Gezondheid alle pijlers

Al ruim 2.5 week extreme hoofdpijn onderzoeken gehad.

24-07-2014 21:47 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal , mijn vriend heeft sinds 2,5 week extreme hoofdpijn, in het begin moest hij er ook enorm bij braken wat lijkt op migraine .

Hij is 2x opgenomen geweest in het ziekenhuis en heeft een ct scan en ruggenmerg punctie gehad waarop niks te zien was. Helaas heeft hij nog steeds die hoofdpijn inclusief nu ook duizeligheid en oorsuizen. De hoofdpijn is dus nog geen minuut weggeweest en heeft er klachten bijgekregen . Wij willen heel graag naar een ander ziekenhuis maar dat gaat niet zo simpel aangezien de wachttijden gemiddeld 8 weken zijn, volgende week kunnen wij op vrijdag terugkomen maar de neuroloog had al tegen ons gezegd dat hij niks meer voor ons kan doen. Mijn mening is dat het niet normaal is dat een man van 33 met zo'n pijn moet rondlopen waar geen pijnstillers tegen werken. Hebben jullie dit een keer meegemaakt? Of tips? Dank jullie wel! Liefs van een wanhopige meid.
Alle reacties Link kopieren
Weggehaald, want dubbel
dagdromer1986 wijzigde dit bericht op 25-07-2014 19:05
Reden: dubbel
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucky_Birdie schreef op 25 juli 2014 @ 07:45:

Meniere is duizeligheid, geen hoofdpijn.



Ik zag dat er verschillende hoofdpijn poli's zijn, is dat misschien een idee?



Vervelend to, hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben!Officieel is hoofdpijn inderdaad geen symptoom van meniere, maar het schijnt soms wel voor te komen bij patiënten. Voor zover ik het weet En de oorsuizingen en duizeligheid heeft hij ook. Kunnen nog vele andere dingen zijn natuurlijk! Inderdaad, hopelijk komt er snel duidelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Een lekkend gaatje na een lumbaalpunctie kan inderdaad, maar vaak merk je dan verschil in de heftigheid van de hoofdpijn bij zitten en liggen (ivm toe-of afname van de liquirdruk).
Alle reacties Link kopieren
quote:christine023 schreef op 25 juli 2014 @ 09:30:

Hallo fallak,



Is je vriend toevallig bij een tandarts geweest waarbij hij een verdoving(articaine) toegediend heeft gekregen? Mijn vriendinnetje heeft dezelfde symptomen die jij beschrijft. Bij haar is het allemaal begonnen na het tandartsbezoek. Ziekenhuizen en de tandarts vereniging hebben hier geen oplossing voor maar mijn vriendinnetje is na 1,5 jaar nog steeds niet geholpen.Nee is hij niet, wel hebben we een grote verbouwing achter de rug.
Alle reacties Link kopieren
quote:I.amsterdam schreef op 25 juli 2014 @ 23:44:

Een lekkend gaatje na een lumbaalpunctie kan inderdaad, maar vaak merk je dan verschil in de heftigheid van de hoofdpijn bij zitten en liggen (ivm toe-of afname van de liquirdruk).Helaas heeft hij dat ook niet dat zou bijna mooi geweest zijn, het is constant aanwezig.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte voor jou en je vriend. Ik ga geen suggestie doen,hoop dat er gewoon scans gemaakt worden en je vriend geholpen kan worden. Ik heb zelf chronische lyme dus weet helaas hoe het is.
Alle reacties Link kopieren
Wat erg zeg. Klinkt raar maar blijf veel water drinken en magnesium tabletten ,natuurlijke vd de tuinen, nemen, tot hij goed geholpen wordt. Ik zelf zou ook erbij voor een alternatief therapeut gaan, bv accupuntuur, behandeling vd meridiaanbanen. Zelf nm ook ernstige klachten gehad waar de reguliere zorg niets mee kon en uiteindelijk ervan verlost door natuurgeneeskundige huisarts.

Beterschap!
Alle reacties Link kopieren
Grote verbouwing achter de rug..........

Neem van mij aan dat het spannings hoofdpijn is.

Zou maar eens een rust gevend pilletje aan de

dokter vragen.

Zelf heb ik als er spanning is geweest,weken

verschrikkelijke hoofdpijn en overgeven.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het nu, TO?
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
Zijn zijn ogen ook gecontroleerd?

Ik heb een paar maanden geleden ook weken vreselijke hoofdpijn gehad. Mijn huisarts kon ook niets vinden.

Nu bleek dat mijn contactlens sterkte veranderd was, moest nu minder sterk zijn.

Zodra ik de juiste sterkte had, was mijn hoofdpijn ook weg.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Laat weten hoe het verder verloopt.
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk...
Alle reacties Link kopieren
Hoi fallak hoe is het nu met je vriend. En wat hebben ze nog gedaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:mallebeppie schreef op 24 juli 2014 @ 22:47:

Misschien slaat mijn antwoord nergens op, maar ik lees dat hij een ruggenmergpunctie heeft gehad.



Als het gaatje van deze punctie niet goed heelt, kan de patient flinke hoofdpijn krijgen, omdat er dan liquor(hersenvocht) weg lekt.



Hij had natuurlijk al hoofdpijn VOOR de punctie. Maar is er ook naar gekeken of dit misschien de hoofdpijn in stand houdt?
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



Het heeft nog ruim 4 weken geduurd, hij had inderdaad een lek door zijn ruggeprik dit was te zien op de mri en hij had zijn gruis van zijn oor in de verkeerde buis en daar wordt je enorm beroerd van.

Excuus dat ik niet eerder wat heb laten horen!
Wat fijn dat je nog wel een update komt geven. En heel fijn dat het opgelost is, want hier wordt je gillend gek van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven