Mode & Beauty alle pijlers

welke (kleur) schoenen?

26-07-2014 14:36 15 berichten
Ik ben binnenkort gast bij een bruiloft in het zonnige zuiden Ik heb een vrolijk gekleurde jurk gevonden (rood/geel/blauw/paars). Bij het officiele gedeelte doe ik een wit jasje aan over het jurkje.



Maar wat voor kleur schoenen kan ik het beste erbij aan doen? En pumps/sandalen/wedges?



Ik ben hier niet zo goed in.



Graag jullie advies.



Anki
Wat is de stijl van de jurk?
Alle reacties Link kopieren
Je moet het wel bij elkaar zien maar ik zou zeggen als je de schoenen nog moet kopen, doe dan blauw, kan je altijd nog dragen onder een spijkerbroek.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Elke kleur die in de jurk zit kan erbij en wit waarschijnlijk ook. Ik zou voor een pump gaan of een sandalet met hak.



Bijv:



This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik hoop dat dit werkt. Dit is het jurkje.



[img]http://m.wehkamp.nl/Winkelen/ProductDet ... azijn=3800[/img]
Alle reacties Link kopieren
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt de schoen ook heel eenvoudig houden:



Ik zou in ieder geval geen wedge kiezen.



This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Geen tip, omaatje wist niet eens wat wedge schoenen zijn . . . . bij het zoeken op afbeelding kwam ik deze tegen:







Die vind ik wel heel leuk, ze passen niet onder jouw jurk, TO. Deze zijn voor grote schoenmaten. Enkele van die wedges zagen er uit als behoorlijke hompen schoen, ik vind er niets elegants aan. Deze op het plaatje lijken ook niet prettig te zitten . . . .



Die eerste van VivaAmber vind ik wel heel leuk . . . . voor wat het waard is
Alle reacties Link kopieren
Less is more....



Ik ben een fan van simple chique.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren








Alle reacties Link kopieren








Eigenlijk elke kleur uit je jurk dus, als je de schoenen maar effen van kleur houdt
Alle reacties Link kopieren
Eenvoudige schoenen, de jurk is schattig maar druk.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 26 juli 2014 @ 17:33:

Eenvoudige schoenen, de jurk is schattig maar druk.Vind ik ook. En niet van die torenhoge hakken als hierboven gepost zijn, dat maakt je hele look cheap.
Dank jullie wel voor het advies. Hiermee gaat het zeker goedkomen. Tnx
Alle reacties Link kopieren
Voor een bruiloft volgende week heb ik een jurk met dezelfde print, maar met 3/4 mouwen.

Ik heb er kobaltblauwe pumps bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven