Niet ongesteld?

26-07-2014 00:45 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hooi

Ik zou dus deze week ongesteld moeten worden, donderdaf ongeveer maar ben het nog niet, ik maak me toch wel een beetje zorgen. Meestal heb ik voordat ik ongesteld wordt enorme rugpijn, de rede waarom ik aan de pil ben gegaan, en dat heb ik nu ook niet, alleen vandaag 2 keer een paar minuten. Verder heb ik niets gedaan waarvan je zwanger kan worden.

Ik ben de pil regelmatig vergeten 2 maanden geleden en ben daarom ook een maandje gestopt, zou het daardoor kunnen komen?
Wat denk je zelf?
Je hebt niets gedaan " waarvan je zwanger kan worden" ( is er meer dan 1 manier om zwanger te worden??).... Dat zal het dus wel niet zijn. Hormonen misschien een beetje in de war doordat je de pil regelmatig bent vergeten?

OF: pil regelmatig vergeten terwijl je toen wel iets hebt gedaan waardoor je zwanger kan worden....Ik zou toch maar even een test gaan halen!
Als je niets hebt gedaan waardoor je zwanger kunt worden dan neem ik aan dat je geen seks hebt gehad. In dat geval kun je niet zwanger zijn, dus dan is er niets aan de hand.
Maar als je de pil slikt is het geen 'echte' menstruatie.

Daar kan je lijkt me dus helemaal niet aan merken of je zwanger bent...

(tenzij je 20 pillen van de strip vergeten bent ...)
Met de pil heb je geen menstruatie en als je geen seks hebt gehad ben je niet zwanger. Dit komt door de pil.
Als je geen seks hebt gehad, dan heb je een onregelmatige cyclus. Want de ongesteldheid nav de stopweek van de pil is geen echte ongesteldheid. Je lijf is geen atoomklok die precies op uur en tijd zich aan de cyclus houdt.
Je bent net gestopt met de pil, dan kan het even duren voor alles weer normaal werkt.
Niet goed gelezen.
Alle reacties Link kopieren
gefeliciteerd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven