Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.



Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:ingelke_kepringelke schreef op 25 juli 2014 @ 04:52:

Ben ook nog wakker



Hopelijk lukt het een beetje met je werk.Heb je weer nachtdienst?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Gloeiende gloeiende gloeiende.



Ben ik naar een andere provider overgestapt omdat ik perse 24kitchen wilde hebben en 13street.



Grote bagger die provider Online en zodra het kan over 1.5 jaar ga ik er zeker weg.



Krijg ik net email dat ze 13estreet inruilen voor Fox. Gloeiende, wat moet ik met Fox?



Bah wat ben ik boos.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Het zit je ook niet mee met al die providers en kastjes hè?

Ben je alweer wezen fietsen? Jongste komt mijn fiets terugbrengen dan ga ik ook weer eens een poging wagen.



Ik heb de kaartjes van NS gehaald dus over twee weken vertrek ik weer naar Suup



Vanmiddag nog even naar de dokter geweest, mijn tas zit weer vol.

Verwijskaart longfunctieonderzoek, verwijskaart echo van de borsten en een verwijskaart voor de cardioloog en bloed geprikt. Een grote beurt zeg maar, kan geen kwaad.

En nu ga ik lekker even een uurtje plat op de bank.
MV, Als ze het aanbod veranderen, kun je misschien ook onder het contract uit?



Prada, succes.
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 25 juli 2014 @ 18:41:

Het zit je ook niet mee met al die providers en kastjes hè?

Ben je alweer wezen fietsen? Jongste komt mijn fiets terugbrengen dan ga ik ook weer eens een poging wagen.



Ik heb de kaartjes van NS gehaald dus over twee weken vertrek ik weer naar Suup



Vanmiddag nog even naar de dokter geweest, mijn tas zit weer vol.

Verwijskaart longfunctieonderzoek, verwijskaart echo van de borsten en een verwijskaart voor de cardioloog en bloed geprikt. Een grote beurt zeg maar, kan geen kwaad.

En nu ga ik lekker even een uurtje plat op de bank.



Jeetje meis, hoop dat alles goed is. Zijn die controles preventief of heb je echt klachten.



Lekker aftellen he naar Supie!!!





Ik ga volgende week fietsen. De fysio die ik 3x een uur pw heb is volgende week dicht vanwege vakantie dus dan rustig eens uitzoeken hoe de fietst werkt.



Vanavond mijn oude zeer oude fiets via MP verkocht. Die had ik nog van mijn ex gehad maar hij zag er niet meer uit zo beschadigd, ja niet door mij hoor maar had hem al zo gekregen.



Neem je je fiets mee naar Suup Praadje?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 25 juli 2014 @ 18:42:

MV, Als ze het aanbod veranderen, kun je misschien ook onder het contract uit?



Prada, succes.Ik ga ze maandag bellen om te kijken of het kan. Ik wil er geen 2 jaar meer aan vast zitten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Preventief MV. Alhoewel ik wel longklachten heb, maar volgende week longfunctietest.

Echo van de borsten omdat er in het verleden wat dingen zijn weggehaald (nog niet kwaadaardig). Teveel klierweefsel voor een mammo

Cardioloog op eigen verzoek omdat aan de kant van mijn moeder veel mensen met hartproblemen zijn overleden/geopereerd.

Bloedprikken om mijn cholesterol eens te meten.



Hoezee dat ik hier in BE woon, alles was op eigen verzoek, maar gelukkig heb ik een dokter die dan zegt, ah het kan geen kwaad hè.





Met het fietsen staat me bij dat je nooit alleen je rechter voorrem moet gebruiken want dan blokkeert hij alleen je voorwiel en kun je dus over de kop slaan. Altijd in combinatie met je linkerrem.
Trouwens wat Ikea zegt klopt volgens mij ook.



Ikea bedankt, maar het zal allemaal wel loslopen hoor, maar beter voorkomen dan genezen.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad nachtdienst MV.

Drukke bedoeling hier vannacht.



Hoop voor jullie dat jullie slapen in ieder geval.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jij ook.
Alle reacties Link kopieren
meisjes,



Wat een schattig plaatje Myv.

Ik ben zo blij dat het niet meer zo benauwd is. Heerlijke temperatuur vandaag. Hoop dat dit tot december zo blijft.
Alle reacties Link kopieren
He meiden, jullie zijn nog wel van de muziek dus misschien weten jullie het. Ik zit nu op rtl4 een geweldig (nou ja, weet het te waarderen ) concert te luisteren. Dus ik denk, ik google het op youtube en dan zet ik het in mijn map, zou het nog wel een keer willen luisteren of nog wat meerdere keren.



Maar het hele concert kan ik niet op Youtube vinden. Weten jullie nog waar ik kan kijken waar het te kopieeren is?



Dit is het programma; http://www.tvgids.nl/Ladies_Of_Soul/programma/16769764/



He Moosie, alles goed? Beter he dit weer!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:ingelke_kepringelke schreef op 26 juli 2014 @ 03:18:

Inderdaad nachtdienst MV.

Drukke bedoeling hier vannacht.



Hoop voor jullie dat jullie slapen in ieder geval.Heb je alleen maar nachtdiensten of ook wel eens dagdiensten?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
1 woord: koleremuggen



Ben een echte dierenvriend hoor! Maar deze beestjes stellen me vreselijk op de proef!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even de verjaardag gister van Floyd spammen met foto`s hier. Dus iedereen die niet zo gek is op katten, even hard scrollen
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
mamavk, dat zijn de enige dieren die je van mij dood mag meppen. Duiven zou ik wel eens een schop willen verkopen, maar dat doe ik niet.



Myv, leuk he dat concert van de souldiva's. Volgend jaar al twee maal uitverkocht.
Alle reacties Link kopieren
Souldiva's
Alle reacties Link kopieren
Gister werd Floyd dus 13 jaar.



Taartje gemaakt met dingen die hij lekker vindt, en het enige speeltje waar hij dagelijks mee speelt zijn die kado-linten die je bij de Appie of Ranzijn haalt.











De jarige mag als eerste beginnen maar Bo Ghi dacht fuckeduck, ik wil die ham hebben (met moeite kreeg ik het op het taartje want bij het maken bleef hij aan mijn arm trekken)

Dus Bo eerst weggejaagd;





Ze zijn die taartjes niet gewend dus eerst een hoop gepush dat ze er echt van mogen eten;













Gelukkig was er voor Bo nog wat ham over (hij had al een paar keer de ham stiekem gejat hoor, hij is zo slim.









Ja en dan het zielige, Kane heb ik geleerd dat hij alleen zijn dieetvoer voor zijn nieren/blaas mag hebben en dat eten vindt hij gelukkig nu lekkerder dan het voer van de andere. Maar nu vond ik dat hij wel even mocht meegenieten voor een keer. Helaas durfde of wilde hij het niet. Het lukte mij niet dat hij er iets van at. Heel even speelde hij met de lintjes. Dus toen maar zijn dieetvoer gegeven.



Hier spelend met de lintjes;





Nou dat was het weer. Volgens mij zie je de 13 niet zo goed op het voer maar ik had geen puf om mousse te maken en de cijfers erop te spuiten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik haal er een 1 en 3 uit hoor, op mijn telefoon!



Wat leuk zo een kattenverjaardag!
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 27 juli 2014 @ 01:30:

Souldiva's



Je bent een engeltje.



Het is muziek van `mijn` tijd. Die goede oude leuke tijd van uitgaan dus ja het deed mij wel wat het concert.



Dank je lieverd
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik lig in een tent wakker. Ben aan t kamperen. Alleen slapen is vaak een ramp dan. Moet na wc maar wil er niet uit. Grrrr haha
Ik ben net zo wakker als deze meneer over 3 seconden ook is grrrr



En die kattentaartjes echt hoe super schattig!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:bonuhbakkie schreef op 27 juli 2014 @ 02:06:

Ik lig in een tent wakker. Ben aan t kamperen. Alleen slapen is vaak een ramp dan. Moet na wc maar wil er niet uit. Grrrr haha



Oh kramperen ...... nee dat trekt mij niet hahahaha.



Ben je op vakantie in NL?



Grumpy, waarom ben jij nog wakker?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven