Netflix de moeite waard?

24-07-2014 18:00 79 berichten
We hadden altijd film1 maar omdat we in het horizon pakket gratis myprime erbij kregen hebben we film1 opgezegd.



Maar myprime vind niemand hier thuis leuk, zijn oude films en series.



Dus we denken erover om dan Netflix te nemen? Het is een stuk goedkoper dan film1



Alleen vragen we ons af of het recente films zijn, of alleen oude films. We kunnen het een maand gratis proberen maar wil ook jullie ervaring horen.
Netflix werkt vanaf vrijwel ieder denkbaar platform
quote:momodoe schreef op 24 juli 2014 @ 19:41:

Welke alternatieven zijn dat?



Ik sluit de laptop aan op tv dus kan alles op normaal formaat kijken. Kinderen kijken ook wel films via de laptop maar is dan zonder ondertiteling en dat vind ik niet lekker ontspannen kijken.



Ik zie je bericht nu pas maar voor wat ik wil zien kan ik naast Netflix ook terecht bij hulu.com. Daarvoor heb je ook een VPN nodig want het is een US only site maar je kunt er gratis dingen kijken.



Ik heb ook een HDMI kabel liggen tussen mijn mac en tv.. maar ik zou het juist ook wel fijn vinden om eens niet mijn mac aan te hebben als ik iets stream van internet maar dat kan met Netflix US ook niet dus vandaar dat ik de meerwaarde niet zie aangezien ik het Nederlandse aanbod niet zo vind.
Alle reacties Link kopieren
Grimm hebben ze wel. Hbo series niet, daar moet je weer wat extra's voor hebben.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:momodoe schreef op 25 juli 2014 @ 21:13:

Zo te lezen zijn de meningen verdeelt, ik heb zojuist het aanbod gelezen, de films vond ik niet zo bijzonder, en de serie game of thrones en grimm hebben ze niet? Die vind ik juist zo leuk.



Maar we gaan straks in de vakantie een maandje proberen.



Ik lees trouwens dat de meesten van jullie appletv hebben? Is dat echt nodig of gewoon via de laptop.Hoeft niet, ik vind het gewoon fijn kijken, geen gedoe met laptops of zo.
quote:saaaaar81 schreef op 25 juli 2014 @ 23:46:

Grimm hebben ze wel. Hbo series niet, daar moet je weer wat extra's voor hebben.Grimm alleen seizoen 1 en 2 helaas
Alle reacties Link kopieren
Downloaden die handel
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben laatst een chromecast dongel gekocht, was 35 euro. We streamen nu draadloos naar de tv, ideaal. Dit kan via de ipad, mobieltjes, pc of laptop. We zijn met z'n vieren en hebben dus 4 accounts, kunnen tegelijkertijd kijken.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:tbl1966 schreef op zaterdag 26 juli 2014 00:25 Wij hebben laatst een chromecast dongel gekocht, was 35 euro. We streamen nu draadloos naar de tv, ideaal. Dit kan via de ipad, mobieltjes, pc of laptop. We zijn met z'n vieren en hebben dus 4 accounts, kunnen tegelijkertijd kijken.





Hoe werkt zoiets? Net als appletv?



Prijs is in ieder geval beter
Google is my frend



Die dongel lijkt me wel wat, daar ga ik me in verdiepen. Scheelt een hoop draden gedoe ;)
Hoop draden? 1 draadje tussen laptop en tv is niet veel. Als je al zo'n kabel hebt liggen is het zonde om 35 euro exta uit te geven vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik up even dit topic, want heb een vraag:

Ik zit ook te twijfelen om netflix te nemen, maar vraag me af: hoe krijg je het op je tv? Ik heb een smart-tv van Samsung, maar die is niet direct met internet verbonden (heb wel interactieve tv trouwens). Moet ik dan eerst zo'n dongle kopen en de tv met internet verbinden of kan het ook op een andere manier?
Alle reacties Link kopieren
Wij kijken via een spelcomputer die op internet is aangesloten. In de huiskamer via de Wii, zoon en dochter op hun kamers via de PlayStation. Werkt perfect.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk graag series. Netflix is daarvoor super. Via vpn kijk ik ook Netflix USA en uk. Nog meer keus. Recenter is popcorntime
Alle reacties Link kopieren
Onze Philips tv is ook niet draadloos. We hebben een soort USB dingetje (WiFi adapter ) en die zorgt ervoor dat ik internet heb op de tv
quote:momodoe schreef op 26 juli 2014 @ 07:31:

Google is my frend



;)Maar de vertaalmachine nog niet gevonden?
Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op 23 oktober 2014 @ 00:29:

Ik up even dit topic, want heb een vraag:

Ik zit ook te twijfelen om netflix te nemen, maar vraag me af: hoe krijg je het op je tv? Ik heb een smart-tv van Samsung, maar die is niet direct met internet verbonden (heb wel interactieve tv trouwens). Moet ik dan eerst zo'n dongle kopen en de tv met internet verbinden of kan het ook op een andere manier?





Je hebt een apparaat met aansluiting op internet nodig. Daar gebruik je netflix op, en die verbind je met de televisie. Dat kan een gewone computer zijn, een (htpc)mediapc, een laptop, een spelcomputer, of een tablet of mobieltje(wel smartphone).



Verbinden kan dan vervolgens met een fysiek kabeltje. Type afhankelijk van het soort apparaat wat je gebruikt. En de aansluitingsmogelijkheden van je televisie.



Of je drukt een chromecast dongle in de hdmi poort van de televisie. Dan kun je met een apparaat met wifi en met netflix geïnstalleerd contact leggen met de dongle, die de beelden naar je televisie stuurt.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Ik denk dat ik dan toch voor een dongle ga. Hoef ik mn laptop niet altijd in de buurt te hebben en kan ik sowieso ook de andere functies op mijn tv eens gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben eerst via de chromecast gekeken maar hebben later een smart tv gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk mbv popcorntime en chromecast. Is gratis en veel uitgebreider dan netflix
Alle reacties Link kopieren
Netflix is top. Inmiddels verslaafd aan de serie pretty little liars. Ook handig dat je je eigen lijst kan samen stellen, als je iets tegenkomt wat je later graag wilt bekijken. Wij kijken vanaf de PlayStation op de tv en via de iPad. Begreep idd ook dat popcorntime recentere films en series heeft.
Alle reacties Link kopieren
Popcorn is illegaal, Netflix niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind netflix heel fijn.

Leuke series en veel aanbod.
Leef met de dag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marjo41 schreef op 23 oktober 2014 @ 00:45:

Wij kijken via een spelcomputer die op internet is aangesloten. In de huiskamer via de Wii, zoon en dochter op hun kamers via de PlayStation. Werkt perfect.Ja wij kijken ook via de Wii, werkt perfect inderdaad
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
Voor diegenen die graag in nederland de amerikaanse netflix kijken, en in het buitenland de nederlandse: download de extensie hola better internet in chrome en zo kan je echt heel makkelijk je browser doen geloven dat je je ergens anders bevindt.



Ik vind het ook ideaal, en ook fijn dat het gewoon legaal is. Eigenlijk staan de meeste films en series die ik wil zien er wel tussen (meestal op de amerikaanse). Jammer alleen dat de meest recente seizoenen nog even op zich laten wachten, maar ach, dat zie ik dan wel weer een keer. Ben nu net begonnen met house of cards!



Oh en nog even over het account delen, het maakt niet uit of je 1, 10 of 1.000 kilometer van elkaar vandaan bent, met een account van 8 euro kun je maximaal met een scherm tegelijk kijken. Dus je kunt 's ochtends op je telefoon, 's middags op je laptop en 's avonds op je smart tv, zolang er maar een scherm tegelijk iets aan het afspelen is.



Ik deel bijvoorbeeld een account van 9 euro met mijn broertje, zo betalen wij elk maar 4.50, maar kunnen wij wel tegelijkertijd kijken. (het zal me namelijk niet gebeuren dat ik de volgende aflevering house of cards niet kan kijken doordat hij een of andere actiefilm aan heeft staan). Maar ik ken ook meiden die met zijn vieren een account van 2 schermen hebben, omdat ze de kans dat er meer dan twee aan het kijken zijn verwaarloosbaar achten.
Alle reacties Link kopieren
http://www.unblock-us.com



eerste week gratis, daarna ¤3,30 p/m. kun je alle regio's van netflix bekijken, nadat je dan de regio op die unblock-us website geselecteerd hebt.



zijn inmiddels al aardig wat regio's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven