegrippen is het goed weer vandaag! En wat goed, nog productief geweest ook! Fijn dat de fietsen weer in de schuur passen en dat je je koffiezetapparaat hebt teruggevonden!



Hier ook een productieve dag, de woonkamer gedaan en wezen shoppen voor raamfolie. In de woonkamer hadden we het al maar in het washok hing nog van die gore vieze oude luxaflex. Die ligt nu in de container en er zit mooi raamfolie tegen de ramen aan. Ben erg tevreden!
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 24 juli 2014 @ 11:43:

Luna, mijn opmerking was inderdaad niet heel handig, maar ik bedoelde het niet negatief uiteraard. En hij maakt wel duidelijk hoe ik deze hitte ervaar bleh



Nou, ik was ook 1 van de reageerders en ook al bedoel je het niet negatief denk ik dat het goed is, als je eea een beetje in perspectief ziet. Ik kan niet oordelen over hoe vervelend het is als je last hebt van de warmte, maar kom op, last/ongemak van warmte kun je toch niet serieus gaan vergelijken met de dood van 298 mensen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Lekker he, dat frissere weer

Ik heb ook elk jaar weer dat kleding dilemma,....

Of dan heb ik net besloten om eens een keer iets heel zomers aan te doen is het weer slecht weer haha.



Maar ik lees ook dat mensen echt van grauw en donker houden, dat heb ik dan weer niet....

Ik houd wel van zon, maar dan wel frisser en eerder donker in de avonden.

Rond etenstijd mag het van mij donker zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:yesss schreef op 26 juli 2014 @ 00:18:

Maar ik lees ook dat mensen echt van grauw en donker houden, dat heb ik dan weer niet....



Haha, dat ben ik ten voeten uit!

I love grauw, grijs, guur en donker
Alle reacties Link kopieren
Blue, jij ook nog wakker? Ik ben momenteel dol op regen. Heb ik in de winter geen last van.
Alle reacties Link kopieren
Een keer was genoeg....
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 25 juli 2014 @ 21:35:

Oh maisjes, wat een weertje! Net lekker buiten koffie gedronken, en het was zo lekker koel dat we spontaan de schuur op hebben geruimd. Nu passen onze fietsen er weer in en raad 'ns wat? We hebben een oud koffiezetapparaat teruggevonden dat nog bleek te werken ook, dus nu hoeven we niet meer op te gieten . Waar zo'n lekkere koele dag al niet goed voor kan wezen .Wauw, goed bezig! Nu heb je een werkende OV-chipkaart èn een werkend koffiezetapparaat!




Het wordt nog veel mooier. De buren hebben ook al grote schoonmaak gehouden, en daar kwam een overtollige frituurpan uit die nu dus in mijn keukenkastje staat te prijken. En aangezien ik ruimte moest hebben voor mijn nieuwe aanwinst en het toch de hele middag stortregende heb ik het betreffende keukenkastje ook maar eens flink uitgemest, en ontdekt dat ik een hoeveelheid pasta bezit om drie horrorwinters mee te kunnen doorstaan .



De lucht is nu trouwens weer strakblauw, en het is uitermate plakkerig buiten om maar weer eens ontopic te geraken. Ik begin ook alweer te zweten, dus ik ben blij dat ik vandaag al zo veel gedaan heb dat ik nu lekker op mijn luie reet kan blijven zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik was vanmorgen heel aktief want............en vannacht voor het eerst sinds twee weken weer 7 uur achter elkaar geslapen én het was lekker fris en bewolkt.



Na 3x onweer met regen (joepie!!!) is het inmiddels al weer warm én vochtig!



Als ik naar de sauna had gewild dan was ik er wel heen gegaan
It's hip(ster) to be square!
Ik lees net dat het na het weekend wat afkoelt.

Wat gaat het snel, volgende week alweer augustus. Het wordt langzaamaan weer eerder donker.stapje voor stapje.

Maar augustus is meestal de warmste maand, ik ben aan het duimdraaien voor een koele augustusmaand.
Wat ik heel irritant vind is dat de algemene mening is dat je bij warm weer buiten moet zitten. En dat warm weer lekker weer betekent.

Zit je binnen als het dertig graden is: "wat, zit je binnen? En het is zulk lekker weer!"



Mag je mening zijn hoor. Maar ik zeg er ook niks van als ik met -10 wel naar buiten wil en een ander dán liever binnen zit.
Was er vandaag toevallig iemand in Amsterdam? Was het daar echt zulk rotweer?



(sorry dat ik inbreek op jullie topic, houd wel van warm weer, maar om hier nou een topic voor te openen...)
Alle reacties Link kopieren
Hier weer heel de dag heet en zonnig; wederom geen drup of zwarte wolk gezien. En oooh wat was die zon heet! Binnen is het nu 28 graden, niks lijkt echt te baten.



Vriend en ik hebben echter zojuist een airco gemaakt

3 grote flessen water 24 uur in de vriezer gehad en die staan nu (op een handdoek) voor de ventilator. Die blaast nu dus lekker 4,5 liter ijs-lucht de kamer in! Ben benieuwd..



Lekker dat het bij jullie wel wat beter wss lady V en Hipster! En ook nog eens een nieuwe voorraad aan apparatuur en pasta lekker!



En yesss.. Voor mij ook donker, guur, grauw en regenachtig graag. Zou het liefste echt nooit meer zon hebben!
Alle reacties Link kopieren
Onipaa, hier was het dus wel rotweer (windstil, zonnig en tropisch) maar ik woon niet in Amsterdam
quote:lammy schreef op 26 juli 2014 @ 20:11:

Ik lees net dat het na het weekend wat afkoelt.

Wat gaat het snel, volgende week alweer augustus. Het wordt langzaamaan weer eerder donker.stapje voor stapje.

Maar augustus is meestal de warmste maand, ik ben aan het duimdraaien voor een koele augustusmaand.Nou, vlak september ook niet uit hoor, qua warmte. En in oktober kan het ook nog helemaal mis zijn. Ik vestig mijn hoop meestal op half november. Het voordeel van die langere nachten is wel dat het 's nachts dan meestal beter afkoelt.
Alle reacties Link kopieren
lammy, dat is juli, 17,9 grafen en in augustus 17,5. ;-

Was echt topweer vandaag. Bewolkt in de ochtend en middag, een flinke bui in de middag en slechts wat schapewolken in de namiddag en avond. Verder een aangename temperatuur en ook nog eens normaal, maar in de avond voelde het een beetje warm aan. Maar hé, ik moet maar niet zeuren. Hou het maar zo!
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 juli 2014 @ 20:53:

[...]





Nou, vlak september ook niet uit hoor, qua warmte. En in oktober kan het ook nog helemaal mis zijn. Ik vestig mijn hoop meestal op half november. Het voordeel van die langere nachten is wel dat het 's nachts dan meestal beter afkoelt.



Helaas helemaal eens

Het is weer warm

Voelde me zo vies en smerig dat ik na het afhalen en opruimen van de schone en droge was nog maar een keer koud ben gaan douchen. En de wasmachine maar weer aangezet met alle vieze zweet-en plakspullen. Nu even relaxen met een ijskoude Spa Rood.
Alle reacties Link kopieren
quote:jen16 schreef op 26 juli 2014 @ 20:44:

En yesss.. Voor mij ook donker, guur, grauw en regenachtig graag. Zou het liefste echt nooit meer zon hebben!
Alle reacties Link kopieren
Was het echt zo warm bij jullie? Sterkte ermee.
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven