wat te doen als huidhonger niet gestild kan worden?

26-07-2014 17:49 65 berichten
Hai



ik ben spiksplinternieuw hier... dus ik zal me even een klein beetje voorstellen. Ik ben een vrouw van eind veertig. Heb een jong kind, geen partner. Werk fulltime



Ik heb een hoop ellende meegemaakt in mijn verleden en ik ben hierdoor al jaren vrijgezel. Ik heb doordat ik een kind heb, nooit afspraakjes gemaakt of losse contacten gehad met mannen.



Maar de laatste bekruipt me steeds meer het gevoel van 'huidhonger'.

Ik heb zo'n ontzettende behoefte aan lichamelijk contact.

Nu is is het niet zo moeilijk om een of ander kerel uit de kroeg te plukken... maar dat wil ik niet. Die tijd heb ik gehad.



Ik wil best nog wel een relatie maar dan wel met een goeie.

En de spoeling is dun in mijn doelgroep dus ik maak me maar geen illusies meer. Ik ben trouwens teveel beschadigd EN ik wil niet dat mijn kind het risico loopt om door de relationele mangel gehaald te worden bij een volgende eventuele relatie die misloopt.



mijn vraag aan jullie:

wat doe ik nou met dat huidhonger (raar woord trouwens) gevoel? hoe kom ik daar vanaf? iemand van jullie hier ervaring mee?
ik vind het woord aanrakingsgebrek trouwens veel beter klinken dan huidhonger...



dank je wel wellness-touch, ik ga toch eens serieus nadenken over massage.



op een datingsite een account aanmaken voor een knuffelvriendschap.... ik weet niet of dat zo'n goed idee is.

het is toch heel intiem, bijna net of je een relatie aangaat.



en ik ken mezelf.... ik ben niet goed met relaties. ik krijg het al spaans benauwd als ik daar aan denk.
Alle reacties Link kopieren
Aanrakingsarmoede; wat zijn de sympthomen daarvan? Hoe herken je dat?



Volgens mij is de ellende van wat Mrs Doubtfire ervaart dat je die huidhonger niet kan plannen en er dan maar een uurtje massage tegenaan gooit en klaar is klara. Het komt soms opeens opzetten, zo sprak ik uit ervaring. Toch Mrs. D?
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsdoubtfire schreef op 26 juli 2014 @ 17:56:

guillaumette.... nee dank je.



been there done it.... en nee, ik wil geen vent die ik niet goed ken voor de neuk.



Je hoeft niet te daten om te neuken hoor.

Als het klikt komt dat vanzelf.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsdoubtfire schreef op 26 juli 2014 @ 18:18:

daarom ook geen dating sites want ook dat draait uit op seks.

Daar ben je zelf bij toch ? Jij beslist of er seks zal zijn met die date.

En heus niet iedere man is alleen op seks uit op datingsites.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Annapicobella... klopt helemaal.



het komt en gaat in golven.

er zijn dagen dat ik er helemaal geen last van heb en gewoon mijn dingen doe.



en dan opeens zit ik op de bank en krijg ik een ontzettende zin in knuffelen. het voelt net alsof je opeens ontzettende trek in iets lekkers krijgt maar weet dat je het niet kan eten omdat je het niet in huis hebt.

dan ga je zoeken naar alternatieven en die zijn er gewoon niet.



maar ik denk wel dat massages enzo de kwaal helpen te verlichten.



nog erger... op mijn werk vorige week werd ik toevallig aangeraakt door een collega. Die gaf gewoon een vriendschappelijk klapje op mijn schouder. Hoe zielig ben je dan wel niet als je daar meteen gevoelig voor bent? En bij jezelf te rade gaat wanneer het nou voor het laatst was dat je bent aangeraakt? Wanneer ik zelf iemand heb aangeraakt..



en dan laat ik de interacties met mijn kind of familie buiten beschouwing.



Waar ik zelf nog niet achter ben, is of dit gebrek misschien ook te maken heeft met het niet hebben van seks en intimiteit.

Het kan heel goed zijn dat het een het ander niet uitsluit.



Maar ik ben zo ontzettend gekwetst in het verleden dat ik het niet kan opbrengen om ooit weer een relatie aan te gaan.

Ik wil absoluut geen losse sekscontacten hebben. Dus geen relatie betekent automatisch geen seks.



Ik weet het, ik ben een vreemd mens.... zucht... maar dit is wel mijn dagelijkse realiteit waar ik mee om moet zien te gaan.
o en Nemesis..... dank je voor de link met koeknuffelen...



maar dat gaat hem niet worden.... ik ben als de dood voor grote beesten.



kat knuffelen is beter.... maar daar is mijn kat weer allergisch voor.
Alle reacties Link kopieren
Naar een massagesalon?



Of een intiemcoach?
Huidhonger.. Ik dacht echt dat het over een baby ging!



Op een datingsite aangeven dat je een knuffelbeer zoekt?
lizzebeestje.... wat moet ik precies onder een intiemcoach verstaan?
dat is volgens mij meer als je seksuele problemen hebt toch?
Alle reacties Link kopieren
Je wil geen vent uit de kroeg meenemen, je wil geen datingsite, ze liggen niet bij AH in het schap en hier op het VIVA forum gaat 't ook niet lukken. In je OP zeg je dat je best weer een relatie zou willen en hierboven schrijf je weer dat je dat nooit meer zou kunnen opbrengen. Wat wil je nu eigenlijk wel?

Misschien moet je eerst eens aan jezelf werken en bepalen wat je nu eigenlijk wil en waar je dat gaat zoeken.

Overigens is niet iedere man op een datingsite of in de kroeg uit op vlugge seks, er zijn ook nog steeds hele fijne, aardige en betrouwbare mannen die 's avonds net zo alleen zijn als jij.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsdoubtfire schreef op 26 juli 2014 @ 18:51:



Maar ik ben zo ontzettend gekwetst in het verleden dat ik het niet kan opbrengen om ooit weer een relatie aan te gaan.





Het lijkt me handig om hiermee aan de slag te gaan. Uit angst voor altijd alleen (willen) blijven, daar doe je jezelf ernstig tekort mee.



Verder herken ik die 'huidhonger' wel. Niet zozeer seks, want dat kun je in principe op iedere straathoek krijgen, maar juist een arm om je heen of lekker tegen iemand aan kruipen, dat soort intimiteit.
I am surrounded by morons
Ga op zoek naar een vaste lover - geeft vertrouwdheid zonder meteen vast te zitten aan een relatie.
quote:nbk schreef op 26 juli 2014 @ 19:14:

Je wil geen vent uit de kroeg meenemen, je wil geen datingsite, ze liggen niet bij AH in het schap en hier op het VIVA forum gaat 't ook niet lukken.

inderdaad.... geen vent uit de kroeg en niet van een datingsite. Jammer dat ze niet bij de Appie in het schap liggen... dan kreeg ik in ieder geval mijn airmiles erbij. En nee, op het viva forum ga ik het ook niet vinden, maar dat is logisch. Dat hoef je mij niet te vertellen.



In je OP zeg je dat je best weer een relatie zou willen en hierboven schrijf je weer dat je dat nooit meer zou kunnen opbrengen. Wat wil je nu eigenlijk wel?

Ik zou best wel weer een relatie willen ja... maar tussen willen en kunnen is een wereld van verschil.



Misschien moet je eerst eens aan jezelf werken en bepalen wat je nu eigenlijk wil en waar je dat gaat zoeken.

Daar ben ik mee bezig nu.





Overigens is niet iedere man op een datingsite of in de kroeg uit op vlugge seks, er zijn ook nog steeds hele fijne, aardige en betrouwbare mannen die 's avonds net zo alleen zijn als jij.

Dat zal ongetwijfeld wel zo zijn. Maar toch wil ik het risico niet nemen. Ik heb wel meer kerels van een datingsite en uit de kroeg gehaald in het verleden en daar ben ik goed van teruggekomen, zoals gezegd zou ik daar geen moeite mee hebben als ik in mijn twenties was... maar omdat ik nu verantwoordelijk ben voor een kind wil ik niet het risico lopen dat er iets naars gebeurt. Is dat zo gek?
Alle reacties Link kopieren
quote:Roelfien schreef op 26 juli 2014 @ 18:01:

Wat een vreselijk woord, brrrr. Maar je hebt toch een kind? Of knuffel je daar niet mee?







Knuffelen met een kind is niet hetzelfde als knuffelen met een partner. Merkwaardig dat jij dat niet begrijpt.
Alle reacties Link kopieren
http://mens-en-gezondheid ... hoefte-aan-aanraking.html
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsdoubtfire schreef op 26 juli 2014 @ 17:55:

tja Dalliance..... huidhonger.... ik vind het zelf een maf woord.



ik heb me suf gezocht op internet hoe ik hier mee moet omgaan en toen vond ik dit woord.

is volgens mij een gangbaar woord... dus ik denk... ik gebruik het hier ook maar...



maar eigenlijk is het gewoon geiligheid....



Het is ook een gangbaar woord, wel een letterlijke vertaling denk ik:



www.dermalinstitute.com/u ... _With_Our_Bare_Hands.html
Alle reacties Link kopieren
Wat een interessante en mooie stukken Quattro35.



Denk dat het niets met geiligheid te maken heeft, Mrs. D. Helemaal niets.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsdoubtfire schreef op 26 juli 2014 @ 19:33:

Dat zal ongetwijfeld wel zo zijn. Maar toch wil ik het risico niet nemen. Ik heb wel meer kerels van een datingsite en uit de kroeg gehaald in het verleden en daar ben ik goed van teruggekomen, zoals gezegd zou ik daar geen moeite mee hebben als ik in mijn twenties was... maar omdat ik nu verantwoordelijk ben voor een kind wil ik niet het risico lopen dat er iets naars gebeurt. Is dat zo gek?

Als je geen risico's neemt in het leven kun je nooit iets bereiken. Je kunt zo'n man toch vertellen dat je nog een jong kind hebt ? Je stelt heel duidelijk in je profiel dat je geen snelle sex wil maar gewoon wil zien hoe het loopt. En als je in je profiel zet dat je graag knuffelt wordt dat ook vaak verkeerd begrepen. Dan denken ze dat je een geil wijf bent en wel snelle sex wilt. Dus dat moet je ook niet vermelden daarin.
Alle reacties Link kopieren
Huidhonger is te behandelen met een goede crème.

Na de douche je hele lichaam ermee insmeren.

Je zult zien, na een paar weken is het probleem opgelost.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
quote:lizzebeestje schreef op 26 juli 2014 @ 18:58:

Naar een massagesalon?



Of een intiemcoach?



Er is geen vervanging. Ook een massage niet. Kan zeker geen kwaad, en is soms prettig, maar welke je ook krijgt, het komt niet in de buurt van echte liefdevolle aanrakingen en intimiteit.



Eigenlijk merk je het al meteen: 99,9% van de massages zijn met olie. En dat terwijl het meest directe huid op huid contact juist zonder olie plaats vindt. Uiteraard is er een reden waarom praktisch niemand zonder olie masseert: het komt te dicht bij echt huidcontact en sensuele gevoelens.
Alle reacties Link kopieren
Heeft Nederland geen actieve "free hugs movement" waar je je bij aan kan sluiten?
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
quote:guillaumette schreef op 26 juli 2014 @ 22:10:

Huidhonger is te behandelen met een goede crème.

Na de douche je hele lichaam ermee insmeren.

Je zult zien, na een paar weken is het probleem opgelost.



nou, als je dan ook nog eens de naam van die speciale creme geeft, vind ik je helemaal geweldig.



goeie tip trouwens, daar kan ik ECHT wat mee. dank je wel
dank je wel Quattro voor de links en tips.



Ik ga er zeker naar kijken.



Delite, geen idee... ik zal daar eens serieus naar kijken.



Voor zover bedankt iedereen die serieus met me mee heeft willen denken.
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsdoubtfire schreef op 27 juli 2014 @ 11:43:

[...]





nou, als je dan ook nog eens de naam van die speciale creme geeft, vind ik je helemaal geweldig.



goeie tip trouwens, daar kan ik ECHT wat mee. dank je wel

Dat doet me plezier TO.

Het merk is "Eindelijk een verzadigde huid".
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven