erotische sauna

16-01-2014 12:18 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mmm, nu is het dus wel even zaak om goed te omschrijven wat we zoeken



We zijn stel die afentoe een stapje verder willen gaan (wie niet), nu staan we op punt dat we er samen uit zijn dat het ons spannend lijkt om te experimenteren met seks met meerdere mannen erbij.

Man van het stel lijkt het spannend als anderen naar haar kijken en wellicht ook in later stadium meedoen en maakte dat in eerdere relaties ook mee, spannend als dit redelijk ongedwongen kan gebeuren en stapsgewijs.

Mijn vriendin geeft duidelijk aan ervoor open te staan en wil het ook graag eens meemaken maar bij voorkeur niet in een parenclub maar in een iets 'luchtiger' omgeving, naaktstrand lijkt ons ook ideale omgeving maar dat duurt nog even totdat temperaturen dat toelaten.



Tijdens eerdere relatie kwam ik wel eens met toenmalige partner op vrijdagavond in Hotels v Oranje tijdens de nudistische avonden en daar hing altijd een fijn broeierige sfeer van kijken en bekeken worden, uiteraard is standaard sauna hiervoor niet de juiste locatie maar wellicht zijn er dergelijke locaties te vinden in de Randstad?
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
quote:lieffie2012 schreef op 16 januari 2014 @ 15:48:

Superondeugende plannen, hahaha, dus ook lekker aan de gang gegaan. Alleen wilde de mannen aan mij zitten of aan mijn partner, en dat vonden wij niet fijn. Bekeken worden is geen pobleem.



Er waren ook 2 of 3 andere stellen in de kamertjes bezig, duidelijk hoorbaar, dus je zal niet de enige zijn.

Mmm, nieuwsgierig makend antwoord!

Even beetje voor beeldvorming, wat is leeftijd van bezoekers ongeveer?

Jullie deden taboeloze avond met alleen toeschouwers of was het bedoeling om af te zonderen, is het mogelijk om je überhaupt af te zonderen als je bijvoorbeeld met 1 of 2 mannen erbij apart wil?
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
Oke, de leeftijd, op die avond (ik ben 1 keer geweest) 30-60 jaar denk ik. Heb ik zelf geen moeite mee.

Van te voren was het de bedoeling om lekker met elkaar aan de gang te gaan, in een sauna, finse sauna, of kamertje (zogenaamde rustruimte). Dus dat gebeurde ook, ook relaxen in de whirlpool en tuin, aan de bar. Personeel is zeer vriendelijk en je krijgt het kroeg/ons kent ons gevoel.

Afzonderen gaat dus wel, maar je krijgt een reeks toeschouwers, waarvan de helft je aanraakt als teken dat ze mee willen doen. En toen wij in de sauna met elkaar bezig waren (beetje friemelen/opwarmen) was de rest zich aan het aftrekken :-)



Deuren van de kamers konden toen niet op slot (ivm brand), dus ik hield de deur zelf dicht tijdens één van de standjes, maar ik ging soms zo op in mijn partner dat ik ook niet altijd door had dat er toeschouwers binnenkwamen.



Dus als je je niet daaraan stoort, en ook niet stoort aan piercings in allerlei mogelijke varianten, dan zou ik gewoon eens gaan, je bent een ervaring rijker.



Oja, de sauna is echt gericht op sex. Condooms kan je gratis bij de bar krijgen en overall hangen keurig prullenbakjes. Verder is het gedateert, maar de prijs is er ook naar.
Alle reacties Link kopieren
quote:lieffie2012 schreef op 16 januari 2014 @ 16:12:

Oke, de leeftijd, op die avond (ik ben 1 keer geweest) 30-60 jaar denk ik. Heb ik zelf geen moeite mee.

Van te voren was het de bedoeling om lekker met elkaar aan de gang te gaan, in een sauna, finse sauna, of kamertje (zogenaamde rustruimte). Dus dat gebeurde ook, ook relaxen in de whirlpool en tuin, aan de bar. Personeel is zeer vriendelijk en je krijgt het kroeg/ons kent ons gevoel.

Afzonderen gaat dus wel, maar je krijgt een reeks toeschouwers, waarvan de helft je aanraakt als teken dat ze mee willen doen. En toen wij in de sauna met elkaar bezig waren (beetje friemelen/opwarmen) was de rest zich aan het aftrekken :-)



Deuren van de kamers konden toen niet op slot (ivm brand), dus ik hield de deur zelf dicht tijdens één van de standjes, maar ik ging soms zo op in mijn partner dat ik ook niet altijd door had dat er toeschouwers binnenkwamen.



Dus als je je niet daaraan stoort, en ook niet stoort aan piercings in allerlei mogelijke varianten, dan zou ik gewoon eens gaan, je bent een ervaring rijker.



Oja, de sauna is echt gericht op sex. Condooms kan je gratis bij de bar krijgen en overall hangen keurig prullenbakjes. Verder is het gedateert, maar de prijs is er ook naar.Nu komt hier dus de vraag naar boven v.w.b. dresscode is dat sauna of parenclub oft. loopt men naakt (evt. handdoek/ badjas) of lopen dames in lingerie o.i.d.
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
Wij altijd naakt, handdoek om. Ga me niet steeds uitkleden voor een bubbelbad of sauna! Wel zo praktisch!
Alle reacties Link kopieren
quote:ropa schreef op 16 januari 2014 @ 18:31:

Wij altijd naakt, handdoek om. Ga me niet steeds uitkleden voor een bubbelbad of sauna! Wel zo praktisch!

Heb je inderdaad gelijk in, maar praat je nu als man of als vrouw?

Bedoel wie draagt wat?

Mijn vriendin maakt zich er aanvankelijk wellicht drukker om maar staat meestal als eerste uit d'r bikini en zo stond ze tijd terug in sauna in een hotel tussen de geklede gasten, maar we hebben ons staande gehouden en zijn er tussenin gaan zitten aangezien het bordje bij entree volledig duidelijk was (kleding niet toegestaan)
leef en geniet!
Bij Javali loopt het gros van de gasten naakt, of maximaal een handdoek omgeslagen. Ook aan de bar zit men naakt. Nog nooit iemand, anders dan Ingrid en Rudi áchter de bar, iemand in lingerie gezien. De prettig gestoorde eigenaar loopt ook vaak naakt rond.



Lieeffie2012 had het over een hoog piercinggehalte, dat heb ik dan even gemist. Vond het eigenlijk wel mee/tegenvallen.



Wij hebben wel avonden gehad dat wij het enige stel waren, zeker aan het begin van de avond. Als we dan ergens naar toe gingen, werden we achtervolgd door een zwerm mannen in de hoop dat we wat gingen doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:longjohn2014 schreef op 16 januari 2014 @ 22:49:

[...]



Heb je inderdaad gelijk in, maar praat je nu als man of als vrouw?

Bedoel wie draagt wat?

Mijn vriendin maakt zich er aanvankelijk wellicht drukker om maar staat meestal als eerste uit d'r bikini en zo stond ze tijd terug in sauna in een hotel tussen de geklede gasten, maar we hebben ons staande gehouden en zijn er tussenin gaan zitten aangezien het bordje bij entree volledig duidelijk was (kleding niet toegestaan)



Ik ben de V, maar mijn vent schrijft hier ook weleens onder ons account. In dit draadje was ik het echter! Misschien maar Ropa-M of Ropa-V eronder zetten in t vervolg,.. Haha

Ja weet je, je gaat van bar naar sauna naar stortdouche naar jacuzzi... Niemand is gekleed, inderdaad, behalve de mensen achter de bar, hij alleen spijkerbroek en ontbloot bovenlijf.
Alle reacties Link kopieren
quote:ropa schreef op 17 januari 2014 @ 08:59:

[...]





Ik ben de V, maar mijn vent schrijft hier ook weleens onder ons account. In dit draadje was ik het echter! Misschien maar Ropa-M of Ropa-V eronder zetten in t vervolg,.. Haha

Ja weet je, je gaat van bar naar sauna naar stortdouche naar jacuzzi... Niemand is gekleed, inderdaad, behalve de mensen achter de bar, hij alleen spijkerbroek en ontbloot bovenlijf.

Ropa-V leest best vreemd

Leuk zo de info uitwisselen, krijgen een beetje beeld erbij nu.

Blijkt dus wel dat er weinig van dergelijke sauna's zijn
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
Ja er zijn veeeeel meer degelijke sauna's dan dergelijke sauna's! Hahahaha
Alle reacties Link kopieren
Groot verschil maakt een klinker extra toch

Vanavond gaat niet meer lukken, ga kijken of we volgende vrijdag kunnen, jammer dat ze op zaterdagen geen gemengd hebben
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
Bij Azzurra is alleen woe en zaterdag gemengd!! Dus da's een optie voor morgen. Wij gaan de 25e weer lekker!
Alle reacties Link kopieren
quote:ropa schreef op 17 januari 2014 @ 09:32:

Bij Azzurra is alleen woe en zaterdag gemengd!! Dus da's een optie voor morgen. Wij gaan de 25e weer lekker!Heerhugowaard neem ik aan?
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
Nee Beuningen!
Alle reacties Link kopieren
quote:ropa schreef op 17 januari 2014 @ 10:02:

Nee Beuningen!

Foutje, dacht dat 25ste vrijdag zou zijn.

Zaterdags Beuningen dus, maar website van hun kan ik niet opkomen?

Wilde even kijken ..........
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
Via een mobiel apparaat is dat niet toegankelijk, moet je even via een gewone pc of laptop proberen! Of gewoon gaan zaterdag! Website is toch niet erg duidelijk. Haha
Alle reacties Link kopieren
Ja typisch Nederland. Ja joh we zijn zoon vrij land. Whow. Maar nee niet in mijn beurt. En overal regels. Heel veel regels.
Veel nieuwe vrouwen ontmoeten
Alle reacties Link kopieren
quote:allesproberenalles schreef op 18 januari 2014 @ 01:58:

Ja typisch Nederland. Ja joh we zijn zoon vrij land. Whow. Maar nee niet in mijn beurt. En overal regels. Heel veel regels.

Geen idee wat 'mijn beurt' te maken heeft met dit onderwerp.

Wellicht bedoel je buurt maar dan nog heeft deze reactie geen enkel verband met vraag zoals ik hem stelde lijkt me.
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
He Longjohn, zijn jullie nog ergens geweest vorige week?
Alle reacties Link kopieren
quote:longjohn2014 schreef op 16 januari 2014 @ 12:18:

Mmm, nu is het dus wel even zaak om goed te omschrijven wat we zoeken



We zijn stel die afentoe een stapje verder willen gaan (wie niet), nu staan we op punt dat we er samen uit zijn dat het ons spannend lijkt om te experimenteren met seks met meerdere mannen erbij.

Man van het stel lijkt het spannend als anderen naar haar kijken en wellicht ook in later stadium meedoen en maakte dat in eerdere relaties ook mee, spannend als dit redelijk ongedwongen kan gebeuren en stapsgewijs.

Mijn vriendin geeft duidelijk aan ervoor open te staan en wil het ook graag eens meemaken maar bij voorkeur niet in een parenclub maar in een iets 'luchtiger' omgeving, naaktstrand lijkt ons ook ideale omgeving maar dat duurt nog even totdat temperaturen dat toelaten.



Tijdens eerdere relatie kwam ik wel eens met toenmalige partner op vrijdagavond in Hotels v Oranje tijdens de nudistische avonden en daar hing altijd een fijn broeierige sfeer van kijken en bekeken worden, uiteraard is standaard sauna hiervoor niet de juiste locatie maar wellicht zijn er dergelijke locaties te vinden in de Randstad?Een naakt strand/Naturisme heeft NIETS met sex te maken!! Dat jullie die wens hebben prima maar ga dan naar een parenclub daar is het gewenst en in te vullen zoals jullie het willen beleven.
Alle reacties Link kopieren
quote:ropa schreef op 23 januari 2014 @ 22:14:

He Longjohn, zijn jullie nog ergens geweest vorige week?

Bioscoop

Waren het van plan, maar oppas moest rond middernacht weg en was teveel gedoe om alles om te gooien, wellicht aanstaand weekend.

Jullie?
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
quote:jennifer80 schreef op 25 januari 2014 @ 08:28:

[...]





Een naakt strand/Naturisme heeft NIETS met sex te maken!! Dat jullie die wens hebben prima maar ga dan naar een parenclub daar is het gewenst en in te vullen zoals jullie het willen beleven.

Sex is of all places, zolang je er netjes mee omgaat zonder onnodig aanstootgevend te zijn lijkt het me geen probleem.

Jullie hebben ook alleen seks in parenclubs?
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn afgelopen zaterdag naar Azzurra geweest en t was heerlijk!

Nu al weer zin in volgende week!



Het was een degelijke bios of een dergelijke? Hahaha
Alle reacties Link kopieren
Hoi ropa, Komen er ook wel eens vrouwen alleen naar Azzurra ?
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieffie2012,



Ik weet dat er 1 vaak is, alleen. Bella! Verder allemaal stellen en 'losse mannen' voor wat wij tot nu toe gezien hebben maar we zijn er niet altijd natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorig week naar Azzurra geweest met mijn nieuwe lover (leuk verjaardagskadootje). Wat een leuke plek daar! Zijn er inmiddels meer van dit soort sauna's in de randstad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven