Avifauna, leuk dagje uit met kinderen?

26-07-2014 11:17 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag ergens in een tijdschrift snel voorbij komen dat Avifauna vernieuwd is. Nu ben ik er zo'n 10 jaar geleden geweest maar vond het niet zo heel geweldig. Vraag me dus af of iemand recent geweest is en of het aan te raden is om er met kinderen heen te gaan. Mijn kids zijn 4 en 7 en gek op dieren en speeltuinen. Wie o wie?
Alle reacties Link kopieren
Hier vorig jaar geweest en het was een super leuk dagje uit! Kinderen waren toen 3 en 6.

Op verschillende tijden dieren voeren, verschillende shows, vogels kijken (sommige lopen er ook in het wild), met nectar zelf vogels voeren (bijdrage van euro 0,50 per bakje) en een leuke speeltuin erbij. De kinderen hebben zich geen minuut verveeld!
Avifauna is echt heel leuk en er is veel speelgelegenheid voor kinderen. Ik ben er geweest met mijn dochters en nichtje toen de jongsten kleuters waren en ze vonden het geweldig. Oudste is vorig jaar nog met twee vriendinnen geweest en ze vond het nog steeds leuk
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vond het prachtig! Ben er nu 2x geweest met dochter. De laatste keer was 2 maanden geleden. Dochter is 4. Ze vraagt nu nog wanneer we naar het park met al die vogels gaan.



Bij de kassa kan je armbandjes kopen voor sommige attracties in de speeltuin. Zou ik wel doen als ik jou was, kost maar een paar euro.
Mijn dochter is vorig jaar met school geweest en ze heeft het er nog over
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie leuke reacties! Klinkt goed, ik ga er ergens in de komende weken zeker heen na al dat enthousiasme!
Alle reacties Link kopieren
Sinds dit voorjaar hebben ze ook apen! Wij zijn sindsdien zelf nog niet geweest (hebben abonnement) maar het lijkt mij een leuke toevoeging. Verder hebben ze inderdaad een speeltuin en een speelhal, dus er is genoeg te doen.

Ons neefje van nu zes heeft er vorige maand zijn verjaardagsfeestje gevierd.
Alle reacties Link kopieren
Als klein kind vond ik het helemaal geweldig en ben 2 jaar geleden (ben nu 21) nog eens geweest en vond het toen nog steeds leuk. Ze hebben ook een groot deel van Avifauna vernieuwd waardoor je in sommige gevallen nog dichterbij de vogels bent en sommige lopen nu vrij rond.
Heel leuk park! Wil er snel weer eens heen. Met optimel euro sparen kun je 30% korting krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven