Ebooks waar?

26-07-2014 00:04 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Sinds ik erachter ben gekomen dat ik ebooks via iBook kan lezen, ben ik helemaal verslaafd aan ebooks. Alleen waar kom ik aan ebooks? Op dit moment bestel ik al mijn ebooks via bol.com, maar ik vraag mij af of er nog andere manieren zijn? Via de bibliotheek waar ik lid van ben zijn alleen maar saaie boeken trouwens, dus dat is geen optie.



Hoe komen jullie aan ebooks?



Groetjes Mignon
Alle reacties Link kopieren
op het www staan genoeg.



Ben ook een enorme fan van readers & ebooks.
Voor de vakantie kan ik iedereen de app vakantiebieb.nl aanraden. Helemaal gratis, hele leuke boeken, ook zeer recente boeken. Ook voor de kinderen, reisgidsen, romans, thrillers, echt van alles. Het is maar tijdelijk (weet de einddatum zo niet) dus daar moet je nu gebruik van maken.
Dit zijn overigens alle titels (die je dus legaal en gratis lezen kunt);

http://vakantiebieb.nl/titeloverzicht.pdf



Je kunt ze thuis binnenhalen zodat je ze bijv. op je vakantieadres ook offline kunt lezen.
Alle reacties Link kopieren
Funky geen last van en zolang ik nog 2 a 3 boeken in de maand koop voel ik mij ook weer niet schuldig
Alle reacties Link kopieren
Ik download gewoon alles. Is het goedkoopst in mijn geval. Ik lees nogal veel.
Alle reacties Link kopieren
De bibliotheek heeft landelijk zo'n 3000 ebooks beschikbaar die vaak niet ouder zijn dan 3 jaar. Wanneer je lid bent van een lokale bibliotheek is het gebruik van ebooks op het moment nog gratis.

Je leent ze dan indd 3 weken daarna werken ze niet meer.
Live, love, laugh
quote:zas schreef op zaterdag 26 juli 2014 10:29 Dit zijn overigens alle titels (die je dus legaal en gratis lezen kunt);

<a href="http://vakantiebieb.nl/titeloverzicht.pdf" class="link">http://vakantiebieb.nl/titeloverzicht.pdf</a>



Je kunt ze thuis binnenhalen zodat je ze bijv. op je vakantieadres ook offline kunt lezen. O ja, je hoeft niet lid te zijn van de bibliotheek.
Idd, piratebay, en kickasstorrents(heel erg veel), en als je van fantasy houdt bij mij

Mail je met alle plezier ebooks hoor, roep maar welke titels je zoekt!
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je lid bent van de bibliotheek kan je daar ebooks lenen voor max 3 weken. Weet niet of je ze kunt verlengen.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Cadou, heb je nog aanraders

Ben erg een fantasyfan!



Heb jij de tweede trilogie van kushiel's Dart etc?
Alle reacties Link kopieren
Voor politieke en geschiedenisboeken kun jij ook bij mij proberen, heb een aardige collectie inmiddels :P
Alle reacties Link kopieren
Moet je dit eens lezen: http://52weken.wordpress. ... st-meisje-stickje-hebben/
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
Hallekie: als ebooks een normale prijs zouden hebben, zeg 20 a 25 procen van een normaal boek zou ik voor allemaal betalen, allen een ebook is net zo duur als een papieren boek!
Misschien mag ik hier even inbreken?ik wilde een nieuw topic openen maar er is vast wel iemand hier die mijn vraag kan beantwoorden, ik heb vanmiddag de app van de bieb gedownload en lees ik nu een boek op de ipad. Maar buiten zie je weinig dat spiegelt dan heel erg!



Als ik nu een e-reader zou kopen, die zullen toch buiten wel goed te lezen zijn?

En meteen de vraag: wat is een een beetje een goeie?
Met een ereader heb je geen last van spiegeling. Ik heb de nieuwste Sony en ben er erg tevreden over.



Wie zoht Kushiels Dart? Ik heb de hele serie, maar alleen in het Engels.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop de mijne via Google Play Books, lees ze op tablet.

Ik kies meestal wel voor boeken die niet meer dan 15euro kosten,

sommige nieuwe dure boeken koop ik ook nog in papieren formaat.



Ik lees wel in het engels, dus de keuze aan (goedkope) boeken is een heel stuk groter. Fantasy is mijn favoriet, en die boeken kosten typisch iets van een 4-8euro.



Verder kost een boek drukken zelf echt niets, dus het is redelijk normaal dat een ebook maar een paar euro goedkoper is. Het meeste werk gaat dan ook naar het schrijven, niet naar het drukken, en daar betaal je voor.
Istar bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Reoba, ik heb de Kobo Aura en deze bevalt heel goed! Ik was eerst nooit zo'n voorstander van een e-reader maar ik ben nu echt om.
Dank je Dipper, dat merk zal ik ook mee nemen in mijn overweging.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt de app vakantiebieb (zo heet ie volgens mij) downloaden? Dan heb je tenminste in de zomer de beschikking over een vrij ruim aanbod gratis ebooks...
Alle reacties Link kopieren
Mignon, ik heb wel een USB-stick met een paar duizend ebooks (illegaal inderdaad, viavia gekregen). Allerlei genres. Ik wil wel kijken of ik je wat kan toesturen, laat 't maar weten als je interesse hebt.
Alle reacties Link kopieren
Istar dat was ik



Kan hier eventueel een email neerzetten



Jij nog interesse in de reeks van de oversteek en de twaalf Justin cronin of iets anders?
Cadou mag ik je mailadres?
quote:twijlfelmiep schreef op 26 juli 2014 @ 21:18:

Istar dat was ik



Kan hier eventueel een email neerzetten



Jij nog interesse in de reeks van de oversteek en de twaalf Justin cronin of iets anders?

Ik ken ze niet, maar altijd welkom



Je kan me een pb sturen met je mailadres of het hier zetten.
Istar mag ik je ook pb'en? Ik heb Game of Thrones 1 t/m 5.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven