Gezocht! Nieuwe vriendinnen & gezelligheid (omg.) Utrecht

23-07-2014 16:36 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Schijnt dat ik hier iets moet schrijven over 'mijzelf'. Heb even verbaas naar het lege balkje gekeken. Wat moet ik hier nu eens opschrijven? Wat mijn hobby's zijn? Hoeveel zwemdiploma's ik heb behaald? Wat mijn lievelings eten is?

Weinig inspiratie, zo met mijn glaasje wijn in de zon. Maar gezien de reden dat ik mij hier besloot aan te melden, zat er niets anders op dan iets over 'mijzelf' in te typen..

Sinds 2 jaar ben ik met partner woonachtig in hartje Utrecht en rijd ik elke dag heen en weer naar mijn werk in het zuiden. Ik geniet enorm van deze, voor mij nog relatief nieuwe stad en het reizen van huis naar werk en terug staat me voorlopig nog niet tegen. De momenten om nieuwe vriendinnen tegen het lijf te lopen nemen daardoor wel af.

Het lijkt me leuk wat meiden te ontmoeten en te zien of er een klik is. Bootje varen, wijntje drinken. Lunchen in de stad, hardlopen langs de Singel; helemaal leuk! Uiteraard met de juiste klik en gezelligheid... :-) One way to find out! x
Alle reacties Link kopieren
Heb zelf net ook een oproepje geplaats maar wou hier ook even reageren.

Ik ben (bijna) 26 jaar en sinds gisteren verhuisd naar mijn eigen huisje in Zeist.

Wegens omstandigheden heb ik nog weinig contacten hier in de buurt en ik zou graag weer een nieuwe gezellige vriendenkring opbouwen.

Ik houd van Reizen, Koken, Lezen en Fotografie. Het lijkt mij leuk om nieuwe mensen te leren kennen en hopelijk groeit daar dan een vriendschap uit.

Samen eten, film/serie kijken, naar het theater gaan, terrasje pakken, de stad in etc.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven