Lijf & Lijn alle pijlers

welke sport / sporten doe jij?

26-07-2014 10:28 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Wat doe je? Op welk niveau? En hoeveel keer per week? En waarom nou juist die precies die sport? Was je altijd al zo sportief of ben je het juist op latere leeftijd gaan doen?



Ik trap af:

Hardlopen, meestal 1 keer per week 5km

Krachttraining, 1 keer per week (nu ff recovery, 2 keer per week)

Strenghtles (technieken oefenen en wat oefeningen) 1 a 2 keer per week

HITT (tabatha/crossfit achtige les met WODjes) 1 a 2 keer per week

Kickboksen 1 keer per week

Strenght en HITT combineer ik meestal, 2 lesjes van 40 min achter elkaar)

Nooit sportief geweest, altijd het dikke meisje dat als laatste werd gekozen met gekozen met gymles. Ik haatte het.

Wel altijd braaf naar de sportschool omdat het moest. Op een gegeven moment besloten het dan in godsnaam toch maar leuk te vinden en nu vind ik het heerlijk.

Ik hou van tot het gaatje gaan, bijna kotsen na een WOD, en een beetje stoeien met gewichten. Stoer moet het zijn. Ik ben niet vand e aerobic achtige lessen.



En jullie?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 26 juli 2014 @ 17:11:

[...]





Daar geloof ik niet in bij Scamp. Vind haar een heel sterke en moedige vrouw!Ik heb geen idee. Ik zeg 'meestal', ik zeg niet 'Scamp gedijd in haar slachtofferrol' want ik 'ken' haar niet.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 juli 2014 @ 17:11:

maar die at jij toch niet
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 juli 2014 @ 17:11:

Wie heeft er wel eens inspanningsincontinentie?O dat is echt erg. Net als dat je een scheet moet laten met squatten of buikspieroefeningen lol
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Het liefst sta ik de hele dag op de ski's, maar die tijd is helaas voorbij en moet ik het doen met 1 a 2 weekjes per jaar.



Ik probeer 3x per week naar de sportschool te gaan. Meestal 1x per week een pittige BBB les, verder 1x 45min crosstrainer of fietsen of allebei + aan de apparaten hangen en met name oefeningen voor mn beenspieren, maar ook buik en soms armen. Meestal doe ik dit 2x per week.



Soms als ik zin heb ga ik zwemmen, vandaag nog 50min baantjes getrokken.



Ik zou ook wel graag weer willen bootcampen, maar ben bang dat mijn knie dat niet houd, dus doe er maar voorzichtig mee, wil niet weer ellende.
ik zou eigenlijk wel zwem les willen. Ik kan wel zwemmen, maar niet goed. Ik bedoel, ik kan geen borst crawl bij voorbeeld en schoolslag is slecht voor mijn nek. Ik weet dat het bestaat voor volwassenen, heb alleen geen idee wat voor type personen daar te vinden zijn en wat het tempo is.
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 26 juli 2014 @ 17:23:

ik zou eigenlijk wel zwem les willen. Ik kan wel zwemmen, maar niet goed. Ik bedoel, ik kan geen borst crawl bij voorbeeld en schoolslag is slecht voor mijn nek. Ik weet dat het bestaat voor volwassenen, heb alleen geen idee wat voor type personen daar te vinden zijn en wat het tempo is.Dat zou ik ook wel willen, ik heb een hele slechte techniek.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Aikido, meestal 2 keer per week, nu 4 dagen achter elkaar, 5 uur per dag. Verder fiets ik 4 keer per week naar mijn werk, 45 minuten enkele reis. Aikido doe ik inmiddels 13 jaat. Daarvoor 15 jaar gehockeyd, daarvoor 5 jaar judo. Ben altijd sportief geweest. Sportschool vind ik krachttraining wel leuk, maar kom ik nu niet aan toe.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga 3keer in de week naar de sportschool.

Eerst deed ik altijd combi van kt en cardio, vandaag een nieuw trainings schema gekregen, waar het in gecombineerd wordt (deed me aan bootcamp denken, maar dat kennen ze hier niet)

fiets per 4-5 keer per week 20 km in een heuvelachtig gebied

Als het kan 1x per week hardlopen, en pak vaak in het weekend dansles metdansavond daarna.

Raar genoeg had ik een hekel aan gym op school en dan vooral ale team sporten. Mijn sport leraar heeft een keer tegen me gezegd dat ik niet sportief ben.

Maar naast gym op schoolwas ik altijd actief bezig. Daarna ben ik vanaf mijn 16de altijd naar de sportschool gegaan 6 uur per week vaak. Waar ik groepslessen en kt combineerde, daarnaast hoog niveea stijldansen gedaan, en werkte ik op een boomkwekerij... en later in de horeca. dus wat nou niet sportief?



Trouwens vind iederen hier hardstikke sportief als ik dat vergelijk met de gemiddele franse vrouw...
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
Hahah hele topic niet gelezen maar ik lig alweer dubbel; meds met "doe es een link naar dat vogelvoer"



Geniet van elke dag!
ogelvoer
quote:hatsetats schreef op 26 juli 2014 @ 17:18:

[...]





O dat is echt erg. Net als dat je een scheet moet laten met squatten of buikspieroefeningen lol o man ik knetter altijd de hele zaal door
Alle reacties Link kopieren
Voor diegene die vroeg wat HIIT was (ik weet niet meer wie)

http://en.wikipedia.org/w ... tensity_interval_training



Voor Scamp: Durf je niet goed te sporten? Als het de angst is dat je dan meer last krijgt, zou ik aanraden om het toch eens te proberen. Een hometrainer is helemaal niet belastend voor spieren en gewrichten. Ik weet natuurlijk niet welke chronische ziekte je hebt? Ik kan alleen maar zeggen dat ik al 30 jaar een redelijk zware vorm van reuma heb en sinds ik sport, het toch wel beter gaat.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 juli 2014 @ 12:57:

[...]



via veilingsites of rommelmarkten/ tweedehandssites een hometrainer op de kop tikken. Investeer je een paar tientjes maar je gezondheid is je meer waard denk ik.



Geen reactie op deze suggestie. Ik lees dat jij een sterke vrouw bent, ik vraag mij oprecht af waarom want ik lees alleen postings van iemand die ontwijkings gedrag vertoont.



Je ben een jonge vrouw in een relatie met een veel oudere man met issues, je opent topics over je overgewicht/problemen, maar het bloed dood en je onderneemt geen actie. Je woont in een gebied waar het de eerstkomende jaren moeilijk zal zijn aan werk te komen. Hoe zie je de toekomst voor je, is de UK het voor jouw?
quote:jellywobble schreef op 26 juli 2014 @ 23:52:

[...]





Geen reactie op deze suggestie. Ik lees dat jij een sterke vrouw bent, ik vraag mij oprecht af waarom want ik lees alleen postings van iemand die ontwijkings gedrag vertoont.



Je ben een jonge vrouw in een relatie met een veel oudere man met issues, je opent topics over je overgewicht/problemen, maar het bloed dood en je onderneemt geen actie. Je woont in een gebied waar het de eerstkomende jaren moeilijk zal zijn aan werk te komen. Hoe zie je de toekomst voor je, is de UK het voor jouw?Ja ik weet het. Maar leeftijd was nooit een probleem bij ons. Nu wordt het anders. Hij laat steken vallen. Heeft zorg nodig. De Uk vind ik geen probleem. leuk juist. Sinds ik Oma ben gaat er een wereld voor me open
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 juli 2014 @ 23:58:

[...]



Ja ik weet het. Maar leeftijd was nooit een probleem bij ons. Nu wordt het anders. Hij laat steken vallen. Heeft zorg nodig. De Uk vind ik geen probleem. leuk juist. Sinds ik Oma ben gaat er een wereld voor me openDo tell!
Alles komt goed, alleen de rest niet
mijn middelste is erin geluisd door een viva meisje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een gruwelijke hekel aan sport. Er loopt nog steeds een abbo bij een gymzaal waar ik al maanden niet geweest ben en elke maand wordt er wel 60 euries afgeschreven.

Steeds denk ik: ik ga weer. Maar het gebeurt niet. Kan per de 1e van de maand opzeggen dus maandag bel ik de handel af.

Ik ken mezelf, ik ga toch niet meer.



Wat ik wel doe, is met de e-bike naar mijn werk. Alleen in de zomer natuurlijk en niet als het regent.
Alles komt goed, alleen de rest niet
dure tent ook
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 juli 2014 @ 00:08:

dure tent ook





Is heel speciaal en zo.



Wat sneu voor je middelste. Zeker dwars door de pil heen en condoom gescheurd ook nog.

Dat gebeurt nu eenmaal.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 juli 2014 @ 23:58:

[...]



Ja ik weet het. Maar leeftijd was nooit een probleem bij ons. Nu wordt het anders. Hij laat steken vallen. Heeft zorg nodig. De Uk vind ik geen probleem. leuk juist. Sinds ik Oma ben gaat er een wereld voor me openIk snap het, krijg je iedere posting vergoed?
quote:jellywobble schreef op 27 juli 2014 @ 00:10:

[...]





Ik snap het, krijg je iedere posting vergoed?00,35 cent per woord
helaas ben ik altijd kort van stof
quote:yasmijn schreef op 27 juli 2014 @ 00:10:

[...]





Is heel speciaal en zo.



Wat sneu voor je middelste. Zeker dwars door de pil heen en condoom gescheurd ook nog.

Dat gebeurt nu eenmaal.en ook nog aliemetatie eisen
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 juli 2014 @ 00:11:

[...]



00,35 cent per woordFf doortikken hebbie zo het geld voor de gym bij elkaar!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
jje rijdt toch niet zo'n nepfiets Yasmijn?

En je weet toch wel dat je met je sporthaat nooit je streefie gaat bereiken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven