Summertime!!

27-07-2014 21:02 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Summertime,

And the livin' is easy

Fish are jumpin'

And the cotton is high



Ik :hartje: de zomer! Ondanks mn zon-warmte allergie (kom maar door met die Prednison!) m'n appartementje met plat dak pal op het zuiden (30 graden in de slaapkamer vannacht)

Ik :hartje: de zon, de geur van alles wat bloeit, drukte op straat, de herrie van de spelende kids achter in onze poort, middagen aan de plas, dagen en avonden op t dakterras, de bbq's. I lov' it!!!

Vandasg een heerlijk stuk gewandeld door de polder. Zon, bloemen, water, onder aan de dijk, dat je de zomer gewoon ruikt!

Kom maar op met jullie lofzang op de zomer!!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
*schuift een stukje op voor Lady-Voldemort zodat er ook ruimte voor haar is onder de parasol*
Alle reacties Link kopieren
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Alleen balen dat ik morgen weer een een duf kantoorgebouw zit.



Maar evengoed: zalig deze zomer
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Voor de zomerliefhebbers
Alle reacties Link kopieren
@Blue: Kan mijn ventilator ernaast staan?
Enjoying life
Alle reacties Link kopieren
quote:laura34 schreef op 27 juli 2014 @ 22:43:

@Blue: Kan mijn ventilator ernaast staan?Jazeker hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 27 juli 2014 @ 22:43:

[...]





Jazeker hoor!Gezelli! Ik schenk de cocktails vast in
Enjoying life
Alle reacties Link kopieren
quote:laura34 schreef op 27 juli 2014 @ 22:45:

[...]





Gezelli! Ik schenk de cocktails vast in Oeh cocktails... De zomer sla ik graag over maar een cocktail gaat er altijd wel in
Alle reacties Link kopieren
*trektn vestje aan*
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 27 juli 2014 @ 22:48:

[...]





Oeh cocktails... De zomer sla ik graag over maar een cocktail gaat er altijd wel in Zolang er maar alcohol in zit, krijgen we het vanzelf warm.
Enjoying life
Summertime = horror! Mensen die met hun vieze onbedekte bezwete plaklijf tegen je aan lopen. Mensen die gillen, hard praten, lang buiten zitten, en het allerergste zijn de jankende en krijsende kinderen. En het verlies van besef wat wel en wat niet kan qua kleding op kantoor. Bewoners die volledig onvoorspelbaar reageren op hun medicijnen. Slaapgebrek en een steeds korter wordend lontje... Nee, geen fan!
Alle reacties Link kopieren
quote:viavia2013 schreef op 27 juli 2014 @ 22:55:

Summertime = horror! Mensen die met hun vieze onbedekte bezwete plaklijf tegen je aan lopen. Mensen die gillen, hard praten, lang buiten zitten, en het allerergste zijn de jankende en krijsende kinderen. En het verlies van besef wat wel en wat niet kan qua kleding op kantoor. Bewoners die volledig onvoorspelbaar reageren op hun medicijnen. Slaapgebrek en een steeds korter wordend lontje... Nee, geen fan!Ga jij gezellig met n cocktailtje bij de dames onder de patasol en bij de airco zitten
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 27 juli 2014 @ 23:02:

[...]



Ga jij gezellig met n cocktailtje bij de dames onder de patasol en bij de airco zitten Plek genoeg hoor! *schuift nog een stukje op*
Alle reacties Link kopieren
En ik heb nog wel een kleine ventilator *afstoffen*
Enjoying life
quote:laura34 schreef op 27 juli 2014 @ 22:08:

@Elphina: ja idd, Nu alleen nog de witte plekken over 2 weken op vakantie bij bruinen Hahaha ja en ik mn gehele achterkant. Ik heb een tuinstel waar je alleen op je rug in kunt liggen . T'is een goede 3 teinten verschil op dit moment!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 27 juli 2014 @ 23:20:

[...]





Hahaha ja en ik mn gehele achterkant. Ik heb een tuinstel waar je alleen op je rug in kunt liggen . T'is een goede 3 teinten verschil op dit moment!Hahaha nee dan liever 50 tinten grijs Oeps wat zeg ik nou weer
Enjoying life
Het is hier grijs en donker, het bliksemt en het dondert en de regen komt met bakken naar beneden: me happy!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:viavia2013 schreef op 28 juli 2014 @ 07:05:

Het is hier grijs en donker, het bliksemt en het dondert en de regen komt met bakken naar beneden: me happy!!!

Geniet ervan!

Mij boeit dit weer ook niet zo hoor, wordt er verder ook niet warm of koud van. Lekker zomerweer maakt me vrolijk. Regen, kou, wind, sneeuw doen me niks in die zin dat ik mijn humeur laat negatief laat beïnvloeden.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven