Gezondheid alle pijlers

Met Raam open slapen

26-07-2014 08:05 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Mijn man slaapt graag met raam dicht maar ik wil hem graag open. Nu zijn we van plek gewisseld zodat ik aan de kant van het raam slaap ( hij klaagde over keelpijn, stijve nek etc) dus ik dacht ; wat een aansteller ik ga wel bij het raam. Nu word ik wakker met... Je raadt het al....keelpijn en een stijve nek ( sorry schat ) heeft iemand tips? Kan toch niet heel de zomer met het raam dicht slapen?
Je bed verplaatsen zodat het niet meer onder het raam staat?
Plafondventilator
Ik zou gewoon nog een paar nachten proberen voordat je dingen gaat veranderen. Kan prima toeval zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap altijd met het raam open, al vriest het 20 graden..... Juist met gesloten raam kan ik je er bom op zeggen dat ik de volgende dag hoofdpijn heb!



Ik denk dat je gewoon pech heb gehad.
Alle reacties Link kopieren
Altijd raam open hier.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Mijn slaapkamer heeft niet eens een raam dat open kan.... En ik zou er een moord voor doen. Keelpijn en een stijve nek van raam open is psychosomatisch (lees: aanstellersgedrag!).
Alle reacties Link kopieren
Hier staan ook altijd de ramen open 's nachts. Zelfs in de winter en toen mijn kinderen nog baby's waren ook in de winter op een kiertje.

Frisse lucht is zo belangrijk.
Je wil niet weten wat er allemaal naar binnen kan komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 26 juli 2014 @ 08:20:

Mijn slaapkamer heeft niet eens een raam dat open kan.... En ik zou er een moord voor doen. Keelpijn en een stijve nek van raam open is psychosomatisch (lees: aanstellersgedrag!).Dus keelpijn en een stijve nek,kan niet/bestaat niet door met het raam open te slapen? Vreemde reactie
Alle reacties Link kopieren
Mijn man zei ook een stijve nek te hebben van het open raam, ik had nergens last van dus het raam staat gewoon open
Alle reacties Link kopieren
quote:looza schreef op 26 juli 2014 @ 08:05:

Kan toch niet heel de zomer met het raam dicht slapen?



Waarom niet? Als jullie beide last hebben van een open raam dan zou ik hem lekker dicht laten.



Koop je voor de hitte een blower of een airco.



Of je draagt een koltrui zonder mouwen zodat je geen keelpijn en stijve nek meer hebt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nee, alles altijd potdicht, er is een ventilatie/afzuigsysteem en het tocht genoeg in mijn slaapkamer.
Open je dit topic nou midden in de winter dan begrijp ik het. Maar nu is het toch helemaal niet koud buiten??



Mijn bed staat naast openstaande deuren, die deuren staan bijna altijd lekker open.
quote:Ikje86 schreef op 26 juli 2014 @ 08:49:

Open je dit topic nou midden in de winter dan begrijp ik het. Maar nu is het toch helemaal niet koud buiten??

Dit dus. En dan is keelpijn/stijve nek gedoe toch egt wel annselursgudrach....
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap in de woonkamer met de schuifdeuren helemaal open omdat het zo benauwd is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je krijgt geen stijve nek van tocht wel van verkeerd liggen of een naar kussen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Kiepraam installeren of/en een ventilatierooster.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik weet niet beter dan met open raam slapen, nooit ander gedaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 26 juli 2014 @ 08:56:

[...]



Dit dus. En dan is keelpijn/stijve nek gedoe toch egt wel annselursgudrach....Wat een onzin. Ik vind dat het erg afkoelt 's nachts. Het is niet zo dat je momenteel je bed uitzweet. Bovendien is de één gevoeliger dan de ander dus meteen lopen roepen dat iets aanstellersgedrag is, is heeeeel erg bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb daar ook last van! Maar veel verder dan of het warm hebben of op de tocht liggen met als gevolg keelpijn, verstopte neus en hoofdpijn ben ik eigenlijk niet gekomen, dus als iemand goede ideeën heeft, hoor ik het graag ;) Mijn bed staat overigens niet eens echt dicht bij m'n raam.
Alle reacties Link kopieren
Kan zo'n raam dicht dan?



Hier altijd open, ook bij strenge vorst. Raam dicht vind ik smerig.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Aanstellersgedrag? Wat een zwaaaare reactie op een luchtig topic. Ik zal aan je denken als ik mijn raampje lekker open zet vannacht ?
Alle reacties Link kopieren
Altijd raam open. Zelfs in de winter en ik haat kou.

Maar frisse lucht tijdens slapen is zo fijn.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:blommit schreef op 26 juli 2014 @ 08:34:

Je wil niet weten wat er allemaal naar binnen kan komen.



Precies.

Hier overdag boven alle ramen open, maar 's avonds en 's nachts toch echt dicht.



Wonen jullie allemaal niet in een stad ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven