****Bar Too Much 208****

09-02-2014 12:24 1402 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook kunnen doen, heb van een aantal buren de sleutel.

Maar ben bang dat wij daar veel te eerlijk voor zijn Mir.

Alhoewel.........ik druk bij een buurman wel eens een paar dropjes achterover
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 24 juli 2014 @ 19:00:

Ik zou het ook kunnen doen, heb van een aantal buren de sleutel.

Maar ben bang dat wij daar veel te eerlijk voor zijn Mir.

Alhoewel.........ik druk bij een buurman wel eens een paar dropjes achterover

Ja, heel erg.

Ik ben niet zozeer te eerlijk alswel te bang dat ik door de mand val.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
We zijn met z'n allen wel een stelletje huis- en beestenoppassers hè?

Wij hebben even een verkeerde berekening gemaakt over oppassen van ons ADHD leenhondje, waardoor we nu in het tijdelijke bezit zijn van 3 honden, onze eigen klein Dotje, dan de grote bruine lobbes van onze buurtjes en sinds vanmiddag dus ook van kleine ADHD-keeshondje en alles blijft tot zondag over een week........ pfffffff......
Alle reacties Link kopieren
Wat een drukte Wies. Als je even wilt vluchten kom je maar een portje bij ons in de tuin drinken.
Alle reacties Link kopieren
Kijk Wies, Jo en ik verzorgen al die beesten in hun eigen huis, zodat we thuis tot rust kunnen komen.

Zie je waar het fout gaat bij jou?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 25 juli 2014 @ 08:50:

Kijk Wies, Jo en ik verzorgen al die beesten in hun eigen huis, zodat we thuis tot rust kunnen komen.

Zie je waar het fout gaat bij jou?







Ben blij dat ik vanmiddag een tijdje weg ben. Ik krijg pijn in mijn hoofd van de herrie van de stratenmakers.
Alle reacties Link kopieren
Och Mir, jullie zijn zooooooooveel intelligenter dan ik, ik laat me altijd weer van alles in huis duwen en errruuuuug, dat ik het vind
Alle reacties Link kopieren
quote:wiesje123 schreef op 25 juli 2014 @ 11:46:

Och Mir, jullie zijn zooooooooveel intelligenter dan ik, ik laat me altijd weer van alles in huis duwen en errruuuuug, dat ik het vind Die twee katten die hier al sinds november logeren negeer ik maar even.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.



Wat een gezelligheid weer bij onze buren. Kan me niet herinneren dat mijn kinderen de hele dag zo hard krijsten.



Koffie.
Alle reacties Link kopieren
Pfffffffffffffffft Jo, irritant om daar wakker van te worden.



Drukke dag vandaag: buren helpen verhuizen en de ziekenhuis-buurvrouw ophalen, want ze mag naar huis.

Ik voel mij een goede buur.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Dat ben je ook



Ik ga me ook maar weer eens als een goede buur gedragen. Wel grappig, zo gauw ik buiten kom word ik heel enthousiast begroet door een paar poezen, die heel hard voor me uit draven naar hun eigen huis. Moet nog uitkijken dat ik mijn nek niet breek.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, wat een nattigheid buiten.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen, ziet er nog een beetje sombertjes uit hier, hoop, dat het straks een klein beetje vriendelijker wordt.

Heb een lunchafspraak in de stad en hoop eigenlijk op buiten smikkelen...... tralala......
Alle reacties Link kopieren
Hier een ochtend koffie in het zonnetje en dan als een kip zonder kop rondrennen. Ben halverwege de vakantie voorbereidingen (=bergen zooi) en krijg logees. Onhandige timing, maar wel gezellig en goed om FF een paar dagen rustig aan te doen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.



Vandaag maar weer naar mijn favoriete winkel, ben er deze maand nog niet geweest, dus hoogste tijd.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Dan werd het inderdaad de hoogste tijd. Ik ben deze maand al 3 keer geweest dus ik mag 2 maanden overslaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in de tuin mijn eten te laten zakken.



Ben je goed geslaagd bij Ikea Mir?
Alle reacties Link kopieren
Jo, ik ben ontzettend goed geslaagd bij Ikea: koffie (zie bewijs op FB), broodje kaas en een dienblaadje van 2 euro.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Cool

Ik ga binnenkort weer eens met je mee, kunnen we samen aan de koffie. Is toch gratis.



Wij hebben vandaag nieuwe tuinstoelen gekocht. K was al door eentje gezakt en de rest was ook niet veel soeps meer.
Alle reacties Link kopieren
Dus ik zit nu nog buiten de stoelen in te wijden met een glas rode wijn.

Ze zitten goed.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.



Nieuwe tuinstoelen waren dus echt wel nodig begrijp ik.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.



Gisteren 25 km gefietst. Was erg leuk alleen jammer dat ik altijd zo'n zadelpijn krijg.
Alle reacties Link kopieren
25 km is best een flink stuk als je het niet gewend bent. Mss eens kijken of een ander zadel helpt? Geen idee, maar ik kan me zo voorstellen dat dat nog behoorlijk kan schelen.



Goedemorgen trouwens.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Het zal ook wel komen omdat ik helemaal nooit fiets. Er moet misschien eerst eelt op komen
Alle reacties Link kopieren
Eelt op je bips.....................



De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven