Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.



Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen



Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl



Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.



Met vriendelijke groet,



Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nou ja, die mocropiemelliefhebber komt hier al tijden af en toe een topic openen, en dat gaat wel vervelen ja. Wat dat betreft lijkt het me inderdaad handiger om, wat BGB al aangaf, er één topic voor open te laten staan, dat we dan met zijn allen gezellig kunnen negeren.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 juli 2014 @ 19:21:

Welke rgels worden er nou overtreden in dat Mocro cock topic? Het is geen spam. Er wordt niet gehengeld. Laat 1 zo'n topic staan, ipv elke keer weer dezelfde nonsens te laten verschijnen en dan weer te wissen.Ik zal het noooooooit meer staffen of melden
Alle reacties Link kopieren
Okee, ik ben blond en het is vroeg. Maar waar is (de mobiele versie van) het bantopic? Ik zie hem op Overig niet staan.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Ik kan hem ook nergens vinden, maar je kunt de link aanklikken in de OP van het napraattopic.
quote:may_ka schreef op 21 juli 2014 @ 07:50:

Okee, ik ben blond en het is vroeg. Maar waar is (de mobiele versie van) het bantopic? Ik zie hem op Overig niet staan.

Die stond vannacht ergens op pagina 3, in het blauw. Ze hebben hem blijkbaar niet sticky gemaakt en zakt dus vanwege het slotje steeds naar beneden.



Edit: sorry, onderaan pagina 2.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Het bantopic zakt idd steeds naar beneden omdat er een slotje op zit. Technisch is het helaas niet mogelijk om een topic zowel sticky te maken wanneer er een slotje op zit. Zowel in het CM-topic, als in dit topic en het terugkoppelingstopic staat een linkje naar het bantopic zodat hij toch makkelijk is te vinden.



met vriendelijke groet,



Junior
Alle reacties Link kopieren
Mag er dan ook een linkje naar de mobiele versie van het bantopic bij?
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:may_ka, 9 uur geleden

Mag er dan ook een linkje naar de mobiele versie van het bantopic bij?Je kunt toch gewoon op het linkje klikken in het eerste bericht hier?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik kan een topic niet vinden. Er was (in het weekend?) iemand die een lens in haar ogen had en naar de oogarts ging. Ik kijk er vast gigantisch overheen maar was benieuwd hoe het was afgelopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 21 juli 2014 @ 20:12:quote:may_ka, 9 uur geleden

Mag er dan ook een linkje naar de mobiele versie van het bantopic bij?Je kunt toch gewoon op het linkje klikken in het eerste bericht hier?





Die link opent niet de mobiele site.



May-ka, misschien de mods mailen?
Je bent zelf een theepot
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 21 juli 2014 @ 20:46:

Ik kan een topic niet vinden. Er was (in het weekend?) iemand die een lens in haar ogen had en naar de oogarts ging. Ik kijk er vast gigantisch overheen maar was benieuwd hoe het was afgelopen.Mss met lens en al verdwenen in het oog?
Alle reacties Link kopieren
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 21 juli 2014 @ 20:46:

Ik kan een topic niet vinden. Er was (in het weekend?) iemand die een lens in haar ogen had en naar de oogarts ging. Ik kijk er vast gigantisch overheen maar was benieuwd hoe het was afgelopen.





Google ipv de zoekfuntie



Lens
Je bent zelf een theepot
Dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Linkje naar de mobiele versie van het bantopic: http://mobiel.viva.nl/forum/list_messages/235701
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Helaas staat de forummer die ik graag een ban toe zou wensen er nog niet tussen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mijn best Himalaya!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb connecties.
Sorry Hima, ik ben in een brave bui de laatste tijd. De warmte he.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hálen het niet bij die forummer. Sorry!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:himalaya schreef op 24 juli 2014 @ 21:39:

Helaas staat de forummer die ik graag een ban toe zou wensen er nog niet tussen Volgens mij is een eervolle vermelding op het ban-topic toch wel noodzakelijk voor een zekere cult-status hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 25 juli 2014 @ 00:16:

[...]



Volgens mij is een eervolle vermelding op het ban-topic toch wel noodzakelijk voor een zekere cult-status hier.Want?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Sinds wanneer wordt alles onderlijnd...
Luister naar je hart, want dat klopt
Alle reacties Link kopieren
Zelfs m'n motto..

Wie heeft dit bedacht..ik vind het echt zwaar irritant..
Luister naar je hart, want dat klopt
Ik heb ook last van onderstreping.

Moeilijk te lezen verhalen worden zo helemaal onleesbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven