Verliefd op collega

25-07-2014 21:48 39 berichten
Oh help, ik weet niet meer wat ik moet doen. Sinds een aantal maanden vind ik een collega leuk. De laatste weken merk ik dat ik hem steeds leuker ga vinden. Kan me niet goed concentreren op mijn werk en ben constant bezig met of hij in de buurt is.



Ik vind het lastig om te peilen of het wederzijds is...

Het lastige is dat het om een collega gaat. Normaal gesproken had ik gewoon een berichtje gestuurd om eens wat te gaan drinken. Alleen een afwijzing zou het werk erg ongemakkelijk maken.



We zitten overigens op dezelfde afdeling en werken regelmatig samen. Typische vrouwenafdeling, momenten alleen zijn er weinig tot nooit.



Wat te doen?!
Hij werkt zelfs niet op vrijdag!

Maakt het wel leuker om naar het werk te gaan op maandag overigens.
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 25 juli 2014 @ 23:55:

Mijn man begon met het delen van zijn M&M's. Pas veel later kwam ik er achter dat hij helemaal niet van chocola houdt, maar wist dat ik er gek op was dus haalde hij zakjes uit de automaat en legde die dan open op zijn bureau. Zo lokte hij mij. wat superlief!!!
Alle reacties Link kopieren
Tinkebel, in gesprek blijven met die man.

Ontdek of jullie gemeenschappelijke interesses delen.

Mijn vrouw en ik hielden toevallig van dezelfde band.

Dan is samen naar een concert gaan zo geregeld.



Kortom, wees nieuwsgierig!

Ontdek wie hij en is en waar hij van houd.

Haak op gemeenschappelijkheid aan.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:simone789 schreef op 26 juli 2014 @ 08:40:

[...]





wat superlief!!! Ja he? En ik had echt niets door!
En, heel simpel, nee heb je, ja kun je krijgen. Als je niets doet is hij straks weg en heb je spijt dat je er niks mee gedaan hebt.
Alle reacties Link kopieren
nou tinkebell, dat wordt dus uitvinden of de heer in kwestie een zwak heeft voor bepaald snoepgoed - en zet als een van de eerste stappen een lokdoosje op je bureau



zorg dat er een leuk gezellig, flirterig contact ontstaat, dan heb je een goede basis om een verdere move te maken. als je meer over m weet kun je ook beter inschatten wat hij leuk vindt voor te doen op een eerste date - is ie gek op koffie? laat er nou net in de buurt een supergoede koffietent zijn geopend met echte barista's :-)



succes!
Iedereen bedankt voor de tips!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al tien jaar samen met mijn collega, incl 2 kids!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen Go for it.

Hij is niet getrouwd ofzoow toch.

Wat houdt je tegen? werk en prive gescheiden houden is wel een must vind ik maar dat is alleen tijdens je werk van toepassing. En na werktijd ben je gewoon een vrouw van vlees en bloed en hij een man.

Ik was een tijdje geleden ook verliefd op een collega. ik durfde het hem niet te zeggen, maar ik heb het hem laten zien door een beetje te lief te doen zeg maar. Uiteindelijk werd het niks. Maar later werkte ik er niet meer. en toen spraken we elkaar weer en toen vertelde hij me ook verliefd op mij te zijn geweest. De timing was voor ons gewoom very off. Houd je eigen geluk in de hand.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in een vergelijkbare situatie.

We zijn soort van collega's. Hij werkt waar ik studeer. Eerst heb ik hem geholpen met zijn studie. Tijdens dat jaar hebben we veel gemaild en dat was altijd leuk. Grapje hier, smiley daar.

Het jaar erna ging hij mij begeleiden bij mijn studie. De mails werden zakelijker. Logisch ook.

Het één op één contact was altijd gezellig en duurde steevast langer dan gepland. Gewoon door de gezelligheid. Bij het gedag zeggen kwam hij altijd weer met een dingetje....en weer een dingetje tot ik echt weg moest rennen.



En nu is mijn diploma bijna binnen en heb ik hem gemaild met een verzonnen vraag. Zijn antwoord (als altijd binnen 10 minuten, al is het vrijdagavond) eindigde hij met: "jij ook een fijne vakantie of nog hard aan het werk?"

Omdat ik steeds denk......hij bedoelt er niets mee ben ik er weer niet op in gegaan........



Eigenlijk wil ik hier gewoon horen: "Ja hoor, als hij dat mailt vindt hij je leuk....."

Als ik de reacties op dit topic lees dan is het advies gewoon: mee uit vragen. Maar ja, een ietsebietsie beetje zekerheid van te voren is wel fijn. Want waarom vraagt hij mij dan niet.





Grrrr, TO laat je het weten????
quote:apestaartje30 schreef op 26 juli 2014 @ 20:40:

Eigenlijk wil ik hier gewoon horen: "Ja hoor, als hij dat mailt vindt hij je leuk....."

Heel herkenbaar! Of hands on advies, 'doe dit, dan gebeurt dit', haha.



Ik vrees dat het bij mij een maandenklus wordt, als ik eerst een band met 'm moet opbouwen.

Vandaag stond op de planning om te vragen naar vakantieplannen, maar erg drukke dag, dus dat kwam er niet van.
Alle reacties Link kopieren
bij degene die het wel gelukt is een fijne liefdesrelatie met een collega te krijgen: hoe lang duurde het hele traject?



en vroeg hij jullie uiteindelijk mee uit of moest de vrouw de man vragen ?
mijn vriend was ook mijn collega, ik heb er werk van gemaakt toen ik wist dat ik het bedrijf ging verlaten. het was wel een goedzak met een plaat voor z'n hoofd hoor, ik moest na enkele maanden 'iets drinken' uiteindelijk op z'n schoot klimmen om 'm iets duidelijk te maken... (hij dacht dat ik tegen iedereen zo aardig deed)
Alle reacties Link kopieren
quote:laurabb schreef op 28 juli 2014 @ 22:09:

mijn vriend was ook mijn collega, ik heb er werk van gemaakt toen ik wist dat ik het bedrijf ging verlaten. het was wel een goedzak met een plaat voor z'n hoofd hoor, ik moest na enkele maanden 'iets drinken' uiteindelijk op z'n schoot klimmen om 'm iets duidelijk te maken... (hij dacht dat ik tegen iedereen zo aardig deed)leuk!! en hoe lang hebben jullie nu iets?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven