Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Lieve lama

Weet je nog? Toen je net begon met dit topic.. je had een klein doosje voor de knuffels en plaatjes. Inmiddels zijn het veel verhuisdozen geworden.

Ik forum mobiel vanaf mijn vakantie adres en kan geen plaatje voor je doosje ( ) plakken, maar bedenk er maar een stoere, grappige lama bij... ik leef met je mee!
Alle reacties Link kopieren
zoiets als dit
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Lieve Lama.



Je kent mij niet, maar ook ik ben vanaf het begin een stille meelezer.

Wat een ellende, zo ontzettend verdrietig.

Heel veel sterkte (ook voor je man en zoon) en net als zoveel andere: Ik denk aan je!



Veel liefs.
He lieve lama.



Ik was een dagje weg met de kinderen. Wil even lezen hoe het met je is gegaan vandaag en zie meteen al die virtuele knuffels. Meteen weet...das dus kleaute!



Lieve schat je bent een vechter, een lieverd een trotse moedige vrouw. Voor heel mensen ben je een prachtig voorbeeld! Je mag mega trots zijn op jezelf voor hoe je in het leven staat. Ik heb diep respect voor je.



Maar wat nu Lama? Lekker naar huis toe met wat fijne pillen, extra zorg thuis en je drumstel binnen hand bereik?



Mocht je nog even in het ziekenhuis blijven dan wil ik je ook graag een kaartje sturen. Je hoofd staat er misschien niet naar dus zou een van de andere dames mij het adres van Lama kunnen pb-en?



Dikke knuffel dapere dodo!
Alle reacties Link kopieren
Lieve lamaatje...



Ik ben een stille meelezer. en zo nu en dan log ik in. Maar hier ben ik stil van. Ik ken je niet alleen van wat je hier en elders op het forum schrijft. En ik lees je graag.. Tranen staan in mijn ogen en ik ken je niet eens in real life. Ik hoop dat je de pijn onder contole krijgt/ of een heel stuk minder! En dat je dierbaren in deze tijd als één persoon om je heen komen te staan.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
@Lientje

@Sandra



Als jullie onder mijn plaatje op het plusje drukken, kun je me een verzoekje sturen waarop ik kan antwoorden. Jullie hebben de instellingen zo staan dat berichtjes van mij niet (goed) aan zullen gaan komen. Bedankt alvast!
@Doreia dank je!



@lamaatje: er gaat een mooie kaart jouw kant op komen!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt lief Doreiaatje, dat je dit klusje even van me overneemt.

Maandag is er een gesprek met de transferzuster, dus ik neem aan woensdag naar huis.

En dan ga ik nu nog even aan mijn Turkse pijp lurken.
odi et amo
Ik wens je een rustige nacht, Lamaatje
Welterusten Lama
Lamaatje, het liep zo. Samen met Lionlilly, die nu op vakantie is, die heeft ook heel veel verzoeken gehad! Ik vind het zo leuk, ik hoef niet eens te 'leuren' met je adres
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 25 juli 2014 @ 22:27:

Lamaatje, het liep zo. Samen met Lionlilly, die nu op vakantie is, die heeft ook heel veel verzoeken gehad! Ik vind het zo leuk, ik hoef niet eens te 'leuren' met je adres Ja, ach sneu en juist bij haar liep het mis met het versturen van het adres. Gelukkig is alles nog goed gekomen.
odi et amo
Lieve lama, wachten op de post duurde me te lang dus ik heb een hele lieve vriendin en vp in jouw ziekenhuis bereidt gevonden je een kaartje te brengen.



Alle reacties Link kopieren
Lieve Lama,



Ik lees je al een geruime tijd. Hier en op andere topics.

Het enige dat ik je kan meegeven is wat woorden hier op het forum.

Lama, je raakt zoveel mensen. We kennen je niet eens, lezen je hier op het forum. Je straalt zoveel kracht uit, oprechtheid en levenslust. Je bent een grote inspiratie voor velen.

Bedankt dat je dat met ons deelt.
En dan weet je nu dus meteen dat die kaart van mij is :D



Slaap lekker lama! Mooie dromen toegewenst en een diepe slaap die hopelijk verkwikkend werkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ises schreef op 25 juli 2014 @ 23:07:

Lieve Lama,



Ik lees je al een geruime tijd. Hier en op andere topics.

Het enige dat ik je kan meegeven is wat woorden hier op het forum.

Lama, je raakt zoveel mensen. We kennen je niet eens, lezen je hier op het forum. Je straalt zoveel kracht uit, oprechtheid en levenslust. Je bent een grote inspiratie voor velen.

Bedankt dat je dat met ons deelt.

Ik ben er heel blij mee, maar deze reacties blijven mij verbazen.

Zoveel mensen die vroegtijdig sterven aan kanker en die moeten het er ook allemaal mee doen. Ik ben al blij dat ik geen kleinkinderen hoef te laten vragen waar oma nu is. dat lijkt me echt vreselijk. Ik zou steeds zitten janken als ik daar aan dacht.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Welterusten allemaal.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Welterusten lama!
Slaap lekker!
Alle reacties Link kopieren
quote:lamaatje schreef op 25 juli 2014 @ 23:19:

[...]



Ik ben er heel blij mee, maar deze reacties blijven mij verbazen.

Zoveel mensen die vroegtijdig sterven aan kanker en die moeten het er ook allemaal mee doen. Ik ben al blij dat ik geen kleinkinderen hoef te laten vragen waar oma nu is. dat lijkt me echt vreselijk. Ik zou steeds zitten janken als ik daar aan dacht.



Ik moet eigenlijk wel lachen om je reactie. Het relativeren dat je doet.



Er lezen en leven zoveel mensen met je mee, mensen die jij niet kent denken aan je, gewoon zomaar kom je in hun gedachten op. Geraakt door jouw verhaal, geraakt door jouw manier van leven, geraakt door de manier waarop je hiermee omgaat.

Gedachten, positieve wensen en kaartjes gaan naar je uit. Volgens mij ben je gewoon een geweldig iemand, waar zoveel kracht vanuit gaat. En dat is één van de redenen waarom velen van ons je het allerbeste toewensen en met je proberen mee te leven.



Hou je taai, ik wens je een rustige nacht toe en een diepe slaap.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk ben je nu in een diepe slaap!
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!
Lieve Lama, ik hoop dat je een goede nacht hebt.
Goedemorgen Lama.

Ik vroeg me wat af: nu jij een kamer alleen hebt, mag dan je man blijven slapen? Zo ongezellig, alleen wakker worden.



Turkse pijp:) Mooie draai geef je er weer aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:pip- schreef op 26 juli 2014 @ 05:41:

Goedemorgen Lama.

Ik vroeg me wat af: nu jij een kamer alleen hebt, mag dan je man blijven slapen? Zo ongezellig, alleen wakker worden.



Turkse pijp:) Mooie draai geef je er weer aan.Dat is nog een overblijfsel van de vorige opname. Toen lag er een vrouwtje naast me met COPD.
odi et amo
Goeiemorgen Lamaatje, hoe gaat het nu? Heb je kunnen slapen??



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven