Lijf & Lijn alle pijlers

Gezellig samen afvallen mét tabel

16-03-2013 14:06 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan de dames van Gezellig samen afvallen verder, nu met een tabel. Vrijdag is weegdag en dan wordt de tabel bijgewerkt.



We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!



Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!



NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
Alle reacties Link kopieren
*oeps*

Ik vond het al zo raar dat ik steeds zo goed op gewicht bleef de afgelopen weken, ondanks dat ik niets deed aan het afvallen. Nou...de weegschaal heeft besloten dat het nu eens tijd werd voor de waarheid; 95.6 gisteren

Tja, dat zat er in.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er echt helemaal uit ben als het gaat om goed eten. Ik had me heilig voorgenomen om deze week weer te beginnen maar er is niets van gekomen. En nu met de vakantie voor de deur; ook niet echt een goede stimulans. Mag ik van jullie allemaal even een virtuele schop onder de kont krijgen (als je in omgeving Utrecht woont mag je lijfelijk langs komen....)? Dank u!



hvm; gefeliciteerd!! Goed van je!

Ik herken zo wat je zegt over dat vrouwelijk voelen. Ik merk sinds ik kinderen heb dat ik ook vooral voor functionele kleding ga en al helemaal niet voor vrouwelijkheid. Dat heeft natuurlijk ook met gewicht te maken, Persoonlijk vind ik dat 'grote maten' kleding niet bepaald sexy is of onbetaalbaar. Dus weer een goede reden om weer fiks af te vallen!

Ik merk dat ik zelf heel veel kleren online koop. Kun je lekker thuis passen, geen gedoe en geen jengelende kinderen. Best handig!
Elk pondje gaat door het mondje!
Alle reacties Link kopieren
@ Margje; Ja online shoppen zou in mijn geval wel handig zijn. Maar soms mis ik het fysieke winkelen van vroeger ook wel eens hoor. Gewoon lekker de stad in om een beetje rond te kijken. Nouja, die tijd komt wel weer eens. Ik zal je trouwens bij deze even een schop uitdelen....



JE KAN HET!!!



Het valt wel mee, het is geen straf, maar een cadeau aan jezelf. Je wordt fitter, beweegt gemakkelijker. Je kunt leukere kleren krijgen! Rn nee, je hoeft jezelf niks te verbieden, gewoon minderen. En als je eens trek hebt, bedenk dan dat het ook trek uit gewoonte kan zijn. Na 20 minuutjes verdwijnt het gevoel soms ook weer als je wat anders gaat doen...



Hvm
Alle reacties Link kopieren
Woog gisteren 63,0!!

Ik had gisteren helaas geen tijd meer om te gaan lopen, maar vanochtend is het nog wel gelukt. Het was al wel heel warm, maar het ging best lekker. Heb een klein rondje gedaan van 4 kilometer en zat weer op de 10 km/h De spullen zitten nu in de was, want morgen ga ik op vakantie!

Ik ben nog wel een beetje bang voor het aankomen, maar ga echt proberen om het los te laten. Ik ga uit van 2-3 kilo er bij na de vakantie. Wil er ook van genieten en niet de hele tijd er over na willen denken. En af en toe nog wat hardlopen/wandelen, zodat ik weer wat beweging heb gehad!



@ HVM: kan me voorstellen dat je meer denkt aan praktische dingen dan aan mooie dingen. Met drie kinderen is het natuurlijk ook druk en is een jurkje niet altijd heel handig. Online shoppen is ook niet mijn ding, ik wil het graag passen (en vaak zijn de maten ook heel wisselend). Wat lief dat die mevrouw je even een hart onder de riem stak, lijkt me echt pittig met drie van die kleintjes (ik heb deze week op twee kinderen van een vriendin gepast en was blij dat zij na 2 uur weer thuis was, vond het leuk maar ook heel erg wennen ). En wat fijn dat er weer 2 kilo af is!!!

@ Tante_barb: lekker dat je weer tijd hebt om te gaan sporten. Hoe gaat het met je vriend en zijn polsen? Veel plezier dit weekend op je festival!

@ Margje: apart is dat hè, dat je dan een tijdje gelijk blijft en het dan ineens wel ziet op de weegschaal. Met de vakantie is het ook lastig om af te vallen natuurlijk, de hele structuur is weg. Ik hoop wel dat je de spirit weer te pakken krijgt. Helaas kan ik niet langskomen, maar bij deze een hele grote SCHOP en aanmoediging :cheer2:!



Ik ga verder met het inpakken van mijn tas Ik hoop op vakantie een paar keer te kunnen lopen, zodat ik na de vakantie de trainingen zo weer op kan pakken! Fijne zomer dames en tot over 4 weken
Alle reacties Link kopieren
Wow Sneeuwwitje, 4 weken op vakantie! Wat moeten we al die tijd zonder je?

Heerlijk zeg! Heb even niet teruggelezen waar je heen gaat, maar geniet ervan! Over 4 weken zal je vast de tabel flink moeten aanpassen. Een hele fijne vakantie gewenst!



@ Iedereen; We gaan ervoor om Sneeuwitje over 4 weken flink versteld te doen staan!



@ Margje; Hoe oud zijn jouw kinderen? Die van mij zijn bijna 4, 2 en net geboren.



Hvm
Alle reacties Link kopieren
We gaan naar Canada, gaan daar rondreizen. De koffers zijn gepakt en alles past er in, heb zelfs nog ruimte over Heb er echt super veel zin in!



@HVM: goed idee om mij vertsteld te laten staan. Ik hoop echt dat ik hele lage cijfers in de tabel kan invullen als ik terug kom. Dus zet hem op meiden!!!!
Alle reacties Link kopieren
Wow Sneeuwwitje! 63 kilo. Heel erg netjes..... Ik ben jaloers. Ook omdat je naar Canada gaat. Gaaf daar volgens mij. Veel plezier. En die ruimte in de koffer komt natuurlijk door de kleinere maten kleren Heb je wel je hardloopkleren mee? Hopelijk kom je niet teveel aan. En kom je wel aan, dan weet je dat het er ook weer af kan.



@hvm en Sneeuwwitje; dank voor de schoppen onder mijn kont. Vandaag moet het maar weer gaan gebeuren. Toch nog maar even een kilo scoren voordat we op vakantie gaan



@hvm; mijn kinderen zijn bijna 3 jaar (jongen) en 7 maanden (meisje). Volop in de luiers dus. Hoewel we flink bezig zijn om de oudste er uit te krijgen. Er zit schot in de zaak maar echt zindelijk is hij voorlopig nog niet.



@hier; vandaag dus maar weer eens begonnen met gezond eten. Heb er geen zin in maar het moet wel.

Het eten staat me sowieso een beetje tegen de laatste dagen. Ik heb namelijk vanaf zaterdag een vreselijk, vieze, bittere smaak in mijn mond, vooral als ik wat eet of drink. Ben eens gaan googelen en het blijkt dat dit kan komen door pijnboompitten. En laat ik die nu donderdagavond hebben gegeten tijdens een etentje met collega's. Verder geen reden om aan te nemen dat er een andere oorzaak is, dus....Het gaat over maar kan wel twee weken duren. Jippie



Wat betreft dat online winkelen; ik mis het gewone winkelen van vroeger ook wel hoor. Merk dat dat stukken minder is geworden sinds ikzelf maar ook mijn vriendinnen kinderen hebben. Als het eens twee keer per jaar gebeurt is het veel.

Als ik online kleren koop, bestel ik gewoon meerdere maten en stuur ik terug wat niet past. Bevalt me goed. Retourneren is bijna altijd gratis. Je betaalt alleen de verzendkosten. Maar ja, als je in de stad bent, ga je meestal wat drinken en dat kost ook geld.
Elk pondje gaat door het mondje!
Alle reacties Link kopieren
Op deze rare ochtend toch op de weegschaal gestaan. Het resultaat; 94,6. Toch weer een halve kilo minder. Het gaat allemaal goed komen.



Met jullie allemaal ook alles goed?



Hvm
Alle reacties Link kopieren
Hier ben ik weer! Gewicht nog steeds 84 heel druk geweest afgelopen weken en ben t forum gewoon een beetje vergeten. Eten ging redelijk goed maar niet veel bewogen. Vorige week donderdag mijn schouder en elleboog verdraaid in de sportschool en nu echt wel een hoop pijn :( het is nu al wel iets beter maar nog verre van geweldig. .
Alle reacties Link kopieren
Waar kiespijn al niet goed voor is.... De weegschaal gaf gisterochtend 101.2 aan... Super blij!! Hopen dat het zo blijft of nog lager wordt in ieder geval...

Veel gewerkt deze week dus niet veel tijd om hier langs te komen en om te sporten.. Alleen maandag 23km gefietst en 5,5km gewandeld, verder eigenlijk niets..Maar door het drukke schema ook niet veel tijd gehad om te eten.. En dat loont blijkbaar!!

Fijne vakantie voor iedereen die nu vakantie heeft.. Ik heb in september nog een weekje,maar verder niet want er zijn al heel wat vakantie uren gaan zitten in de herstelperiodes van mijn vriend.. Onze uren lopen van 1oktober-30 september en de eerste operatie was vorig jaar half oktober, toen eentje in maart, eentje in april en de laatste vorige maand, dus niet veel uren meer over om vakantie te nemen..

Maakt ook niet uit, volgend jaar in de herkansing.. Gezondheid is toch het belangrijkste...

Kleding shoppen deed ik voorheen ook online (toen woog ik nog zo'n 120kg) en ik ging vooral voor comfortabel, want inderdaad grote maten, elegant/sexy en betaalbaar gaan absoluut niet samen.. Nu ben ik weer helemaal happy dat ik weer in een normale XL of XXL pas... Kan ik gewoon weer in de leuke rekken snuffelen..

Iedereen suk6 met de hitte en verder afvallen..



Fijn weekend!!
Yolo!!
Alle reacties Link kopieren
Hier is de vakantie begonnen, vandaar mijn afwezigheid.

Ik ben er weer over een paar weken!

Geniet allemaal van het mooie weer (ondanks alle vreselijks dat er gebeurt momenteel
Elk pondje gaat door het mondje!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, daar was ik weer. Wat een rare week was afgelopen week. Heb naar mijn zin iets teveel gesnoept. Moet ik de komende week toch even extra op letten. We hebben het hier nu ontzettend druk want volgende week krijgen we als het goed is de sleutel van ons nieuwe huis. Joepie! Ik heb alleen een ontzettende hekel aan verhuizen en alle rompslomp erom heen. En dan lopen er ook nog tig andere afspraken er doorheen. Ik heb telkens het gevoel dat ik achter alle feiten aanhobbel. Ook een ontzettend 'gevecht' gehad met de internetprovider, omdat die op het nieuwe adres geen internet kunnen leveren. Nou, probeer maar eens van je contract af te komen als dat nog lang niet afgelopen is....pfffff...maar het is gelukt. Zonder extra kosten ook nog. Maar goed, het kost wel moeite. Anyway, ik raak helemaal offtopic, de weegschaal was wel redelijk vriendelijk vandaag; 93,7 Dat valt toch weer allezins mee!



@Sandra; wat vervelend dat je je blesseerd hebt. Hopelijk gaat het gauw weer beter! En de moed erin houden!



@Tante Barb; Kijk, daar word je blij van! Nog even en je hebt nog maar 2 cijfers voor de komma. Dat vond ik de vorige keer zo'n enorme kick! Ging wel 10 x op de weegschaal!



@Margje; Een fijne vakantie gewenst, en tot over een paar weken!



Hvm
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Hele blije Sandra hier. Ik weeg nu 83,1! Ik heb zo lang op dat plateau van 'ergens in de 84 gezeten. Ik werd er helemaal gek van. Ontbijt was niet mijn sterkste punt (1boterham als ik hem al helemaal op kreeg...) Dit heb ik nu veranderd. Ik eet low-fat Griekse yoghurt met cruesli (merk: Tim's) zonder toegevoegde zooi en met fruit (bramen, bosbessen, kiwi, waar ik zin in heb). Het gaat super goed. Het smaakt lekker, ik krijg het met gemak weg, heb meer energie, hongergevoel begint niet al een uur na mijn ontbijt en mijn gewicht gaat weer omlaag!



Straks weg voor een familieweekend maar eerlijk gezegd maak ik mij niet zoveel zorgen over heten.



Fijn weekend allemaal en fijne vakantie als je nog weg gaat!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Wel gewogen gisteren maar geen tijd gehad om ff in te loggen hier.. Druk aan het werk en daarna geen puf meer om hier ff langs te komen..



[b101.1][/b]op de teller gisteren, dus we gaan de goede kant op.. Ondanks het feit dat ik niet veel tijd en puf heb op het moment om te sporten toch nog steeds een beetje gewicht er af..



Nu nog op zoek naar iets om te sporten bij slecht weer, want tja aangezien ik in huis niet heel veel ruimte heb kan ik binnen niet touwtje springen en hoelahoepen.



Dus iemand een low budget idee om binnen wat te kunnen sporten?? Zat zelf te denken om zo'n soort yoga matje te kopen om binnen wat buikspieroefeningen enz te kunnen doen.. Ook met het oog op de naderende herfst als het meer gaat regenen enz dat ik dan niet makkelijk meer buiten kan sporten.. Misschien ook nog iets van kleine gewichtjes om arm en pols spieren te kunnen trainen.. Iemand een idee waar ik dit voor een leuk prijsje kan aanschaffen?



@hvm gefeliciteerd met het nieuwe huis en inderdaad altijd een hele boel rompslomp zoiets



@sandra hier ook een moeilijke ontbijter, maar geloof dat ik jou tip ook maar eens ga proberen...misschien werkt het voor mij ook..



Voor iedereen die vakantie heeft een fijne vakantie en voor de rest ook een fijne week weer natuurlijk.. Suk6 met afvallen.. Hoop volgende week geen 3 maar 2 cijfertjes op mijn weegschaal te zien!!
Yolo!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal. Tussendoor weer een berichtje van mij. Ik merk dat ik laks begin te worden, dus vanaf nu ga ik alles weer heel precies opschrijven. Anders ga ik denken; Ach, dat ene koekje geeft niet. Nou dat geeft wel! Ik moet het snoepen gewoon voor in de avond bewaren, als ik weet hoeveel calorieen ik van die dag nog over heb. Het helpt mij enorm door alles inzichtelijk te maken.



@tante Barb; goedkope gewichtjes haal je in de supermarkt. Namelijk; halve liter waterflesjes. Als je armspieren al wat steviger worsen, kun je overstappen op grotere flessen en het mooie is dat je helemaal naar je eigen behoefte het gewicht kunt bepalen en dat ze later niet in de weg blijven liggen



Groetjes en succes,



Hvm
Alle reacties Link kopieren
Ondanks mijn laksheid aan het begin van de week, heeft hetcstrakke regime van alles opschrijven en echt calorieën tellen gelukkig toch geholpen. De weegschaal meldde vanmorgen; 93,2Dat is weliswaar minder dan gehoopt, maar toch weer een halve kilo eraf.



Succes iedereen.



Groetjes Hvm
Alle reacties Link kopieren
@hvm dank je voor de tip deed dit inderdaad al zo..Heb gisteren enkel/polsgewichten gekocht bij Kruidvat in de opruiming, nu nog maar 3 euro dus valt ook nog wel mee.. En als ik dan zwaarder wil gaan er weer flesjes water bij totdat ik weer ergens tegen een koopje aan loop..



Van de weegschaal werd ik iets minder happy vandaag, wel gesport zondag en woensdag nog een halve ochtend en middag gewandeld, maar helaas 101.6 dus toch weer wat er bij..



Misschien ook inderdaad maar eens opschrijven wat ik allemaal eet, kijken of dat ook voor mij helpt....



Fijne week weer iedereen..
Yolo!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Hier gaat het de laatste week erg goed. Het kan natuurlijk ook aan de drukte liggen, maar het opschrijven helpt ook. De weegschaal was vriendelijk! 91,8 was het resultaat. Nou op naar de getallen in de 80.



Groetjes Hvm
Alle reacties Link kopieren
@hvm... heb het idee dat wij de enigen nog zijn die niet op vakantie zijn en dus hier aanwezig.. Goed bezig jij trouwens!!



Hier ook niet ontevreden... [b100.8][/b] vanmorgen op de teller...

Deze week ook nog in de opruiming bij Kruidvat een fitnessmatje gekocht dus heb nu ook een slecht weer voorziening om te sporten.. Dan kan er binnenshuis aan de buikspieren gewerkt worden..En bij droog weer natuurlijk gewoon lekker naar buiten..



Fijne vakantie weer voor iedereen die nu vakantie heeft en suk6 verder met afvallen voor allemaal!!



Goed weekend!
Yolo!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er weer meiden! We hebben echt een super vakantie gehad en de tijd is voorbij gevlogen. Het was echt genieten, ook qua eten Dat wordt wel even afkicken hoor. Maar het is ook wel weer lekker om gezond te gaan eten en weer te gaan sporten. Hardlopen is er maar een paar keer van gekomen. Hadden er soms gewoon geen tijd voor (en dan gaan de leuke dingen natuurlijk voor) en soms kon het niet op die plek (drukke weg of heel steil). Dus vanmiddag ga ik weer een rondje lopen.

Schade van die 4 weken is 3,5 kilo, was vanochtend 66,5. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het er weer af is Ik merk in ieder geval wel dat ik mezelf met een paar kilo lichter prettiger voel (vooral rondom mijn buik), dus ik ben gemotiveerd om weer wat strakker te worden!
Alle reacties Link kopieren
Heb net de tabel even bijgewerkt!

@ HVM: netjes hoor al zoveel kilo's kwijt. Fijn dat het opschrijven helpt.

@ Tante_barb: jij gaat ook goed zeg. En bijna onder de 100!!
Alle reacties Link kopieren
En ik ben ook weer terug van vakantie!

Totaal niet op mijn eten gelet in de vakantie, veel uit eten geweest enzo maar de weegschaal viel gelukkig mee vanochtend; 95,1. Ik had zwaarder verwacht. Over het geheel zit er wel weer een stijgende lijn in mijn gewicht dus ik moet nodig weer aan de slag. Gelukkig ben ik van mijn maagpijn af dus dat is geen excuus meer. Wel een excuus zijn een bult verjaardagen de komende weken. Tja...we zullen gaan zien.

Ik heb aan mijn beide zwangerschappen fiks wat bekkenpijn overgehouden. Dat had ik redelijk onder controle maar dat is nu weer terug Vermoed dat dat komt door het vele lopen dat we in de vakantie hebben gedaan. Hardlopen zal dus wel nooit mijn ding gaan worden. Gelukkig ga ik binnenkort meer op fietsafstand van thuis werken dus kan ik weer meer gaan fietsen!



HVM; goed bezig!

Sneeuwwitje; weer een kleine uitdaging voor jou maar dat je weer meer gaat hardlopen zal ongetwijfeld je gewicht omlaag brengen.

Tante-barb; ook goed bezig! Inderdaad een yogamatje en wat gewichtjes. En lekker veel op de fiets, is dat wat voor jou?
Elk pondje gaat door het mondje!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik heb het een beetje af laten weten de afgelopen weken ivm vakantie en nog wat andere dingen. Excuses daarvoor en zonder het te melden (eigenlijk niks voor mij). Ik zag dat ik nog in de tabel sta, dus mag ik weer/nog meedoen?



Ik begrijp dat er 2 meiden terug zijn die een baby'tje hebben gekregen? Gefeliciteerd met de kleine! Gaat het allemaal goed?



Jullie gaan allemaal goed zie ik. Ik sta er een beetje raar tussen met die halve kilo😭😭😭. Dus ik moet in de actie! Ik ga van de week eerst een nieuwe weegschaal kopen. En dan geef ik mijn gewicht weer door. Ik heb geen idee of ik aangekomen ben of niet. Ik loop nog steeds 2 x per week 5 km hard, en probeer thuis af en toe 30 day shred te doen. Maar mijn probleem is en blijft echt SNAAIEN IN DE AVOND! Ik word echt niet goed van mezelf op dat vlak. Dus vanavond ga ik het negeren en andere dingen doen. Want ik heb op alle vlakken mega-discipline, maar op dit vlak.... Argghhhhh!



Fijne dag nog meiden!



Suus
Alle reacties Link kopieren
Ik had zaterdag toch nog wel last van een jetlag, dus zondag een rondje hardgelopen. Jammer altijd dat je conditie zo snel weg is. Nu dus weer rustig opbouwen. Zondag een rondje van 3 kilometer gelopen en vanmiddag 4 kilometer. Tussendoor nog wel gewandeld. Hopelijk volgende week weer lopen zonder wandelen tussendoor. Over 4 weken heb ik een 5 kilometer wedstrijdje, dus dan wil ik wel een goede tijd neerzetten.

Het is fijn om weer gezond te eten, ik voel nu al weer dat het effect heeft op mijn lichaam. Dan heb je meteen een beloning ervoor.



@ Suus: natuurlijk mag je hier nog meeschrijven. Is de nieuwe weegschaal al in huis? Je bent goed bezig qua bewegen!! Snaaien 's avonds is echt zo moeilijk inderdaad, het is een stukje gewenning en het is lastig om dat er uit te krijgen. Niet in huis hebben is het beste middel...

@ Margje: wat vervelend dat je bekkenpijn weer terug is. Kun je daar ook oefeningen voor doen of moet je voornamelijk rustig aan doen? Fijn dat je binnenkort weer op de fiets naar je werk kunt, dan heb je elke dag meteen beweging gehad.



Morgen heb ik een rustdag (voel mijn benen nu al behoorlijk) en dan donderdag weer lopen.
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies!!

Sneeuwitje; 85 kilo op de nieuwe weegschaal. Rustdagen met het hardlopen zijn wel belangrijk he? Dat zegt mijn vriend ook altijd.



Margje; waar was je heen op vakantie? En vervelend van die bekkenpijn. Hoe oud zijn je kinderen? Heb je iets van fysio ofzo? Of sporten onder begeleiding?



Tante barb; ik heb, net als Margje, ook een yogamatje met gewichtjes van 1 en van 2 kilo. Ik doe dan gewoon vanaf YouTube 30 day shred. Ik doe dat nu bv al de afgelopen 3 dagen; is makkelijk met kleine kids, en je kunt het doen wanneer je wilt. Het duurt incl warming up en cooling down nog geen 30 minuutjes, maar best intensief. Ik zweet daarmee meer dan met het hardlopen 😀.



HVM: jij gaat super zeg! Is het opschrijven van wat je eet een soort stok achter de deur?



Nou meiden; vanavond sushi gegeten, dus niet erg low-calorie. Net wel weer 30 day shred gedaan en verder niets gesnoept de hele dag. Om de avond een beetje door te komen ga ik zo de bijkeuken effe opruimen. Houd met uit de voorraadkast! Wat is ook alweer de weegdag?



Fijne avond ladies!!!
Alle reacties Link kopieren
@ Sneeuwwitje; jammer dat de conditie zo snel achteruit gaat. Rustig weer opbouwen!

@Suus; welkom terug!

@Suus En Sneeuwwitje; mijn kinderen zijn 8 maanden en 3 jaar oud. Bij beide zwangerschappen last van de bekken gehad. Niet dat ik met krukken moest lopen ofzo maar wel veel rug- en bekkenpijn. Ik heb fysio gehad en sport (nog steeds) onder begeleiding. Voor de vakantie merkte ik dat het weer erger werd en tijdens de vakantie is het behoorlijk erger geworden. We zaten aan de Belgische kust. Ons vakantiepark was net buiten de plaats waar we zaten en daar gingen we steeds lopend naar toe omdat de auto te onpraktisch was. Dat was iedere keer 20 minuten heen en 20 minuten terug lopen, achter een kinderwagen (en dat zeker zo'n 10 keer gedaan + overige wandelingen). Daarnaast veel geploeterd door het mulle zand van het strand. Dus....

Heb komende dinsdag weer een afspraak bij de fysio, heb de indruk dat er een zenuw bekneld zit of iets want heb ook veel last van tintelingen in bepaalde houdingen. We zullen zien. Op zich vind ik de pijn wel meevallen maar ik vind rug- en bekkenklachten altijd zo vermoeiend
Elk pondje gaat door het mondje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven